Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00099306/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
- 2023/BZP 00117393/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku Domu Kultury w Nowosielcach - etap II dokończenie inwestycji oraz wyposażenie obiektu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zarszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bieszczadzka 74
1.5.2.) Miejscowość: Zarszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-530
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zarszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zarszyn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku Domu Kultury w Nowosielcach - etap II dokończenie inwestycji oraz wyposażenie obiektu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-632312d9-ae90-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203214
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042142/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku Domu Kultury w Nowosielcach - etap II dokończenie inwestycji oraz wyposażenie obiektu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099306
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IDG.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku Domu Kultury w Nowosielcach - etap II dokończenie inwestycji oraz wyposażenie obiektu w ramach Programu Inwestycji Strategicznych „Polski Ład”.
Zamówienie obejmuje następujący zakres:
1) Zadanie 1) Wykonanie robót budowlanych w budynku Domu Kultury w Nowosielcach:
1.1 Roboty demontażowe
1.2 Stan surowy – dokończenie
1.3 Konstrukcja daszków z pokryciem
1.4 Stolarka
1.5 Elewacja
1.6 Roboty budowlane - wykończenie wewnętrzne
1.7 Roboty budowlane- wykończenie zewnętrzne
1.8 Drenaż
1.9 Instalacja elektryczna
- roboty demontażowe
- tablice i wlz
- instalacja elektryczna wewnętrzna
- instalacja logiczna
- instalacja TV SAT
- instalacja Odgromowa i Połączeń Wyrównawczych
- pomiary
1.10 Instalacja gazu i kotłowni
- roboty demontażowe
- roboty instalacyjne instalacji gazowej
- roboty instalacyjne kotłowni
1.11. Instalacja c.o.
- roboty demontażowe
- rurociąg
- izolacje
- grzejniki
- armatura i urządzenia
- płukanie, próby i regulacja
- roboty budowlane towarzyszące
1.12. Instalacja wod-kan
- roboty demontażowe
- kanalizacja sanitarna
- instalacja wody zimnej i ciepłej
- instalacja p.poż hydranty i wentylacja mechaniczna
1.13. Przyłącz gazu
- roboty demontażowe
- roboty ziemne
- roboty instalacyjne
2) Zadanie 2) Dostawa i montaż wyposażenia w budynku Domu Kultury w Nowosielcach:
2.1. Zewnętrzne wyposażenie - klimatyzacja, banery podświetlane (OSP, Zespół, GOK …), monitoring
2.2. Sala - rolety zewnętrzne, oświetlenie LED sterowane – oświetlenie sali widowiskowej, reflektory sceniczne, kotary sceniczne, kotara opuszczana automat, nagłośnienie + odsłuch
2.3. Sołtysówka – biurka, stół, szafki
2.4. Garaż OSP – wyposażenie np. instalacja wyciągu spalin, sprężarka powietrza do napełniania butli tlenowych, zwijadło automatyczne węża, lapy alarmowo sygnalizacyjne, stanowisko dowodzenia (połączenie z PSP), pralko suszarka itd.
2.5. Świetlica - meble aneksu kuchennego, meble biurowe, projektor z wyposażeniem, gabloty, stoły i krzesła
2.6. Pomieszczenie - Koło Gospodyń Wiejskich - wyposażenie aneksu kuchennego (meble kuchenne, zlew, kuchnia indukcyjna z piekarnikiem ,lodówka itp.)
2.7. Kuchnia w sali - wyposażenie kuchni i zaplecza
2.8. Pomieszczenie Ziemia Sanocka - instalacja akustyczna, TV, internet, lustra ścienne, meble, wyposażenie aneksu kuchennego, biurko, fotel, krzesełka, stoły itp.
2.9. Pomieszczenie GOK - wyposażenie biura, wyposażenie IT, drukarka 3D, wyposażenie socjalne
meble zaplecza magazynowego, szatnia, wieszaki, nagłośnienie niestacjonarne
2.10. Sala konferencyjna - wyposażenie salki konferencyjnej, stoliki i krzesła, kącik gastronomiczny, ekspres do kawy, rolety,
2.11. Korytarze - sofa, ława, fotele, pufy
2.12. Biblioteka - wyposażenie
2.13. Pomieszczenie - Stowarzyszenie im. Ks. Z. Gorazdowskiego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4697999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7802155,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5578050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Inżynieryjne BUDOMINEX Dominik Oleszko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861660646
7.3.3) Ulica: Izdebki 390B
7.3.4) Miejscowość: Izdebki
7.3.5) Kod pocztowy: 36-203
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO INŻYNIERYJNE BUDOMINEX Dominik Oleszko
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO INŻYNIERYJNE BUDOMINEX Dominik Oleszko
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5578050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.