eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › Dostawa wyposażenia w ramach projektu Doposażenie instytucji kultury w Gminie - Miasto Działdowo w celu prowadzenia nowoczesnej działalności kulturalnej



Ogłoszenie z dnia 2023-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia w ramach projektu Doposażenie instytucji kultury w Gminie - Miasto Działdowo w celu prowadzenia nowoczesnej działalności kulturalnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA-MIASTO DZIAŁDOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Działdowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 697 04 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dzialdowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dzialdowo.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmdzialdowo.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia w ramach projektu Doposażenie instytucji kultury w Gminie - Miasto Działdowo w celu prowadzenia nowoczesnej działalności kulturalnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef63a903-bc1e-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204499

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034180/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup wyposażenia w ramach projektu "Doposażenie instytucji kultury w Gminie - Miasto Działdowo w celu prowadzenia nowoczesnej działalności kulturalnej"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122985

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZE.271.2.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 428813,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I : Dostawa sprzętów edukacyjnych.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętów edukacyjnych na potrzeby prowadzenia działalności Miejskiej Biblioteki Publicznej w Działdowie, w postaci:
a) Roboty interaktywne z tabletami (1 zestaw: 6 robotów + 6 tabletów) – 2 zestawy;
b) Mata edukacyjna do robotów interaktywnych – 2 sztuki;
c) Wielofunkcyjne urządzenie multimedialne – 1 zestaw;
d) Magiczny dywan z pakietami edukacyjnymi – 1 zestaw;
e) Robot do nauki kodowania offline i online – 12 zestawów
zgodnie z opisem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia Część I – Dostawa sprzętów edukacyjnych Rozdziale II SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 61525,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Dostawa urządzeń RTV.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń RTV na potrzeby prowadzenia działalności Miejskiej Biblioteki Publicznej w Działdowie, w postaci:
a) Telewizor – 2 sztuki;
b) Uchwyty do powieszenia TV 75”na ścianie, ruchomy – 2 sztuki;
c) Konsola gier video z grami – 2 zestawy;
d) Dodatkowe pady – 2 sztuki;
e) Stacje ładujące do padów – 2 sztuki;
f) Uchwyty do powieszenia konsoli na ścianie – 2 sztuki
zgodnie z opisem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia Część II – Dostawa urządzeń RTV w Rozdziale II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

4.5.5.) Wartość części: 16540,65 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Dostawa sprzętu komputerowego.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby prowadzenia działalności Miejskiej Biblioteki Publicznej w Działdowie, w postaci:
a) Laptopy – 10 sztuk;
b) Słuchawki, myszki i klawiatury z dużą czcionką dla seniorów i osób z niepełnosprawnością – 8 zestawów;
c) Terminale dotykowe – 2 sztuki;
d) Zestaw komputerowy do obróbki graficznej – 1 zestaw;
e) Tablet graficzny – 1 sztuka;
f) Skaner – 1 sztuka;
g) Uchwyt do tabletu – 10 sztuk.
zgodnie z opisem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia Część III – Dostawa sprzętu komputerowego w Rozdziale II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213200-7 - Komputer tablet

30214000-2 - Stacje robocze

30216110-0 - Skanery komputerowe

30231100-8 - Terminale komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 76646,34 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – Dostawa kompletnego wyposażenia studia telewizyjnego.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kompletnego wyposażenia studia telewizyjnego na potrzeby prowadzenia działalności Miejskiego Domu Kultury w Działdowie, w postaci:
Studio TV:
a) GreenScreen – 1 sztuka;
b) Mata podłogowa – zielona – 1 sztuka;
c) Oświetlenie dla talentów - studyjna lampa ledowa – 2 sztuki;
d) Oświetlenie dla GreenScreen - lampa ledowa – 5 sztuk;
e) Oświetlenie dla talentów – lampa ledowa – 5 sztuk;
f) Sterownik DMX – 1 sztuka;
g) Kamera studyjna – 4 sztuki;
h) Obiektyw 12-35 mm F2.8 – 4 sztuki;
i) Obiektyw 10-25mm F1.7 – 1 sztuka;
j) Statywy kamerowe - 4 sztuki;
k) Dysk zewnętrzny 1 TB – 4 sztuki;
l) Akcesoria do kamer - 4 zestawy;
m) Odtwarzacz multimedialny – 1 sztuka;
n) Przełącznik sieciowy - 1 sztuka;
o) Monitor komputerowy - 4 sztuki;
p) Telewizor - 50" UHD – 2 sztuki;
q) Statyw podłogowy – 1 sztuka;
r) Uchwyt do montażu monitorów TV – 1 sztuka;
s) Mikser wizyjny – 1 sztuka;
t) Karta pamięci SD – 512 GB – 2 sztuki;
u) Aktywne monitory studyjne – 2 sztuki;
v) Komputer – 1 sztuka;
w) Kontroler głośników – 1 sztuka;
x) Macierz 2 – dyskowa – 1 sztuka;
y) Dwukierunkowy konwerter – 5 sztuk;
z) Mikrofon z elastyczną kapsuła – 4 sztuki;
aa) Mikrofon nagłowny – 2 sztuki;
bb) Okablowanie A/V i materiały instalacyjne – 1 komplet;
cc) Instalacja i szkolenie z obsługi systemu – 1 komplet;
dd) Głowica ruchoma – 4 sztuki.

zgodnie z opisem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia Część IV – Dostawa kompletnego wyposażenia studia telewizyjnego w Rozdziale II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32321100-0 - Sprzęt filmowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32321000-9 - Telewizyjny sprzęt projekcyjny

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

30214000-2 - Stacje robocze

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 274101,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75653,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88296,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75653,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448

7.3.3) Ulica: Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75653,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym, iż ceny wszystkich ofert złożonych w Części II postępowania przekraczają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia, podjęto decyzję o unieważnieniu Części II przedmiotowego postępowania w oparciu o art. 255 pkt 3 ustawy. Zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia nie jest możliwe.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21579,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24992,91 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) – Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91087,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110314,54 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) – Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Z uwagi na brak ofert spełniających wymagania określone w SWZ, Zamawiający zmuszony jest unieważnić tę część postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327039,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327039,77 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.