eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup usług kafeteryjnych dla Pracowników UKNF dostępnych przez cyfrową platformę świadczeń pozapłacowych.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usług kafeteryjnych dla Pracowników UKNF dostępnych przez cyfrową platformę świadczeń pozapłacowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382088467

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piękna 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-549

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@knf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.knf.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.knf.gov.pl/o_nas/urzad_komisji/zamowienia_publiczne/zam_pub_pow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Nadzór nad rynkiem finansowym

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup usług kafeteryjnych dla Pracowników UKNF dostępnych przez cyfrową platformę świadczeń pozapłacowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7553e6d-cf35-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00203446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00043945/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.5 Zakup usług kafeteryjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087686/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZA-DZAZZP.2610.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup (zapewnienie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego) dostępu do usług kafeteryjnych dla Pracowników Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF) oraz usług sportowo-rekreacyjnych przez cyfrową platformę świadczeń pozapłacowych, zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3359112,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3359112,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3359112,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MyBenefit Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 971736512

7.3.3) Ulica: Powstańcow Śląskich 28/30

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-333

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Vanity Style Sp. z o.o.- usługa sportowo-rekreacyjna w ramach miesięcznych Abonamentów

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3359112,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ceny zawarte w ofercie: a) cena za wdrożenie, uruchomienie i udostępnienie platformy wynosi brutto: 1,00 zł; b) cena za miesięczne utrzymanie kont pracowników wynosi brutto: 652,00 zł; c) ceny za poszczególne rodzaje abonamentów (usługi sportowo-rekreacyjne), o których mowa w pkt. B) (I) 4. OPZ (Załącznik nr 1 do Umowy) wynoszą: Rodzaje abonamentów zgodnie z zapisami pkt. B) (I) 4. OPZ: 1. Abonament I -nielimitowany a) Cena miesięcznego abonamentu dla Pracownika wynosi: 88,00 zł brutto; b) Cena miesięcznego abonamentu dla Partnera Pracownika, członków rodziny Pracownika pow. 15 r.ż., osoby towarzyszącej Pracownika wynosi: 129,00 zł brutto c) Cena miesięcznego abonamentu dla Dziecka do ukończenia przez nie piętnastego roku życia w momencie zgłoszenia do abonamentu wynosi: 39,00 zł brutto 2. Abonament II – limitowana liczba wejść w miesięcznym okresie rozliczeniowym (8 wejść): a) Cena miesięcznego abonamentu dla Pracownika wynosi: 68,00 zł brutto; b) Cena miesięcznego abonamentu dla Partnera Pracownika, członków rodziny Pracownika pow. 15 r.ż., osoby towarzyszącej Pracownika wynosi: 104,00 zł brutto c) Cena miesięcznego abonamentu dla Dziecka do ukończenia przez nie piętnastego roku życia w momencie zgłoszenia do abonamentu wynosi: 39,00 zł brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.