eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa aparatury i sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej



Ogłoszenie z dnia 2021-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa aparatury i sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.2.) Oddział zamawiającego: Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: G. Narutowicza 11/12

1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.4.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.4.7.) Numer telefonu: +48 58 3472419

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@wilis.pg.gda.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pg.edu.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00203453

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-05

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00194146/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
Część C – Akcesoria do badań trójosiowych
1) Przedmiotem zamówienia w części C są akcesoria do badań trójosiowych – jeden zestaw. W skład zestawu wchodzą: piedestały do podstawy komory trójosiowej – 2 szt., oczepiki – 4 szt., piedestały do podstawy hybrydowej komory trójosiowej 70TC2 – 2 szt., zestaw do przygotowania próbek gruntów spoistych i niespoistych o średnicy 38 mm – 1 zestaw i zestaw do przygotowania próbek gruntów spoistych i niespoistych o średnicy 50 mm – 1 zestaw .
2) Przedmiot zamówienia w części C – Akcesoria do badań trójosiowych obejmuje w szczególności dostawę oraz wniesienie do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek Żelbet, pok. nr 119.
3) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w części C – Akcesoria do badań trójosiowych zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia w wymiarze co najmniej 12 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag.
5) Warunki wykonania zamówienia oraz warunki gwarancji Zamawiający określił
w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

Po zmianie:
Część C – Akcesoria do badań trójosiowych
1) Przedmiotem zamówienia w części C są akcesoria do badań trójosiowych – jeden zestaw. W skład zestawu wchodzą: piedestały do podstawy komory trójosiowej standardowej– 2 szt., oczepiki do komory trójosiowej standardowej – 2 szt., piedestały do podstawy hybrydowej komory trójosiowej 70TC2 – 2 szt., oczepiki do komory trójosiowej hybrydowej - 2 szt., zestaw do przygotowania próbek gruntów spoistych i niespoistych o średnicy 38 mm – 1 zestaw i zestaw do przygotowania próbek gruntów spoistych i niespoistych o średnicy 50 mm – 1 zestaw .
2) Przedmiot zamówienia w części C – Akcesoria do badań trójosiowych obejmuje w szczególności dostawę oraz wniesienie do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek Żelbet, pok. nr 119.
3) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w części C – Akcesoria do badań trójosiowych zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia w wymiarze co najmniej 12 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag.
5) Warunki wykonania zamówienia oraz warunki gwarancji Zamawiający określił
w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-10-08 11:00

Po zmianie:
2021-10-13 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-10-08 11:15

Po zmianie:
2021-10-13 11:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-11-06

Po zmianie:
2021-11-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.