Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00140083/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
- 2023/BZP 00152164/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i montaż systemu ESOK na pływalni krytej przy ul. Szpitalnej 23”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Knurowie
1.3.) Oddział zamawiającego: MOSiR Knurów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276905595
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górnicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-193
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 330-48-10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosirknurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirknurow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd0f6cd5-ad14-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kultura fizyczna i sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa i montaż systemu ESOK na pływalni krytej przy ul. Szpitalnej 23”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd0f6cd5-ad14-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204358
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00519621/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż systemu ESOK na pływalni krytej przy ul. Szpitalnej 23
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140083
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOSiR.2320.02.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 161435,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa i montaż systemu ESOK na pływalni krytej przy ul. Szpitalnej 23” wraz z pełną dokumentacją, zrealizowaniem szkoleń, dostawą oprogramowania oraz sprzętu informatycznego, rękojmią, gwarancją, opieką i serwisem powdrożeniowym jak również wykonaniem potrzebnego okablowania.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Dostawę i montaż oraz prace informatyczno-wdrożeniowe Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta (ESOK) wraz z okablowaniem, obejmujące następujące elementy:
a) analizę przedwdrożeniową,
b) sprzęt komputerowy do 2 stanowisk kasowych (tj. komputer, UPS, drukarka – jedna na 2 stanowiska, itp.),
c) sprzęt do serwerowni (szafa serwerowa, serwer, switch, UPS, skrzynka rozdzielcza z wyposażeniem itp.),
d) 3 bramki kołowrotkowe oraz 1 bramkę uchylną,
e) 146 sztuk pasków basenowych z transponderem,
f) 146 sztuk zamków do szafek basenowych,
g) 2 sztuki czytników kasowych,
h) czytniki szafkowe wraz ze sterownikiem (ilość czytników uzależniona od rodzaju zaoferowanego systemu ESOK),
i) 4 sztuki czytników bramkowych,
j) 1 sztukę czytnika czasu pobytu,
k) 1 sztukę konwentera,
l) kable oraz wykonanie okablowania,
m) 1 sztukę automatu połykającego paski,
n) oprogramowanie,
o) zainstalowanie oprogramowania umożliwiającego kompatybilność z sprzętem Zamawiającego tj. dwoma drukarkami fiskalnymi FAWAG LITE , w tym na Platformie Sprzętowej dostarczonej przez Wykonawcę,
p) wykonanie pełnej, dostosowanej do wymagań Zamawiającego konfiguracji dostarczonego sprzętu i oprogramowania,
q) dostosowanie obecnie funkcjonujących kart abonamentowych (1266 sztuk) do nowego ESOKA bądź wymiana na nowe,
r) wdrożenie ESOK, tj. uruchomienie i przekazanie ESOK do korzystania Zamawiającemu,
s) migrację danych ze starego systemu ESOK do nowego systemu ESOK,
t) przeprowadzenie szkoleń z obsługi ESOK,
u) pełną dokumentację,
2) Udzielenie licencji na korzystanie z oprogramowania niezbędnego do prawidłowego działania systemu ESOK, w tym udzielenie licencji na dostarczone oprogramowanie i dokumentację,
3. Wykonawca zobowiązany jest również do udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot Umowy wraz z opieką powdrożeniową oraz serwisem powdrożeniowym.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa Opis Przedmiotu Zamówienia oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy, stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
5. Zamawiający w ramach zamówienia wymaga dostawy fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego, sprawnego, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz oryginalnie zapakowanego sprzętu.
6. Dostarczony sprzęt ma być przedstawiony przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie jego oceny na zgodność z umową. Stwierdzenie w protokole odbioru niezgodności sprzętu z wymaganiami określonymi w umowie zobowiązuje Wykonawcę do jego wymiany na nowy, wolny od wad oraz zgodny z wymaganiami określonymi w umowie. Zamawiający ostatecznie odbierze przedmiot umowy po stwierdzeniu prawidłowości dokonanej wymiany. Wymiana sprzętu na nowy nastąpi w ramach wynagrodzenia umownego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność i ryzyko związane z dostawą danego sprzętu do momentu podpisania protokołu jego odbioru przez Zamawiającego.
7. Koszty transportu zamawianego sprzętu, jego wniesienia, rozmieszczenia i montażu ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi również wszelkie inne koszty które mogą wystąpić w związku z realizacją zamówienia, konieczne do jego kompletnego zakończenia.
8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wady i szkody zamawianego sprzętu, powstałe w czasie transportu do miejsca przeznaczenia wskazanego przez Zamawiającego.
9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie sprzętu równoważnego wszędzie tam, gdzie w OPZ opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje sprzęt dostarczony przez konkretnego Wykonawcę.
10. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe sprzętu i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w OPZ.
11. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy, począwszy od dnia podpisania ostatecznego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez uwag, sporządzonego w obecności Wykonawcy i Zamawiającego.
12. Wykonawca będzie również świadczyć opiekę powdrożeniową i serwis powdrożeniowy na warunkach wskazanych we wzorze umowy oraz w OPZ. Opieka powdrożeniowa obejmuje okres 6 miesięcy od daty wdrożenia ESOK, zakończonego podpisaniem protokołu odbioru bez uwag. Serwis powdrożeniowy rozpoczyna swój bieg od następnego dnia po zakończeniu opieki powdrożeniowej i kończy się wraz z upływem okresu gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
48810000-9 - Systemy informacyjne
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
51612000-5 - Usługi instalowania urządzeń do przetwarzania informacji
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30232110-8 - Drukarki laserowe
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30237280-5 - Akcesoria zasilające
30216000-6 - Czytniki magnetyczne lub optyczne
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187075,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360159,83 PLN
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Budowa obwodnicy od ul. Szpitalnej do ul. Rybnickiej w Knurowie - II Etap: Budowa odcinka drogi łączącej KSSE z ul. Rakoniewskiego
- Dostawa materiałów szewnych
- "Remont konstrukcji stalowej dachu, sufitu podwieszanego oraz malowanie hali basenowej pływalni krytej przy ul. Szpitalnej 23" - w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa zabytkowego budynku przy ul. Poniatowskiego 6 w Knurowie - zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
- Dostawa zestawu do analizy ruchu Laboratorium Chodu wraz z relokacją pomieszczenia
- Zakup subskrypcji systemu kopii zapasowej wraz z wdrożeniem i wsparciem technicznym
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla posiadanych licencji urządzeń FortiGate i FortiClient na okres 12 miesięcy na potrzeby WI
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Starościnie
- Rozbudowa budynków Urzędu Miasta i Gminy Mrozy oraz Gminnego Centrum Kultury w Mrozach.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.