Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00135782/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00150225/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynków na terenie gminy Dalików”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DALIKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934401
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców 1
1.5.2.) Miejscowość: Dalików
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-205
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 436780183
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzatakonopka@dalikow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dalikow.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-79b29796-c29b-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Termomodernizacja budynków na terenie gminy Dalików”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79b29796-c29b-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047719/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Termomodernizacja budynków na terenie gminy Dalików
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135782
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków należących do Gminy Dalików. Planowane działania: opracowanie niezbędnej dokumentacji, wykonanie prac takich jak m.in. modernizacja systemu centralnego ogrzewania, centralnej wody użytkowej i oświetlenia z wykorzystaniem urządzeń OZE, docieplenie ścian, dachu, stropu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Zakres prac dostosowany indywidualnie do każdego budynku.
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) opracowanie ekspertyzy ornitologicznej, a w przypadku stwierdzenia występowania ptaków, ssaków i innych gatunków chronionych uzyskanie zezwolenia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi na odstępstwa od zakazów w stosunku do gatunków zwierząt objętych ochroną;
2) sporządzenie na podstawie programów funkcjonalno-użytkowych kompletnej dokumentacji projektowej osobno dla każdego z budynków:
a) budynek Szkoły Podstawowej im. Powstańców Styczniowych w Dalikowie, ul. Łęczycka 3, Dalików;
b) budynek świetlicy wiejskiej w Psarach, Psary (dz. nr 72);
3) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego zawierającej:
a) inwentaryzację architektoniczno-budowlaną;
b) świadectwo charakterystyki energetycznej;
c) opis planowanych robót, projektowaną technologię robót;
d) projekt kolorystyki budynku;
e) charakterystykę techniczną oraz zestawienie ilości i rodzaju wymienianej stolarki okiennej i drzwiowej;
f) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o kalkulację szczegółową wraz z przedmiarem;
4) uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji i zgłoszeń;
5) wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową. Wykonanie prac takich jak m.in. modernizacja systemu centralnego ogrzewania, centralnej wody użytkowej i oświetlenia z wykorzystaniem urządzeń OZE, docieplenie ścian, dachu, stropu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Zakres prac dostosowany indywidualnie do każdego budynku;
6) przeprowadzenie wymaganych przepisami prawa prób i badań;
7) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej dla każdego z budynków,
8) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej instalacji fotowoltaicznej na gruncie (jeśli dotyczy),
9) uporządkowanie terenu po wykonanych robotach
2.2. Wymagania dotyczące projektowania:
1. Zamawiający wymaga aby projektowanie w ramach niniejszego zamówienia realizowało zasadę wynikającą z art. 100 ust. 1 i ust.2 Pzp tzn. z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, chyba że nie jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia.
Jeżeli wymagania, o których mowa w ust. 1, wynikają z aktu prawa Unii Europejskiej, przedmiot zamówienia, w zakresie wymagań dotyczących dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, opisuje się przez odesłanie do tego aktu.
2.3. Szczegółowy zakres rzeczowy oraz sposób realizacji przedmiotu umowy określa program funkcjonalno-użytkowy, który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45321000-3 - Izolacja cieplna
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1768346,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2939700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1768346,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane DEKARZ Piotr Korpa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271176695
7.3.3) Ulica: Krasawna
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE DEKARZ PIOTR KORPA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE DEKARZ PIOTR KORPA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1768346,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DALIKÓW
więcej: przetargi DALIKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- "Budowa sieci elektroenergetycznej kablowej nN-0,4kV zasilającej, oświetleniowej wraz doziemną kanalizacją teletechniczną oraz demontaż istniejących słupów oświetleniowych".
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią garażową wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi na nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Skierniewickiej 8/10 PRACE PRZYGOTOWAWCZE
- Remont elewacji na nieruchomości położonej przy ulicy Nowej 40/44 w Łodzi
- Modernizacja infrastruktury sanitarnej , etap II; Odtworzenie historycznego wyglądu głównego holu w części willowej Muzeum Przyrody - Dwór Lutosławskich w Drozdowie
- "Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.