Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00117304/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00126927/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont niekomercyjnych i ogólnodostępnych stref aktywności ruchowej na terenie rekreacyjno-sportowym w Drozdach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARCZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliana Stępkowskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Tarczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-555
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227157948
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tarczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.tarczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.tarczyn.pl/public/?id=1980351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont niekomercyjnych i ogólnodostępnych stref aktywności ruchowej na terenie rekreacyjno-sportowym w Drozdach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f22f1306-b97b-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019802/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Remont niekomercyjnych i ogólnodostępnych stref aktywności ruchowej na terenie rekreacyjno-sportowym w Drozdach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest finansowany z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, operacja: Remont niekomercyjnych i ogólnodostępnych stref aktywności ruchowej na terenie rekreacyjno-sportowym w Drozdach2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117304/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PI.271.5.2022.MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 393091,31 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 300499,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania nr 1 jest wykonanie remontu ciągów pieszych o nawierzchni drewnianej (podestów) na powierzchni szacunkowej ok. 516 m2 na terenie rekreacyjno-sportowym w Drozdach.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) roboty przygotowawcze,
2) wymianę zniszczonych elementów na nowe,
3) ręczne i maszynowe czyszczenie desek i ich dwukrotna impregnacja
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45236290-9 - Naprawa terenów rekreacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 103461,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania nr 2 jest wykonanie remontu ciągów pieszych o nawierzchni mineralno-żywicznej na szacunkowej powierzchni ok. 587 m2 na terenie rekreacyjno-sportowym w Drozdach.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) roboty przygotowawcze, w tym czyszczenie nawierzchni,
2) wymianę uszkodzonych fragmentów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45236290-9 - Naprawa terenów rekreacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 197038,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137365,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137365,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137365,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno Usługowy PRO-AGRO Grzegorz Malinowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141163044
7.3.3) Ulica: Rozkopaczew 27a
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Lubelski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-110
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCYJNO -USŁUGOWY PRO AGRO GRZEGORZ MALINOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCYJNO -USŁUGOWY PRO AGRO GRZEGORZ MALINOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137365,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.