eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osięciny › Modernizacja obiektów sportowych i rekreacyjnych na terenie Gminy Osięciny



Ogłoszenie z dnia 2023-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektów sportowych i rekreacyjnych na terenie Gminy Osięciny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osięciny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Osięciny

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-220

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (54) 2650030 wew.12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@osieciny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieciny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85f842da-a86b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja obiektów sportowych i rekreacyjnych na terenie Gminy Osięciny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85f842da-a86b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202896

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059876/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja obiektów sportowych i rekreacyjnych na terenie Gminy Osięciny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089637

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.01.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3033601,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zagospodarowanie działki ozn. numerem geodezyjnym 73/5, 87, 116 położonej w miejscowości Bartłomiejowice wraz z budową linii oświetleniowej na terenie Gminnego Centrum Rekreacji.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji obiektów takich jak:
- droga dojazdowa wraz z utwardzonym poboczem,
- plac utwardzony wraz z chodnikami,
- ścieżka pieszo – rowerowa,
- ogrodzenie,
- zieleń,
- odwodnienie (wymiana istniejących wpustów i przykanalików),

3. Zakres zadania obejmuje również rozbiórkę:
- istniejącego ogrodzenia,
- szlabanów,
- słupków blokujących,
- krawężników i obrzeży
- nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudowami,
- frezowania nawierzchni
- odwodnienia (wpusty i przykanaliki).

4. W ramach zadania inwestycyjnego wykonana zostanie modernizacja istniejącej drogi dojazdowej i pobocza utwardzonego. Projektowana jest bitumiczna nawierzchnia jezdni oraz utwardzone pobocze z kostki betonowej na podbudowie betonowej. Obramowanie jezdni zaprojektowano z krawężników betonowych 15x30 oraz krawężników betonowych „zjazdowych” 12x22. Obramowanie utwardzonego pobocza od strony przyległych posesji zostało zaprojektowane z opornika betonowego 12x25.
Projektowana jest również w ramach modernizacji wymiana istniejących wpustów ulicznych i przykanalików.
Zakres modernizacji istniejącego placu obejmuje wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie betonowej. Obramowanie placu zaprojektowano z krawężników betonowych 15x30 oraz krawężników betonowych „zjazdowych” 12x22. Przyległe do placu chodniki zaprojektowano z kostki betonowej na podsypce cementowo – piaskowej obramowane obrzeżem betonowym 8x30.
Modernizacja istniejącej ścieżki pieszo – rowerowej polega na wykonaniu nawierzchni bitumicznej ścieżki pieszo – rowerowej wraz z wykonaniem podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie a także wykonania obramowania nawierzchni ścieżki pieszo – rowerowej obrzeżem betonowym 8x30.
Wszystkie elementy obramowań jezdni, pobocza, chodników, placu i ścieżki pieszo – rowerowej zaprojektowano na ławie betonowej z oporem.
Projektowane jest również wykonanie modernizacji istniejącego ogrodzenia polegające na wykonaniu ogrodzenia o wysokości całkowitej 2,0 m. Ogrodzenie zaprojektowano z paneli metalowych wys. 1,73 m na cokole prefabrykowanym betonowym wys. 0,3 m.
W projektowanym ogrodzeniu przewidziano dwie furtki oraz dwie bramy wjazdowe. Kolor ogrodzenia zielony.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 988658,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Zagospodarowanie działki ozn. numerem geodezyjnym 82/1, 82/5 położonej w miejscowości Włodzimierka.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji obiektów takich jak:
- boisko,
- plac utwardzony,
- ogrodzenie,
- zieleń.
3. Zakres zadania obejmuje również rozbiórkę:
- istniejącego ogrodzenia,
- istniejących koszy do piłki koszykowej i bramek,
- istniejącego placu utwardzonego.
4. W ramach zadania inwestycyjnego wykonana zostanie modernizacja istniejącego placu i obejmie wykonanie nawierzchni placu z kostki betonowej na podbudowie betonowej. Obramowanie placu zaprojektowano z krawężników betonowych 15x30 oraz krawężników betonowych „zjazdowych” 12x22 i oporników betonowych 12x25 cm. Komunikację pomiędzy placem utwardzonym i boiskiem wielofunkcyjnych zapewni projektowany chodnik z kostki betonowej na podsypce cementowo – piaskowej. Obramowane chodników obrzeżem betonowym 8x30 cm.
Modernizacja istniejącego boiska z trawy naturalnej polega na wykonaniu boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie z kruszywa łamanego.
Wokół boiska planowane jest wykonanie ciągów komunikacyjnych – chodników na podsypce cementowo – piaskowej. Obramowane chodników i płyty boiska wielofunkcyjnego obrzeżem betonowym 8x30 cm.
Wszystkie elementy obramowań placu utwardzonego, chodników, i boiska wielofunkcyjnego zaprojektowano na ławie betonowej z oporem.
W ramach zadania inwestycyjnego wykonana zostanie również modernizacja istniejącego ogrodzenia.
Projektowana jest rozbiórka istniejących ogrodzeń wraz z bramami, furtkami, fundamentami i cokołami żelbetowymi.
Projektowane jest w miejscu po rozebranym ogrodzeniu wykonanie ogrodzenia:
- ogrodzenie o wysokości całkowitej 2,0 m z paneli metalowych
wys. 1,73 m na słupkach stalowych i cokole prefabrykowanym
betonowym wys. 0,3 m,
- ogrodzenie o wysokości całkowitej 4,9 m z siatki stalowej
powlekanej PCV na słupkach stalowych i cokole żelbetowym
wraz z fundamentami.
W projektowanym ogrodzeniu przewidziano cztery furtki oraz dwie bramy wjazdowe. Kolor ogrodzeń zielony.
Projektowane jest również wykonanie piłkochwytów wzdłuż dwóch krótszych boków boiska z siatki polipropylenowej na słupkach stalowych. Kolor piłkochwytów zielony.
Projektowane jest także wykonanie montażu elementów małej architektury tj.: ławki, śmietniki, stojaki na rowery.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 989832,23 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zagospodarowanie działki ozn. numerem geodezyjnym 134 położonej w miejscowości Osięciny.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji obiektów takich jak:
- ogrodzenie,
- piłkochwyty.
3. Zakres zadania obejmuje również rozbiórkę:
- istniejącego ogrodzenia.
4. W ramach zadania inwestycyjnego wykonana zostanie modernizacja istniejącego ogrodzenia wraz z ogrodzeniem pełniącym funkcję piłkochwytów.
Projektowana jest rozbiórka istniejących ogrodzeń wraz z bramami, furtkami, fundamentami i cokołami żelbetowymi.
Projektowane jest pozostawienie ogrodzenia z paneli na cokole żelbetowym od strony północno – zachodniej o długości około 55,5 mb.
Projektowane jest w miejscu po rozebranym ogrodzeniu wykonanie ogrodzenia:
- ogrodzenie o wysokości całkowitej 1,8 m z paneli metalowych wys. 1,53 m na słupkach stalowych i cokole prefabrykowanymbetonowym wys. 0,3 m,
- ogrodzenie o wysokości całkowitej 4,9 m z siatki stalowej powlekanej PCV na słupkach stalowych i cokole żelbetowym wraz z fundamentami.
W projektowanym ogrodzeniu przewidziano dwie furtki oraz trzy bramy wjazdowe. Kolor ogrodzeń zielony.
Projektowane jest również wykonanie modernizacji istniejących piłkochwytów, które będzie polegało na rozbiórce istniejących piłkochwytów z siatki stalowej oraz wykonanie nowych piłkochwytów z siatki polipropylenowej na słupkach stalowych. Kolor piłkochwytów zielony.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 188341,67 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zagospodarowanie działki ozn. numerem geodezyjnym 887 położonej w miejscowości Osięciny.
2. Zakres zadania obejmuje wykonanie modernizacji obiektów takich jak:
- boisko do siatkówki plażowej,
- siedziska na istniejących trybunach sportowych
- ogrodzenie,
- zieleń.
3. Zakres zadania obejmuje również rozbiórkę:
- istniejącego ogrodzenia,
- istniejących słupków do siatkówki plażowej, bramki do piłki nożnej i siedzisk na istniejących trybunach,
- istniejącego boiska do siatkówki plażowej i częściowo boiska z trawy naturalnej.
4. W ramach zadania inwestycyjnego wykonana zostanie modernizacja istniejącego boiska do siatkówki plażowej polegająca na rozbiórce istniejącego boiska i wykonaniu boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie z kruszywa łamanego.
Wokół boiska planowane jest wykonanie ciągów komunikacyjnych – chodników na podsypce cementowo – piaskowej. Obramowanie chodników i płyty boiska wielofunkcyjnego obrzeżem betonowym 8x30 cm.
Wszystkie elementy obramowań chodników i boiska wielofunkcyjnego zaprojektowano na ławie betonowej z oporem.
W ramach zadania inwestycyjnego wykonana zostanie również modernizacja istniejącego ogrodzenia.
Projektowana jest rozbiórka istniejących ogrodzeń wraz z bramami, furtkami, fundamentami i cokołami żelbetowymi.
Projektowane jest wykonanie ogrodzenia:
- ogrodzenie o wysokości całkowitej 2,0 m z paneli metalowych wys. 1,73 m na słupkach stalowych i cokole prefabrykowanym betonowym wys. 0,3 m,
- ogrodzenie o wysokości całkowitej 1,5 m z paneli metalowych wys. 1,23 m na słupkach stalowych i cokole prefabrykowanym betonowym wys. 0,3 m,
W projektowanym ogrodzeniu przewidziano dwie furtki oraz pięć bramy wjazdowych. Kolor ogrodzeń zielony.
Wzdłuż dwóch krótszych boków boiska projektowane jest wykonanie piłkochwytów z siatki polipropylenowej na słupkach stalowych. Kolor piłkochwytów zielony.
Projektowana jest także modernizacji istniejących siedzisk na trybunach, która będzie polegała na demontażu wszystkich istniejących siedzisk i wykonaniu montażu nowych siedzisk w kolorze żółtym i zielonym. Projektuje się również montaż elementów małej architektury tj.: ławki i śmietniki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 866768,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1134666,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1795714,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1134666,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DART-IMPEX, Dariusz Ulanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883090401

7.3.3) Ulica: Ludwinowo 32

7.3.4) Miejscowość: Kruszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 87-853

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1134666,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 996300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1870157,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 996300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. GRUMIX, Karolina Przepióra-Gruda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443096982

7.3.3) Ulica: Szkolna 8a

7.3.4) Miejscowość: Preczów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-512

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 996300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178707,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316245,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178707,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Carbon-Mateusz Kwitliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883015670

7.3.3) Ulica: Grodzka 68B

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178707,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 800115,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1644930,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 800115,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. GRUMIX, Karolina Przepióra-Gruda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443096982

7.3.3) Ulica: Szkolna 8a

7.3.4) Miejscowość: Preczów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-512

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 800115,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.