eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Firlej › Budowa i modernizacja sieci wodociągowych i kanalizacyjnych w Gminie Firlej



Ogłoszenie z dnia 2022-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja sieci wodociągowych i kanalizacyjnych w Gminie Firlej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Firlej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Firlej

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-136

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 818575041

1.5.8.) Numer faksu: 818575081

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@firlej.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.firlej.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

firlej.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja sieci wodociągowych i kanalizacyjnych w Gminie Firlej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a109b21f-bbe3-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204191

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005012/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i modernizacja sieci wodociągowych i kanalizacyjnych w Gminie Firlej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124385/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BROK.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3650441,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część – 1 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowościach Firlej i Przypisówka.
Zamówienie obejmuję budowę sieci wodociągowych w miejscowości Firlej – ul. Polna i ul. Spacerowa, oraz budowa sieci kanalizacyjnych w Firleju – ul. Akacjowa, Łukówiecka, Serocka, Willowa i w miejscowości Przypisówka.
Budowa sieci wodociągowej Firlej ul. Polna. Planuje się budowę odcinka sieci wodociągowej z rur PE 100 RC 2-warstwowych SDR 17 DN 125x7,4mm o długości 256m. Rury zgrzewane doczołowo. Na końcu przewodu projektuje się hydrant służący celom eksploatacyjnym oraz przeciwpożarowym. Realizacja robót na podstawie zgłoszenia robót budowlanych znak AIB.6743.68.2022 z dnia 11.02.2022, brak wniesienia sprzeciwu z dnia 07.03.2022r.
Budowa sieci wodociągowej Firlej ul. Spacerowa. Planuje się budowę odcinka sieci wodociągowej z rur PE 100 RC 2-warstwowych SDR 17 DN 125x7,4mm o długości 482m. Rury zgrzewane doczołowo. Na końcu przewodu projektuje się hydrant służący celom eksploatacyjnym sieci oraz przeciwpożarowym. Realizacja robót na podstawie zgłoszenia robót budowlanych znak AIB.6743.71.2022 z dnia 11.02.2022, brak wniesienia sprzeciwu z dnia 04.03.2022r.
Budowa sieci kanalizacyjnej Firlej ul. Akacjowa. Projektuje się budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur litych PVC-U w klasie S (SN8) o średnicy DN 200 i długości 324m oraz rurociągu tłocznego PE DN63 o długości 4m.Realizacja robót na podstawie zgłoszenia robót budowlanych znak AIB.6743.66.2022 z dnia 11.02.2022, brak wniesienia sprzeciwu z dnia 07.03.2022r.
Budowa sieci kanalizacyjnej Firlej ul. Łukówiecka. Projektuje się budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur litych PVC-U w klasie S (SN8) o średnicy DN 200 i długości 395m. Realizacja robót na podstawie zgłoszenia robót budowlanych znak AIB.6743.70.2022 z dnia 11.02.2022r., brak wniesienia sprzeciwu z dnia 07.03.2022r.
Budowa sieci kanalizacyjnej Firlej ul. Serocka. Projektuje się budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur litych PVC-U w klasie S (SN8) o średnicy DN 200 i długości 446m. Realizacja robót na podstawie zgłoszenia robót budowlanych znak AIB.6743.148.2022 z dnia 14.03.2022, brak wniesienia sprzeciwu z dnia 24.03.2022r.
Budowa sieci kanalizacyjnej Firlej ul. Willowa. Projektuje się budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur litych PVC-U w klasie S (SN8) o średnicy DN 200 i długości 489m. Realizacja robót na podstawie zgłoszenia robót budowlanych znak AIB.6743.67.2022 z dnia 11.02.2022 r., brak wniesienia sprzeciwu z dnia 07.03.2022r.
Budowa sieci kanalizacyjnej Przypisówka. Projektuje się budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur litych PVC-U w klasie S (SN8) o średnicy DN 200 i długości 777,5m. Realizacja robót na podstawie zgłoszenia robót budowlanych znak AIB.6743.69.2022 z dnia 11.02.2022 r., brak wniesienia sprzeciwu z dnia 02.03.2022r.
Wymagana gwarancja na zrealizowane roboty budowlane na okres 24 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 1474221,43 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część – 2 Modernizacja pompowni kanalizacyjnych w aglomeracji Firlej.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych modernizacji pompowni kanalizacyjnych w aglomeracji Firlej obejmujący:

1. demontaż istniejącego uzbrojenia pompowni,
2. mycie zbiornika przepompowni ścieków,
3. montaż nowego wyposażenia przepompowni ścieków,
4. rozruch technologiczny przepompowni,
5. demontaż istniejących skrzynek i rozdzielni skrzynkowych,
6. wykonanie nowych przepustów dla kabli elektrycznych od rozdzielnicy sterowniczej do zbiornika przepompowni ( prace brukarskie i wymiana rury osłonowej ),
7. dostawa i montaż rozdzielnicy sterowniczej przepompowni ścieków,
8. elektryczny układ zdalnego przeniesienia wskazań – sonda hydrostatyczna,
9. montaż układu sygnalizacji z zastosowaniem sygnalizatora pływakowego z sygnalizacją elektryczną,
10. wykonanie badań i pomiarów instalacji elektrycznej,
11. wykonanie dokumentacji powykonawczej,
12. włączenie do istniejącego systemu wizualizacji.
Ilość pompowni – 25
Informacja dotyczące przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp:
UWAGA WYMÓG DOTYCZY TYLKO CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA
a) Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez wykonawcę wizji lokalnej, w celu zapoznania się z terenem, stanem technicznym istniejących obiektów i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia. Przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy jest konieczne z uwagi na charakter terenu i obiektów w jakich mają zostać przeprowadzone prace oraz z uwagi na zapewnienie ciągłości pracy pompowni kanalizacyjnych. Odbycie wizji lokalnej jest obowiązkowe. Wizja lokalna możliwa jest po e-mailowym zgłoszeniu propozycji terminu na adres dorotazajac@ugfirlej.pl, a następnie potwierdzeniu terminu wizji przez Zamawiającego. Wizja możliwa jest do upływu terminu składania ofert, w godzinach od 8:00 – 14:00, z zastrzeżeniem, iż musi ona nastąpić przed złożeniem oferty przez Wykonawcę. Odbycie wizji przez Wykonawcę zostanie potwierdzone pisemnie przez zamawiającego, z podaniem daty i czasu jej zrealizowania.
b) Zamawiający nie przewiduje możliwości oraz konieczności sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Wymaga gwarancja na zrealizowane roboty budowlane na okres 24 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 2176219,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1426800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2681400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1426800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydro-System

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462105181

7.3.3) Ulica: Trześniowska

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-139

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1426800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2681400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2681400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2681400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydro-Partner sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972067331

7.3.3) Ulica: Gronowska

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2681400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.