eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radecznica › Zakup wraz z dostawą produktów owocowo-warzywnych, olejów i tłuszczy, produktów przemiału ziarna oraz różnych produktów spożywczych.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą produktów owocowo-warzywnych, olejów i tłuszczy, produktów przemiału ziarna oraz różnych produktów spożywczych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY WOJEWÓDZKI SZPITAL PSYCHIATRYCZNY W RADECZNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291049

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Klasztorna 4

1.5.2.) Miejscowość: Radecznica

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-463

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radecznica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radecznica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-379457f5-b4f1-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą produktów owocowo-warzywnych, olejów i tłuszczy, produktów przemiału ziarna oraz różnych produktów spożywczych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-379457f5-b4f1-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204037

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00070120/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup wraz z dostawą produktów owocowo-warzywnych, olejów i tłuszczy, produktów przemiału ziarna oraz różnych produktów spożywczych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120444

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 06/PZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 197305,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w części zamówienia nr 1, pn. Zadanie nr I - Przetwory owocowo-warzywne, stanowią produkty spożywcze w asortymencie i ilościach:

Chrzan tarty (160g÷180g) - szt. 2000
Chrzan tarty (280g÷300g) - szt. 600
Dżem porzeczkowy (280g÷300g) - szt. 300
Dżem truskawkowy (280g÷300g) szt. 1300
Dżem brzoskwiniowy (280g÷300g) - szt. 1300
Groszek konserwowy 400g - szt. 2100
Ketchup 500g - szt. 700
Kisiel 1 kg - szt. 100
Kukurydza konserwowa 400g - szt. 1300
Fasola czerwona konserwowa 400 g - szt.360
Marmolada wieloowocowa (1 kg÷15 kg) - kg 450
Musztarda 500g - szt. 1400
Ocet 10% 0,5 l - szt. 500
Syrop owocowy 1 l - szt. 550
Koncentrat pomidorowy 0,9 l - szt. 820
Kwasek cytrynowy (15g-20g) - szt. 1200
Sos grzybowy 1kg - szt. 70
Sos boloński 1 kg - szt. 30
Sos pieczeniowy 1kg - szt. 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15332290-3 - Dżemy

15332230-5 - Marmolady

15331000-7 - Warzywa przetworzone

15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane

15620000-0 - Skrobia i produkty skrobiowe

15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne

15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych

4.5.5.) Wartość części: 55932,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w części zamówienia nr 2, pn. Zadanie nr II - Przetwory zbożowe, kasze, makarony, mąki, ryż, stanowią produkty spożywcze w asortymencie i ilościach:

Kasza gryczana (1kg-5kg) - kg 1300
Kasza jęczmienna (1kg-5kg) - kg 1500
Kasza manna (1kg-5kg) - kg 500
Kasza jaglana (1kg-5kg) - kg 500
Płatki owsiane (0,5kg - 1kg) - kg 600
Płatki ryżowe (0,5kg - 1kg) - kg 350
Ryż (1kg - 5 kg) - kg 2000
Mąka pszenna typ 450-500, 1kg - kg 1900
Mąka ziemniaczana 1kg kg 75
Bułka tarta 0,5 kg - kg 300
Makaron nitka (1kg-5kg) - kg 700
Makaron świderek (1kg-5kg) - kg 2300

4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15613300-1 - Produkty zbożowe

15610000-7 - Produkty przemiału ziarna

15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości

03211300-6 - Ryż

15851100-9 - Makaron niegotowany

4.5.5.) Wartość części: 58249,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w części zamówienia nr 3, pn. Zadanie nr III - Przyprawy, margaryny i oleje, kawa, herbata, cukier, stanowią produkty spożywcze w asortymencie i ilościach:

Cukier kryształ 1kg - kg 6500
Cukier waniliowy 10g - 16g - szt. 500
Kostka rosołowa 10g - szt. 3500
Liść laurowy 10g - 15g - szt. 400
Majeranek 10g - 15g - szt. 850
Pieprz czarny mielony 1kg - kg 20
Pieprz ziołowy 1kg - kg 40
Przyprawa do zup granulowana w torebkach 1kg - kg 600
Przyprawa w płynie do zup i sosów 1 l - szt. 600
Sól spożywcza jodowana 1kg - kg 800
Ziele angielskie 10g - 15 g - szt. 370
Zupa grzybowa 1kg - kg 65
Margaryna do smarowania pieczywa kubek 500g - kg 1900
Margaryna zwykła kostka 250g - kg 200
Olej rzepakowy 1 l - szt. 800
Olej rzepakowy 5 l - szt. 100
Smalec - kg 370
Herbata granulowana 100g - kg 300
Kakao (100g-500g) - kg 70
Kawa inka 150g - kg 75
Kawa zbożowa 500g - kg 65

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15831000-2 - Cukier

15841000-5 - Kakao

15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne

15872400-5 - Sól

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15891000-0 - Zupy i buliony

15412100-0 - Tłuszcze zwierzęce

4.5.5.) Wartość części: 83123,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57278,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64199,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57278,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARO sp. z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430037770

7.3.3) Ulica: Kraczewicka 180

7.3.4) Miejscowość: Poniatowa

7.3.5) Kod pocztowy: 24-320

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57278,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-11 do 2024-04-11

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58249,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74262,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58249,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARO sp. z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430037770

7.3.3) Ulica: Kraczewicka 180

7.3.4) Miejscowość: Poniatowa

7.3.5) Kod pocztowy: 24-320

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58249,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-11 do 2024-04-11

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88597,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116146,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88597,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARO sp. z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430037770

7.3.3) Ulica: Kraczewicka 180

7.3.4) Miejscowość: Poniatowa

7.3.5) Kod pocztowy: 24-320

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88597,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-11 do 2024-04-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.