eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Wielkie › "Przebudowa trzech dróg gminnych wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowościach a) Antonina; b) Dębowiec Wielki; c) Strzelce Wielkie ul. Piłsudskiego - Rządowy Fundusz Polski Ład"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa trzech dróg gminnych wraz z niezbędną infrastrukturą
w miejscowościach a) Antonina; b) Dębowiec Wielki; c) Strzelce Wielkie ul. Piłsudskiego - Rządowy Fundusz Polski Ład”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZELCE WIELKIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 14

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-337

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 343110778

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@strzelce-wielkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce-wielkie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wwww.platformazakupowa.pl/pn/strzelce_wielkie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa trzech dróg gminnych wraz z niezbędną infrastrukturą
w miejscowościach a) Antonina; b) Dębowiec Wielki; c) Strzelce Wielkie ul. Piłsudskiego - Rządowy Fundusz Polski Ład”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c099568b-c6ce-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203429

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017045/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 "Przebudowa trzech dróg gminnych wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowościach a) Antonina; b) Dębowiec Wielki; c) Strzelce Wielkie ul. Piłsudskiego - Rządowy Fundusz Polski Ład"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138792/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Przebudowa trzech dróg gminnych wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowościach a) Antonina; b) Dębowiec Wielki; c) Strzelce Wielkie
ul. Piłsudskiego - Rządowy Fundusz Polski Ład”
W zakresie:
Zadanie nr 1 – przebudowa drogi gminnej w miejscowości Antonina o długości minimum 845 mb (działka 120 obręb Antonina, Gmina Strzelce Wielkie) w km od 0+150 km do 0+995 km wg. mapy zagospodarowania terenu w PFU
Zadanie nr 2 – przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dębowiec Wielki o długości minimum 845 mb (działka 451 obręb Dębowiec Wielki, Gmina Strzelce Wielkie) w km od 0+150 km do 0+995 km wg. mapy zagospodarowania terenu w PFU
Zadanie nr 3 – budowa ulicy Piłsudskiego o długości minimum 270,19 mb (działki 64/11, 64/9, 65/14, 64/22 obręb Strzelce Wielkie, Gmina Strzelce Wielkie)

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonania na jej podstawie robót budowlanych dla wymienionych wszystkich lokalizacji zadania w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa. Zamawiający wymaga aby
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia dokonał wszelakich: zgłoszeń, uzyskał wymagane uzgodnienia, pozwolenia, dokonał wytyczenia i ewidencje wymagane do realizacji
zadania. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia wykonany był z materiałów Wykonawcy. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku do SWZ,
tj.: Program Funkcjonalno-Użytkowy dla zadania stanowiący załącznik nr 8 zwanym
w dalszej części PFU.
4.2. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji (wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza).
4.3. Tam, gdzie w PFU, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 101 ust. 1–3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Uwaga! Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanych materiałów spoczywa na Wykonawcy zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania równoważności materiałów w stosunku do materiałów przewidzianych w PFU. Kryteria równoważności zostały określone w PFU.
4.4. Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi zapisami SWZ. Wykonawca powinien
zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy na realizację zamówienia. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45233100-0 Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 Roboty budowlane
4.6. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie
przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 i 96 ust. 2 pkt 2 ustawy.
4.7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
4.8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia, gdyż podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudności techniczne, organizacyjne oraz finansowe a także terminową realizację wykonania zamówienia. Udzielenie jednego zamówienia jest zasadne z uwagi na jednolity charakter robót budowlanych zamówienia oraz z istotnych przyczyn technicznych. Nie dokonując podziału Zamawiający nie utrudnia konkurencji, zapewniając dostęp do zamówienia wszystkim wykonawcom dającym gwarancję należytego wykonania zamówienia. Niepodzielność podyktowana jest także względami ekonomicznymi – jeden kierownik budowy to niższe koszty uzyskania zamówienia, a jeden Inwestor Nadzoru to niższe koszty realizacji całej inwestycji. Przedmiot zamówienia stanowi jedno zamierzenie inwestycyjne zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie. Stąd też zasadne jest aby zadanie realizowane było przez jednego Wykonawcę.
4.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.10. Zamawiający nie nakłada wymogu odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
4.11. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz nazwę podwykonawcy, o ile jest znana na tym etapie. Wskazanie niniejszego nastąpi w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 118 ustawy, na zasoby podwykonawcy, w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 112 ustawy, Zamawiający wymaga podania w Formularzu Ofertowym, dodatkowo nazwy (firmy) tego podwykonawcy.
4.12. Zamawiający określił wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ,
4.13. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących prace fizyczne w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
4.13.1. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących prace fizyczne w trakcie realizacji zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy osób, o których mowa w pkt 7.1.4 lit. b SWZ.
4.13.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 2 ustawy
w związku z art. 438 ustawy. Zamawiający wymaga w związku z koniecznością realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę:
a) dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie złożyć, w terminie określonym we wzorze umowy – załącznik nr 7 do SWZ, oświadczenie o spełnieniu wymogu dotyczącego zatrudnienia na podstawie umowy pracę, zawierające imienne wskazanie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wraz z wykazem osób wyznaczonych do faktycznego realizowania przedmiotu zamówienia. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców.
b) w trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający będzie uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę/dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w/w osób. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, przedłoży Zamawiającemu wskazane (według wyboru Zamawiającego) poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 4.13.1 czynności
w trakcie realizacji zamówienia;
c) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion
i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy;
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez podawania adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlegają anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
e) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
f) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlegają anonimizacji.
4.13.3. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, o którym mowa powyżej musi być spełniony przez Wykonawcę przez cały okres realizacji umowy. W przypadku zmiany osób
w trakcie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest zaktualizować wykaz
i oświadczenie, o którym mowa w pkt 4.13.2 lit. a
4.13.4. Niespełnienie przedmiotowych wymagań skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej we wzorze umowy – załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2691680,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3065851,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2691680,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BITUM Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751663011

7.3.3) Ulica: Cegielniana 20

7.3.4) Miejscowość: Lipie Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2691680,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.