Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00121821/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
- 2022/BZP 00130465/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 717186276/77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wzz-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Opieka nad dziećmi do lat 3
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c93e90f-bbaf-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203862
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001845/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.28 DEZYNFEKCYJNE: Dostwa środków dezynekcyjnych dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121821/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr postępowania: WZŻ.DZP/25/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Środki dezynfekcyjne do dezynfekcji rąk i powierzchniSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zawarte zostały w Formularzu asortymentowo cenowym załączniku nr 1A do SWZ-.
Zamawiający umieszcza na stronie także wersję edytowalną Załącznika 1A SWZ . W przypadku , gdy Wykonawca samodzielnie wprowadzi zmiany w Formularzu asortymentowo cenowym ( załącznik 1 A ido SWZ) jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt. 5 ustawy Pzp jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik nr 4.1 do SWZ Projekt ( wzór umowy) dla zadania 1 .
2.Miejsce realizacji:
1) Żłobek Nr 1 ul. Lwowska 20 , Wrocław
2) Żłobek Nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław
3) Żłobek Nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław
4) Żłobek Nr 4 ul. Kłodnicka 25, Wrocław
5) Filia Żłobka nr 5 ul. K i M Barskich 45 , Wrocław
6) Żłobek nr 6 ul. Krowia 1, Wrocław
7) Żłobek Nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław
8) Żłobek Nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław
9) Żłobek Nr 9 ul. Wrońskiego 13d, Wrocław
10) Żłobek Nr 10 ul. Brodatego 17, Wrocław
11) Żłobek Nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław
12) Żłobek Nr 12 ul. Jugosłowiańska 83a , Wrocław
13) Żłobek Nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław
14) Żłobek Nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław
15) Żłobek Nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław
16) Żłobek Nr 16 ul. Sygnałowa 23, Wrocław
Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z zapisami umowy.
Termin wykonania zamówienia wynosi 9 miesięcy od daty podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do grudnia 2022 r.
Dla Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu dostawy realizowane będą od września 2022 r.
Termin poszczególnych dostaw w dniach roboczych będzie jednym z kryterium oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33741300-9 - Środek odkażający do rąk
4.5.5.) Wartość części: 19283,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Środki dezynfekcyjne stosowane w pionie żywieniaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zawarte zostały w Formularzu asortymentowo cenowym załączniku nr 1B do SWZ dla zadania 2.
Zamawiający umieszcza na stronie także wersję edytowalną Załącznika 1B do SWZ . W przypadku , gdy Wykonawca samodzielnie wprowadzi zmiany w Formularzu asortymentowo cenowym ( załącznik 1 B do SWZ) jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt. 5 ustawy Pzp jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik nr 4.2 do SWZ Projekt ( wzór umowy) dla zadania 2.
2.Miejsce realizacji:
1) Żłobek Nr 1 ul. Lwowska 20 , Wrocław
2) Żłobek Nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław
3) Żłobek Nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław
4) Żłobek Nr 4 ul. Kłodnicka 25, Wrocław
5) Filia Żłobka nr 5 ul. K i M Barskich 45 , Wrocław
6) Żłobek nr 6 ul. Krowia 1, Wrocław
7) Żłobek Nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław
8) Żłobek Nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław
9) Żłobek Nr 9 ul. Wrońskiego 13d, Wrocław
10) Żłobek Nr 10 ul. Brodatego 17, Wrocław
11) Żłobek Nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław
12) Żłobek Nr 12 ul. Jugosłowiańska 83a , Wrocław
13) Żłobek Nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław
14) Żłobek Nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław
15) Żłobek Nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław
16) Żłobek Nr 16 ul. Sygnałowa 23, Wrocław
. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z zapisami umowy.
Termin wykonania zamówienia wynosi 9 miesięcy od daty podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do grudnia 2022 r.
Dla Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu dostawy realizowane będą od września 2022 r.
Termin poszczególnych dostaw w dniach roboczych będzie jednym z kryterium oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 9290,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16778,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33838,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16778,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIACHEM Sp. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662115698
7.3.3) Ulica: Sawlany ul. Alejkowa 21 lok.B9
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-528
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16778,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6379,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8719,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6379,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Benita Grażyna Błasiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9110005871
7.3.3) Ulica: ul. Parkowa 12
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA " B E N I T A " Grażyna Błasiak
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA " B E N I T A " Grażyna Błasiak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6379,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana stolarki budowlanej - drzwi wejściowe do budynków mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.Zamówienie podzielone na 2 zadania
- Wymiana okien segmentu A budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1.
- WM/SZP/TP/38/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław
- SZP/242-078/2024 Dostawa optycznego profilometru 3D z funkcjami pomiarowymi CAD w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy preparatów do dezynfekcji
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- 02/2024 Sprzedaż i dostawę środków dezynfekcyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa preparatów do mycia, dezynfekcji i fumigacji, niezbędnych do bieżących zadań Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektorni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.