eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulmierzyce › Rozbudowa dróg gminnych w miejscowości Bieliki w formule "zaprojektuj i wybuduj"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa dróg gminnych w miejscowości Bieliki w formule "zaprojektuj i wybuduj"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SULMIERZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Urzędowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Sulmierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-338

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@sulmierzyce.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sulmierzyce.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/737031

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa dróg gminnych w miejscowości Bieliki w formule "zaprojektuj i wybuduj"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fc8a69a-c252-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203154

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084355/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa dróg gminnych w m. Bieliki w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135449

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4065000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz rozbudowie dróg gminnych nr 109272E oraz nr 109273E na odcinku Bieliki-Patyków, wraz z ich włączeniem w drogę powiatową nr 3509 E. Całość zadania tworzy jeden ciąg komunikacyjny infrastruktury drogowej.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1. Część projektowa obejmuje:
a) opracowanie mapy do celów projektowych,
b) opracowanie projektów podziałów pod poszerzenie pasa drogowego,
c) sporządzenie projektu budowlanego (3 egz.), technicznego (2 egz.) oraz wykonawczego (2 egz.),
d) uzgodnienie projektów z Zamawiającym,
e) uzyskanie decyzji środowiskowej,
f) uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego,
g) sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu (2 egz.),
h) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (2 egz.),
i) uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury naziemnej i podziemnej od właściwych gestorów sieci oraz uzgodnienie z nimi rozwiązań projektowych,
j) uzyskanie wszelkich innych decyzji i uzgodnień niezbędne do realizacji przedsięwzięcia wraz z pokryciem kosztów związanymi z ich uzyskaniem,
k) uzyskanie decyzji ZRID,
l) opracowanie kosztorysów (2 egz.)
m) przedmiar robót (2 egz.)
n) całość dokumentacji opracowana w wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) na płycie CD/DVD.
2.2. Część wykonawcza obejmuje:
a) opracowanie projektu organizacji ruchu tymczasowej oraz zabezpieczenie placu budowy
b) wyniesienie w teren nowych punktów granicznych powstałych w wyniku podziałów,
c) rozbiórki istniejących elementów drogi, takich jak jezdnia, ogrodzenia,
d) wycinka drzew i krzewów, nasadzenia zastępcze,
e) zabezpieczenie istniejących drzew na czas budowy,
f) wykonanie nowej konstrukcji jezdni,
g) budowa nowej linii kablowej oświetlenia ulicznego,
h) przebudowa i budowa rowów wraz z przepustami pod drogą i zjazdami;
i) budowa kanału technologicznego;
j) wdrożenie nowej organizacji ruchu,
k) nadzór archeologiczny (jeśli będzie wymagany),
Wykonawca może przystąpić do realizacji zadania po uzyskaniu decyzji ZRID w oparciu o przygotowaną przez niego dokumentacje projektową.
2.3. Zadanie obejmuje działki o numerach: Obręb Bieliki, działki nr ewid. 156, 252, 186, 230/1, 245, 229, 266, 230/2, 235/2, 237/2, 239/2, 240, 242, 243, 233, 236, 238/1, 244, 238/2, 246, 248, 247, 249/2, 298, 267, 268, 270, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283/1, 288/2, 288/3, 290/1, 295/1, 299/1, 305/1, 311/1, 315/1, 321/1, 326, 332, 336, 340, 344, 348, 353, 357.
Numeracja działek jest aktualna na dzień wydania wypisu z ewidencji gruntów. Wszelkie trwające obecnie procedury podziału lub scalenia ujawnią się dopiero z chwilą ich zatwierdzenia i nie są w tym momencie obowiązujące.
Przewiduje się wykonanie poszerzenia pasa drogowego w ramach przedmiotowej inwestycji. Do przejęcia części terenu wskazuje się działki nr ewid.: Obręb Bieliki, działki nr ewid. 230/2, 235/2, 237/2, 239/2, 240, 242, 243, 233, 236, 238/1, 244, 238/2, 246, 248, 247, 249/2, 298, 267, 268, 270, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283/1, 288/2, 288/3, 290/1, 295/1, 299/1, 305/1, 311/1, 315/1, 321/1, 326, 332, 336, 340, 344, 348, 353, 357.
Działki o poniższych numerach ewidencyjnych w obrębie Bieliki znajdują się w następujących strefach:
 156 - OW w strefie ochrony konserwatorskiej obserwacji archeologicznej;
 252 - częściowo OW, w strefie ochrony konserwatorskiej obserwacji archeologicznej;
 186 - OW, ochrony archeologicznej W, w strefie ochrony konserwatorskiej obserwacji archeologicznej;
 230/1 – OW;
 245 - OW w strefie ochrony konserwatorskiej obserwacji archeologicznej;
 229 - częściowo OW;
 266 – OW;
 230/2 – OW;
 235/2 - obserwacji OW i ochrony archeologicznej W;
 237/2 - obserwacji OW i ochrony archeologicznej W;
 239/2 - OW;
 240 – OW;
 242 – OW;
 243 – OW;
 233 – OW;
 236 – OW;
 238/1 – OW;
 244 – OW;
 238/2 – OW;
 246 – OW;
 248 - OW i ochrony archeologicznej W;
 247 – OW;
 249/2 - OW i ochrony archeologicznej W;
 298 - OW i ochrony archeologicznej W;
 267 – OW;
 268 - ochrony archeologicznej W;
 270 – OW;
 272 - częściowo OW;
 273 – OW.
W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie uzyskać pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych oraz postępować zgodnie z jego zapisami.
2.4. Charakterystyka projektowanej drogi:
• Kategoria ruchu: KR1
• Kategoria techniczna drogi: D
• Długość odcinka A-B (DG 109273E): 1.735,00 m
• Długość odcinka C-D (DG 109272E): 376,29 m
• Szerokość jezdni: 5,0 m
• Szerokość poboczy: 0,75 m
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), projektowanych postanowieniach umowy oraz w SWZ.
4. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest:
1) oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),
2) przygotować i wdrożyć tymczasową organizację ruchu na czas prowadzonych robót,
3) powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach.
5. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:
1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji,
2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:
a) pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu,
b) oryginał/kserokopię dziennika budowy/robót,
c) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej,
d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy o treści zgodnej z art. 57 ustawy Prawo budowlane,
e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
f) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy,
g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
i) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD,
j) „Instrukcję użytkowania i eksploatacji obiektu” wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych,
k) wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń (w języku polskim), wraz z potwierdzeniem wykonania szkoleń w zakresie obsługi tych urządzeń.
6. Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot zamówienia 5 – letniej gwarancji i 5 – letniej rękojmi.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/737031

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5086211,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6836340,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5086211,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BITUM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751663011

7.3.3) Ulica: Lipie Śląskie, ul. Cegielniana 20

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5086211,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie dofinansowane jest z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - obszar inwestycyjny: Infrastruktura drogowa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.