Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00120340/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
- 2022/BZP 00203870/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy ręczników jednorazowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKIE CENTRUM NEUROPSYCHIATRYCZNE IM. OSKARA BIELAWSKIEGO W KOŚCIANIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411049324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ignacego Paderewskiego 1A
1.5.2.) Miejscowość: Kościan
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: et@wcn-koscian.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wcn-koscian.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wcnkoscian.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy ręczników jednorazowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-985f6942-bafb-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203100
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005813/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup ręczników jednorazowych i papieru toaletowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120340/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/5/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 278048,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi:
dostawy ręczników jednorazowych kuchennych w rolce oraz jednorazowych papierowych składanych typu ZZ,
2) Wspólny Słownik Zamówień:
33763000-6 Ręczniki papierowe do rąk,
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: dostawę transportem dostawcy do Magazynu Wielkopolskiego Centrum Neuropsychiatrycznego im. Oskara Bielawskiego w Kościanie, Plac Paderewskiego 1a, ręczników jednorazowych kuchennych w rolce oraz jednorazowych papierowych składanych typu ZZ,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 3 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ wzór umowy.
4) Dostawa do Magazynu w dzień roboczy w godzinach od 8:00 do 12:00.
5) Dostawa będzie odbywała się okresowo, według każdorazowo zgłoszonego zapotrzebowania po stronie Zamawiającego.
6) Dostawca zobowiązany jest rozładować towar z samochodu i złożyć w wyznaczonym miejscu.
7) Z uwagi na ograniczony wjazd na teren Centrum, dostawy nie mogą odbywać się pojazdem większym niż tzw. „solówką”.
8) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
9) W przypadku różnicy między ilością produktów wymienionych w formularzu asortymentowo-cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, a ilością zaoferowaną przez Wykonawcę przy przeliczeniu ilości sztuk w opakowaniu należy zaokrąglić tą liczbę do pełnego opakowania w górę.
10) Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie zmian w zapisach umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244648,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356004,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263606,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U.JAREX Stanisław Felich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 622-164-27-40
7.3.3) Ulica: Raczyce, ul.Odolanowska 60
7.3.4) Miejscowość: Odolanów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-430
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANISŁAW FELICH P.P.H.U. "JAREX"
jakie przetargi wygrała firma
STANISŁAW FELICH P.P.H.U. "JAREX"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263606,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-27INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
- DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH
- "Świadczenia usługi w zakresie przygotowania i dystrybucji całodziennego wyżywienia dla pacjentów II "
- USŁUGA UBEZPIECZENIA Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kościanie
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
- Dostawy środków czystości.
- dostawa artykułów biurowych i piśmiennych oraz materiałów eksploatacyjnych do obsługi sprzętu informatycznego do Oddziału Okręgowego NBP w Łodzi.
więcej: Ręczniki papierowe do rąk »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.