Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00124385/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja sieci wodociągowych i kanalizacyjnych w Gminie Firlej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Firlej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Firlej
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-136
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 818575041
1.5.8.) Numer faksu: 818575081
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@firlej.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.firlej.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
firlej.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja sieci wodociągowych i kanalizacyjnych w Gminie Firlej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a109b21f-bbe3-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204191
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005012/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa i modernizacja sieci wodociągowych i kanalizacyjnych w Gminie Firlej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124385/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BROK.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3650441,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część – 1 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowościach Firlej i Przypisówka.Zamówienie obejmuję budowę sieci wodociągowych w miejscowości Firlej – ul. Polna i ul. Spacerowa, oraz budowa sieci kanalizacyjnych w Firleju – ul. Akacjowa, Łukówiecka, Serocka, Willowa i w miejscowości Przypisówka.
Budowa sieci wodociągowej Firlej ul. Polna. Planuje się budowę odcinka sieci wodociągowej z rur PE 100 RC 2-warstwowych SDR 17 DN 125x7,4mm o długości 256m. Rury zgrzewane doczołowo. Na końcu przewodu projektuje się hydrant służący celom eksploatacyjnym oraz przeciwpożarowym. Realizacja robót na podstawie zgłoszenia robót budowlanych znak AIB.6743.68.2022 z dnia 11.02.2022, brak wniesienia sprzeciwu z dnia 07.03.2022r.
Budowa sieci wodociągowej Firlej ul. Spacerowa. Planuje się budowę odcinka sieci wodociągowej z rur PE 100 RC 2-warstwowych SDR 17 DN 125x7,4mm o długości 482m. Rury zgrzewane doczołowo. Na końcu przewodu projektuje się hydrant służący celom eksploatacyjnym sieci oraz przeciwpożarowym. Realizacja robót na podstawie zgłoszenia robót budowlanych znak AIB.6743.71.2022 z dnia 11.02.2022, brak wniesienia sprzeciwu z dnia 04.03.2022r.
Budowa sieci kanalizacyjnej Firlej ul. Akacjowa. Projektuje się budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur litych PVC-U w klasie S (SN8) o średnicy DN 200 i długości 324m oraz rurociągu tłocznego PE DN63 o długości 4m.Realizacja robót na podstawie zgłoszenia robót budowlanych znak AIB.6743.66.2022 z dnia 11.02.2022, brak wniesienia sprzeciwu z dnia 07.03.2022r.
Budowa sieci kanalizacyjnej Firlej ul. Łukówiecka. Projektuje się budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur litych PVC-U w klasie S (SN8) o średnicy DN 200 i długości 395m. Realizacja robót na podstawie zgłoszenia robót budowlanych znak AIB.6743.70.2022 z dnia 11.02.2022r., brak wniesienia sprzeciwu z dnia 07.03.2022r.
Budowa sieci kanalizacyjnej Firlej ul. Serocka. Projektuje się budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur litych PVC-U w klasie S (SN8) o średnicy DN 200 i długości 446m. Realizacja robót na podstawie zgłoszenia robót budowlanych znak AIB.6743.148.2022 z dnia 14.03.2022, brak wniesienia sprzeciwu z dnia 24.03.2022r.
Budowa sieci kanalizacyjnej Firlej ul. Willowa. Projektuje się budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur litych PVC-U w klasie S (SN8) o średnicy DN 200 i długości 489m. Realizacja robót na podstawie zgłoszenia robót budowlanych znak AIB.6743.67.2022 z dnia 11.02.2022 r., brak wniesienia sprzeciwu z dnia 07.03.2022r.
Budowa sieci kanalizacyjnej Przypisówka. Projektuje się budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur litych PVC-U w klasie S (SN8) o średnicy DN 200 i długości 777,5m. Realizacja robót na podstawie zgłoszenia robót budowlanych znak AIB.6743.69.2022 z dnia 11.02.2022 r., brak wniesienia sprzeciwu z dnia 02.03.2022r.
Wymagana gwarancja na zrealizowane roboty budowlane na okres 24 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1474221,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część – 2 Modernizacja pompowni kanalizacyjnych w aglomeracji Firlej.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych modernizacji pompowni kanalizacyjnych w aglomeracji Firlej obejmujący:
1. demontaż istniejącego uzbrojenia pompowni,
2. mycie zbiornika przepompowni ścieków,
3. montaż nowego wyposażenia przepompowni ścieków,
4. rozruch technologiczny przepompowni,
5. demontaż istniejących skrzynek i rozdzielni skrzynkowych,
6. wykonanie nowych przepustów dla kabli elektrycznych od rozdzielnicy sterowniczej do zbiornika przepompowni ( prace brukarskie i wymiana rury osłonowej ),
7. dostawa i montaż rozdzielnicy sterowniczej przepompowni ścieków,
8. elektryczny układ zdalnego przeniesienia wskazań – sonda hydrostatyczna,
9. montaż układu sygnalizacji z zastosowaniem sygnalizatora pływakowego z sygnalizacją elektryczną,
10. wykonanie badań i pomiarów instalacji elektrycznej,
11. wykonanie dokumentacji powykonawczej,
12. włączenie do istniejącego systemu wizualizacji.
Ilość pompowni – 25
Informacja dotyczące przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp:
UWAGA WYMÓG DOTYCZY TYLKO CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA
a) Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez wykonawcę wizji lokalnej, w celu zapoznania się z terenem, stanem technicznym istniejących obiektów i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia. Przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy jest konieczne z uwagi na charakter terenu i obiektów w jakich mają zostać przeprowadzone prace oraz z uwagi na zapewnienie ciągłości pracy pompowni kanalizacyjnych. Odbycie wizji lokalnej jest obowiązkowe. Wizja lokalna możliwa jest po e-mailowym zgłoszeniu propozycji terminu na adres dorotazajac@ugfirlej.pl, a następnie potwierdzeniu terminu wizji przez Zamawiającego. Wizja możliwa jest do upływu terminu składania ofert, w godzinach od 8:00 – 14:00, z zastrzeżeniem, iż musi ona nastąpić przed złożeniem oferty przez Wykonawcę. Odbycie wizji przez Wykonawcę zostanie potwierdzone pisemnie przez zamawiającego, z podaniem daty i czasu jej zrealizowania.
b) Zamawiający nie przewiduje możliwości oraz konieczności sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Wymaga gwarancja na zrealizowane roboty budowlane na okres 24 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 2176219,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1426800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2681400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1426800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydro-System
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462105181
7.3.3) Ulica: Trześniowska
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-139
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HYDRO-SYSTEM MATEUSZ KWIATKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
HYDRO-SYSTEM MATEUSZ KWIATKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1426800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2681400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2681400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2681400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydro-Partner sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972067331
7.3.3) Ulica: Gronowska
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2681400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI FIRLEJ
- Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej w Firleju na żłobek w ramach Programu "MALUCH+"
- Modernizacja ( przebudowa ) dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Firlej
więcej: przetargi FIRLEJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektów małej architektury oraz utwardzenia terenu w ramach strefy rekreacyjno-zabawowo-edukacyjnej "miasteczko ruchu drogowego" przeznaczonej dla dzieci w Gminie Alwernia
- Przebudowa drogi gminnej Nr 115171E relacji Paplin - Chrzczonowice
- Wykonanie remontów pomieszczeń w poradniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach w budynku zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 2 zgodnie z planowanym terminarzem robót
- Przebudowa obiektu sportowo-rekreacyjnego w m. Narzym
- "Modernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Glinojecku - etap II"
- Przebudowa drogi gminnej Karczewizna-Kamionna - etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.