eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Przebudowa chodnika w ul. Grzybowo



Ogłoszenie z dnia 2022-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa chodnika w ul. Grzybowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gniezno

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gnieźnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630189018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lecha 6

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 614260457

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drogi@gniezno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gniezno.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa chodnika w ul. Grzybowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-207c5107-c6de-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203459

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028766/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa chodnika w ul. Grzybowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140603/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WD.271.1.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa chodnika w ul. Grzybowo”.

2. Zakres robót budowlanych w ramach zamówienia obejmuje wykonanie:
Roboty drogowe:
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty ziemne,
c) odwodnienie korpusu drogowego,
d) podbudowy,
e) nawierzchnia,
f) roboty wykończeniowe,
g) urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
h) elementy ulic,
3. Wykonawca w kalkulacji ceny realizowanej inwestycji winien uwzględnić zmianę rodzaju nawierzchni pasów postojowych z kostki betonowej gr. 8cm na kostkę kamienną o wymiarach 8÷11 x 8÷11 cm. Kostka kamienna pochodzi z rozbiórki. Przedmiotowy materiał należy pobrać z magazynu zlokalizowanego przy ul. Rzepichy w Gnieźnie, z pryzm, po uprzednim oczyszczeniu i posortowaniu. Materiał musi zostać wybrany z istniejących pryzm, w których znajdują się różnej grubości i rodzaju kostki. Wykonawca ww. prace przeprowadzi na magazynie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Po zakończeniu prac wskazane miejsce należy posprzątać i zgłosić Zamawiającemu do odbioru. Powstały z oczyszczania kostki kamiennej odpad Wykonawca wywiezie i zutylizuje na własny koszt. Wypełnienie przestrzeni między kostkami należy wykonać spoiną żywiczną zgodnie ze specyfikacją producenta.
Przed złożeniem oferty zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie magazynu.
4. Wykonawca jest zobowiązany do podlewania i pielęgnacji (w tym przycinanie krzewów z wywozem odpadów do utylizacji, usuwanie chwastów) nowo nasadzonej zieleni ( w szczególności krzewy), przez okres 3 lat, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. W ramach realizacji ww. obowiązku w ww. okresie Wykonawca zobowiązany jest do wymiany na nowe krzewów lub innych nasadzeń zieleni uschniętych lub uszkodzonych, każdorazowo w terminach określonych przez Zamawiającego.
5. W trakcie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest umożliwić prowadzenie badań archeologicznych osobie wskazanej przez Zamawiającego.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 11 do SWZ (dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1234477,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2192803,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1234477,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOST-BUD PIOTR DRUCHLIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6671732704

7.3.3) Ulica: JAROSZYN KOLONIA 8A

7.3.4) Miejscowość: LĄD

7.3.5) Kod pocztowy: 62-405

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1234477,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.