eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Część I - Modernizacja bieżni przy SP nr 25 w Kielcach, ul. Jurajska 7, os. Ślichowice II Część II - Budowa placu zabaw przy SP nr 25 w Kielcach, ul. Jurajska 7, os. Ślichowice II



Ogłoszenie z dnia 2022-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Część I – Modernizacja bieżni przy SP nr 25 w Kielcach, ul. Jurajska 7, os. Ślichowice II
Część II – Budowa placu zabaw przy SP nr 25 w Kielcach, ul. Jurajska 7, os. Ślichowice II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bzp@um.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kielce.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bipum.kielce.eu/urzad-miasta-kielce/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-udzielane-zgodnie-z-pzp/roboty-budowlane/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Część I – Modernizacja bieżni przy SP nr 25 w Kielcach, ul. Jurajska 7, os. Ślichowice II
Część II – Budowa placu zabaw przy SP nr 25 w Kielcach, ul. Jurajska 7, os. Ślichowice II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b837ad4-ab43-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202989

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019953/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 1. Modernizacja bieżni przy SP nr 25 w Kielcach ul. Jurajska 7 os.Ślichowice II; 2. Budowa placu zabaw przy SP nr25 w Kielcach ul.Jurajska7 os.ŚlichowiceII (planowane I postępowanie o udzielenie zam)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129039/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A-II.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wymianę nawierzchni istniejącej bieżni do biegów krótkich z naprawą i uzupełnieniem warstwy podbudowy,
2) budowę ciągu pieszego przy bieżni wraz ze schodami,
3) dostosowanie schodów do potrzeb osób niepełnosprawnych tj. dostawę i montaż barierek oraz oznakowanie krawędzi schodów,
4) wykonanie i zagospodarowanie terenu (humusowanie, obsianie trawą).
2. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określają:
2.1. Dokumentacja projektowa wykonana przez Pracownię Architektury AMAX Przemysław Dziewierz z siedzibą w Domaszowicach 92A, 25-900 Domaszowice wraz z załącznikami pn. „Budowa boiska do piłki nożnej przy Szkole Podstawowej nr 25 na os. Ślichowice II w Kielcach, ul. Jurajska 7”, stanowiąca Załącznik nr 5A do SWZ.
Uwaga:
ww. dokumentacja projektowa zawiera szerszy zakres robót, niż wymagany w niniejszym postępowaniu. W ramach przedmiotowej części zamówienia należy wykonać wyłącznie zakres związany z modernizacją bieżni przy Szkole Podstawowej nr 25 w Kielcach ww. dokumentacji opisanej
w § 3 pkt 2 wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 7A do SWZ.
2.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca Załącznik nr 6 do SWZ;
2.3. Wzór umowy, stanowiący Załączniki nr 7A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.5.) Wartość części: 119421,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Etap I:
1) opracowanie Dokumentacji projektowej na podstawie Programu funkcjonalno – użytkowego oraz obowiązujących przepisów, dotyczącej wykonania przedmiotu zamówienia określonego w pkt 2-10 przedstawionych poniżej, umożliwiającej dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych,
Etap II:
2) demontaż istniejących urządzeń zabawowych,
3) rozbiórkę istniejącej nawierzchni placu zabaw,
4) wykonanie podbudowy oraz ułożenie nawierzchni poliuretanowej,
5) dostawę i montaż zestawu zabawowego, zwanego dalej „urządzeniami placu zabaw”,
6) dostawę i montaż kosza na śmieci,
7) dostawę i montaż tablicy informacyjnej / regulaminu placu zabaw,
8) dostawę i montaż ogrodzenia panelowego wokół placu zabaw wraz z furtką,
9) dostawę i montaż piłkochwytu od strony boiska do siatkówki,
10) odtworzenie nawierzchni po przeprowadzonych robotach budowlanych, poprzez wyrównanie, humusowanie i obsianie trawą,
11) uzyskanie certyfikatu z kontroli placu zabaw, potwierdzającego jego zgodność z normami, przeprowadzonej przez specjalistę ds. bezpieczeństwa placów zabaw lub akredytowaną jednostkę inspekcyjną,
12) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określają:
2.1. Program funkcjonalno – użytkowy wraz z załącznikami, stanowiący Załącznik nr 5B do SWZ,
2.2. Wzór umowy, stanowiący Załączniki nr 7B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45000000-7 - Roboty budowlane

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 125288,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172996,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172996,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU CHEC Kazimierz Chęć

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 641 000 18 93

7.3.3) Ulica: Nałkowskiej 16 D

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172996,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, w zakresie Części II zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 Pzp, gdyż jedyna oferta złożona na Część II, tj. oferta Wykonawcy P.P.U.H. „BRUK-MET” Adam Ziomek, 26-010 Psary-Stara Wieś, podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp, ponieważ treść oferty była niezgodna z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.