eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego - flety, tuba - II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego - flety, tuba - II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokolska 2

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-084

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48323511719

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filharmonia-slaska.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://filharmonia-slaska.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego - flety, tuba - II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9cb902d-253a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00203134

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011910/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert i oświadczeń o których mowa w art. 125 ust. 1, odbywać się będzie drogą elektroniczną na platformie zakupowej pod adresem:
https://www.platformazakupowa.pl.
Korzystanie z platformy przez Wykonawców jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl.
Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty wynosi 150 MB.
Do złożenia oferty, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 uPzp oraz innych oświadczeń i dokumentów obowiązkowa jest forma elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Szczegółowe informacje o ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ znajdują się w Rozdziale 8 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 19 ust.1 uPzp Zamawiający określił obowiązki informacyjne w Rozdziale 25. SWZ: OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy i osobom uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu nie przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych w sprawie naruszenia przepisów RODO dotyczących:
a) prawa do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
b) prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) prawa sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2A/ZP/AT/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 295000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Flety poprzeczne marki Mehnert lub równoważne – 2 sztuki posiadające następujące cechy:
• Grubość ścianek 0,38 mm
• Główka i korpus wykonane z 14-karatowego różowego złota
• Mechanika ze srebra
• Wysunięte g (offset G)
• E-mechanika
• Stopka H (B-foot)
• Gizmo
• Klapy otwarte, ręcznie kute
• Strój A=442 Hz
• Mechanika przytwierdzona słupkami bezpośrednio do rury fletu
• Futerał i pokrowiec
• Akcesoria czyszczące.
Za równoważny, w stosunku do wskazanego instrumentu muzycznego, Zamawiający uzna taki oferowany przez Wykonawcę instrument, który pod względem artystycznym, brzmieniowym, wykonawczym, funkcjonalnym, technicznym i użytkowym będzie równoważny do opisanego w przedmiocie zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 242500,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37314320-1 - Flety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-07

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie następujących kryteriów:
a) ceny (C) - 40%
b) jakości (J) - 60%

Oceny każdego z instrumentów będzie dokonywać dwóch wskazanych przez Zamawiającego biegłych. Na podstawie opinii biegłych członkowie komisji przetargowej przydzielą każdej ocenianej ofercie punkty w kryterium jakość.

Punktacja za „jakość” (J) obejmuje następujące elementy:
i) Intonacja: wysokość dźwięku określana pod kątem sprawdzenia równych stosunków częstotliwości (interwałów), mierzona poprzez badanie przyrządem pomiaru częstotliwości fali akustycznej.
Do 10 centów 20 pkt
Od 10 do 25 centów 10 pkt
Powyżej 25 centów 0 pkt
Maksymalna dopuszczalna wartość centów = 25

ii) Wyrównanie brzmienia: Sprawdzenie pasma tonów harmonicznych dźwięku określone oceną na podstawie analizy wrażenia słuchowego muzyków, w całej skali instrumentu. Zgodność długości brzmienia i głośności na każdym poziomie skali instrumentu.
wyrównany 40 pkt
średnio wyrównany 20 pkt
niewyrównany 0 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów =20.

iii) Barwa: ocena aspektów barwy na podstawie analizy wrażenia barwy zdefiniowanego semantycznym opisem.
ciepła 0 - 4 pkt
czysta 0 - 4 pkt
głęboka 0 - 4 pkt
jasna 0 - 4 pkt
nośna 0 - 4 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów w każdym z powyższych podkryteriów = 2.

iv) Precyzja mechaniki : właściwa precyzja mechaniki charakterystyczna dla danego rodzaju instrumentu.
Maksymalnie właściwa precyzja mechaniki 20 pkt
średnia precyzja mechaniki 10 pkt
brak właściwej precyzji mechaniki 0 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów = 10.

Ocena końcowa oferty zostanie wyliczona z algorytmu: W= C x 40% + J x 60%
gdzie: W - wynik ostateczny oceny oferty
C - wynik za kryterium cena wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt a)
J - wynik za kryterium jakość wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt b)
Wynik oceny zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Tuba klasy profesjonalnej marki MELTON MEINL WESTON F 2250-S Special Model, Seria Next Generation lub równoważna, 1 szt. posiadająca następujące cechy:
• Strój F
• Wielkość 6/4
• Instrument posrebrzany
• 4 wentyle tłokowe ze stali nierdzewnej w systemie Front Action
(tj. przyciski od przodu instrumentu),
• Piąty wentyl obrotowy obsługiwany prawym kciukiem
• Specjalna rurka ustnikowa ze złotego mosiądzu odporna na korozję
(wykonanie na specjalne zamówienie)
• Elementy wewnętrzne kolanek strojeniowych częściowo ze srebra niklowego
• Menzura 19 mm
• Średnica czary 440 mm (19')
• Wysokość ok. 900 mm
• Waga instrumentu bez futerału ok. 8,00 kg
• Dodatkowy dłuższy krąglik strojeniowy w sumie o 3 cm (1,5 cm na stronę),
• W komplecie: ustnik, akcesoria do konserwacji i pielęgnacji oraz futerał typu gigbag,
• Dodatkowe wyposażenie: tłumik do tuby F lub Es SCHLIPF lub równoważny Nr 3 COMBI MUTE „SIR“ straight & cup
• Twardy futerał dopasowany do tego modelu tuby wykonany z ABS, wyściełany flauszem, z kółkami transportowymi, dwoma rączkami, z minimum 4 zamkami zamykanymi na klucz oraz aluminiowymi okuciami.
Jeżeli w opisie przedmiotu Zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie instrumentu lub jego części, należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 101 ust. 4 uPzp).

4.2.5.) Wartość części: 52500 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-07

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie następujących kryteriów:
a) ceny (C) - 40%
b) jakości (J) - 60%

Oceny każdego z instrumentów będzie dokonywać dwóch wskazanych przez Zamawiającego biegłych. Na podstawie opinii biegłych członkowie komisji przetargowej przydzielą każdej ocenianej ofercie punkty w kryterium jakość.

Punktacja za „jakość” (J) obejmuje następujące elementy:
i) Intonacja: wysokość dźwięku określana pod kątem sprawdzenia równych stosunków częstotliwości (interwałów), mierzona poprzez badanie przyrządem pomiaru częstotliwości fali akustycznej.
Do 10 centów 20 pkt
Od 10 do 25 centów 10 pkt
Powyżej 25 centów 0 pkt
Maksymalna dopuszczalna wartość centów = 25

ii) Wyrównanie brzmienia: Sprawdzenie pasma tonów harmonicznych dźwięku określone oceną na podstawie analizy wrażenia słuchowego muzyków, w całej skali instrumentu. Zgodność długości brzmienia i głośności na każdym poziomie skali instrumentu.
wyrównany 40 pkt
średnio wyrównany 20 pkt
niewyrównany 0 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów =20.

iii) Barwa: ocena aspektów barwy na podstawie analizy wrażenia barwy zdefiniowanego semantycznym opisem.
ciepła 0 - 4 pkt
czysta 0 - 4 pkt
głęboka 0 - 4 pkt
jasna 0 - 4 pkt
nośna 0 - 4 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów w każdym z powyższych podkryteriów = 2.

iv) Precyzja mechaniki : właściwa precyzja mechaniki charakterystyczna dla danego rodzaju instrumentu.
Maksymalnie właściwa precyzja mechaniki 20 pkt
średnia precyzja mechaniki 10 pkt
brak właściwej precyzji mechaniki 0 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów = 10.

Ocena końcowa oferty zostanie wyliczona z algorytmu: W= C x 40% + J x 60%
gdzie: W - wynik ostateczny oceny oferty
C - wynik za kryterium cena wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt a)
J - wynik za kryterium jakość wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt b)
Wynik oceny zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia ani na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z art. 273 ust.2 uPzp, Wykonawca dołącza do składanej oferty oświadczenia o braku podstaw wykluczenia aktualne na dzień składania ofert, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzą brak podstaw wykluczenia w stosunku do każdego z wykonawców składających wspólnie ofertę.
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia ich z udziału w postępowaniu, dołącza do oferty oświadczenia podwykonawców według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzą brak podstaw wykluczenia w stosunku do każdego z wykonawców składających wspólnie ofertę.
Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
Wszelka korespondencja odbywać się będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-13 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-13 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.