Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00089637/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-10
- 2023/BZP 00111084/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektów sportowych i rekreacyjnych na terenie Gminy Osięciny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osięciny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Osięciny
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-220
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: (54) 2650030 wew.12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@osieciny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieciny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85f842da-a86b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja obiektów sportowych i rekreacyjnych na terenie Gminy Osięciny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85f842da-a86b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202896
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059876/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Modernizacja obiektów sportowych i rekreacyjnych na terenie Gminy Osięciny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089637
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.01.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3033601,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zagospodarowanie działki ozn. numerem geodezyjnym 73/5, 87, 116 położonej w miejscowości Bartłomiejowice wraz z budową linii oświetleniowej na terenie Gminnego Centrum Rekreacji.2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji obiektów takich jak:
- droga dojazdowa wraz z utwardzonym poboczem,
- plac utwardzony wraz z chodnikami,
- ścieżka pieszo – rowerowa,
- ogrodzenie,
- zieleń,
- odwodnienie (wymiana istniejących wpustów i przykanalików),
3. Zakres zadania obejmuje również rozbiórkę:
- istniejącego ogrodzenia,
- szlabanów,
- słupków blokujących,
- krawężników i obrzeży
- nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudowami,
- frezowania nawierzchni
- odwodnienia (wpusty i przykanaliki).
4. W ramach zadania inwestycyjnego wykonana zostanie modernizacja istniejącej drogi dojazdowej i pobocza utwardzonego. Projektowana jest bitumiczna nawierzchnia jezdni oraz utwardzone pobocze z kostki betonowej na podbudowie betonowej. Obramowanie jezdni zaprojektowano z krawężników betonowych 15x30 oraz krawężników betonowych „zjazdowych” 12x22. Obramowanie utwardzonego pobocza od strony przyległych posesji zostało zaprojektowane z opornika betonowego 12x25.
Projektowana jest również w ramach modernizacji wymiana istniejących wpustów ulicznych i przykanalików.
Zakres modernizacji istniejącego placu obejmuje wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie betonowej. Obramowanie placu zaprojektowano z krawężników betonowych 15x30 oraz krawężników betonowych „zjazdowych” 12x22. Przyległe do placu chodniki zaprojektowano z kostki betonowej na podsypce cementowo – piaskowej obramowane obrzeżem betonowym 8x30.
Modernizacja istniejącej ścieżki pieszo – rowerowej polega na wykonaniu nawierzchni bitumicznej ścieżki pieszo – rowerowej wraz z wykonaniem podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie a także wykonania obramowania nawierzchni ścieżki pieszo – rowerowej obrzeżem betonowym 8x30.
Wszystkie elementy obramowań jezdni, pobocza, chodników, placu i ścieżki pieszo – rowerowej zaprojektowano na ławie betonowej z oporem.
Projektowane jest również wykonanie modernizacji istniejącego ogrodzenia polegające na wykonaniu ogrodzenia o wysokości całkowitej 2,0 m. Ogrodzenie zaprojektowano z paneli metalowych wys. 1,73 m na cokole prefabrykowanym betonowym wys. 0,3 m.
W projektowanym ogrodzeniu przewidziano dwie furtki oraz dwie bramy wjazdowe. Kolor ogrodzenia zielony.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
4.5.5.) Wartość części: 988658,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Zagospodarowanie działki ozn. numerem geodezyjnym 82/1, 82/5 położonej w miejscowości Włodzimierka.2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji obiektów takich jak:
- boisko,
- plac utwardzony,
- ogrodzenie,
- zieleń.
3. Zakres zadania obejmuje również rozbiórkę:
- istniejącego ogrodzenia,
- istniejących koszy do piłki koszykowej i bramek,
- istniejącego placu utwardzonego.
4. W ramach zadania inwestycyjnego wykonana zostanie modernizacja istniejącego placu i obejmie wykonanie nawierzchni placu z kostki betonowej na podbudowie betonowej. Obramowanie placu zaprojektowano z krawężników betonowych 15x30 oraz krawężników betonowych „zjazdowych” 12x22 i oporników betonowych 12x25 cm. Komunikację pomiędzy placem utwardzonym i boiskiem wielofunkcyjnych zapewni projektowany chodnik z kostki betonowej na podsypce cementowo – piaskowej. Obramowane chodników obrzeżem betonowym 8x30 cm.
Modernizacja istniejącego boiska z trawy naturalnej polega na wykonaniu boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie z kruszywa łamanego.
Wokół boiska planowane jest wykonanie ciągów komunikacyjnych – chodników na podsypce cementowo – piaskowej. Obramowane chodników i płyty boiska wielofunkcyjnego obrzeżem betonowym 8x30 cm.
Wszystkie elementy obramowań placu utwardzonego, chodników, i boiska wielofunkcyjnego zaprojektowano na ławie betonowej z oporem.
W ramach zadania inwestycyjnego wykonana zostanie również modernizacja istniejącego ogrodzenia.
Projektowana jest rozbiórka istniejących ogrodzeń wraz z bramami, furtkami, fundamentami i cokołami żelbetowymi.
Projektowane jest w miejscu po rozebranym ogrodzeniu wykonanie ogrodzenia:
- ogrodzenie o wysokości całkowitej 2,0 m z paneli metalowych
wys. 1,73 m na słupkach stalowych i cokole prefabrykowanym
betonowym wys. 0,3 m,
- ogrodzenie o wysokości całkowitej 4,9 m z siatki stalowej
powlekanej PCV na słupkach stalowych i cokole żelbetowym
wraz z fundamentami.
W projektowanym ogrodzeniu przewidziano cztery furtki oraz dwie bramy wjazdowe. Kolor ogrodzeń zielony.
Projektowane jest również wykonanie piłkochwytów wzdłuż dwóch krótszych boków boiska z siatki polipropylenowej na słupkach stalowych. Kolor piłkochwytów zielony.
Projektowane jest także wykonanie montażu elementów małej architektury tj.: ławki, śmietniki, stojaki na rowery.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.5.5.) Wartość części: 989832,23 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zagospodarowanie działki ozn. numerem geodezyjnym 134 położonej w miejscowości Osięciny.2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji obiektów takich jak:
- ogrodzenie,
- piłkochwyty.
3. Zakres zadania obejmuje również rozbiórkę:
- istniejącego ogrodzenia.
4. W ramach zadania inwestycyjnego wykonana zostanie modernizacja istniejącego ogrodzenia wraz z ogrodzeniem pełniącym funkcję piłkochwytów.
Projektowana jest rozbiórka istniejących ogrodzeń wraz z bramami, furtkami, fundamentami i cokołami żelbetowymi.
Projektowane jest pozostawienie ogrodzenia z paneli na cokole żelbetowym od strony północno – zachodniej o długości około 55,5 mb.
Projektowane jest w miejscu po rozebranym ogrodzeniu wykonanie ogrodzenia:
- ogrodzenie o wysokości całkowitej 1,8 m z paneli metalowych wys. 1,53 m na słupkach stalowych i cokole prefabrykowanymbetonowym wys. 0,3 m,
- ogrodzenie o wysokości całkowitej 4,9 m z siatki stalowej powlekanej PCV na słupkach stalowych i cokole żelbetowym wraz z fundamentami.
W projektowanym ogrodzeniu przewidziano dwie furtki oraz trzy bramy wjazdowe. Kolor ogrodzeń zielony.
Projektowane jest również wykonanie modernizacji istniejących piłkochwytów, które będzie polegało na rozbiórce istniejących piłkochwytów z siatki stalowej oraz wykonanie nowych piłkochwytów z siatki polipropylenowej na słupkach stalowych. Kolor piłkochwytów zielony.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.5.5.) Wartość części: 188341,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zagospodarowanie działki ozn. numerem geodezyjnym 887 położonej w miejscowości Osięciny.2. Zakres zadania obejmuje wykonanie modernizacji obiektów takich jak:
- boisko do siatkówki plażowej,
- siedziska na istniejących trybunach sportowych
- ogrodzenie,
- zieleń.
3. Zakres zadania obejmuje również rozbiórkę:
- istniejącego ogrodzenia,
- istniejących słupków do siatkówki plażowej, bramki do piłki nożnej i siedzisk na istniejących trybunach,
- istniejącego boiska do siatkówki plażowej i częściowo boiska z trawy naturalnej.
4. W ramach zadania inwestycyjnego wykonana zostanie modernizacja istniejącego boiska do siatkówki plażowej polegająca na rozbiórce istniejącego boiska i wykonaniu boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie z kruszywa łamanego.
Wokół boiska planowane jest wykonanie ciągów komunikacyjnych – chodników na podsypce cementowo – piaskowej. Obramowanie chodników i płyty boiska wielofunkcyjnego obrzeżem betonowym 8x30 cm.
Wszystkie elementy obramowań chodników i boiska wielofunkcyjnego zaprojektowano na ławie betonowej z oporem.
W ramach zadania inwestycyjnego wykonana zostanie również modernizacja istniejącego ogrodzenia.
Projektowana jest rozbiórka istniejących ogrodzeń wraz z bramami, furtkami, fundamentami i cokołami żelbetowymi.
Projektowane jest wykonanie ogrodzenia:
- ogrodzenie o wysokości całkowitej 2,0 m z paneli metalowych wys. 1,73 m na słupkach stalowych i cokole prefabrykowanym betonowym wys. 0,3 m,
- ogrodzenie o wysokości całkowitej 1,5 m z paneli metalowych wys. 1,23 m na słupkach stalowych i cokole prefabrykowanym betonowym wys. 0,3 m,
W projektowanym ogrodzeniu przewidziano dwie furtki oraz pięć bramy wjazdowych. Kolor ogrodzeń zielony.
Wzdłuż dwóch krótszych boków boiska projektowane jest wykonanie piłkochwytów z siatki polipropylenowej na słupkach stalowych. Kolor piłkochwytów zielony.
Projektowana jest także modernizacji istniejących siedzisk na trybunach, która będzie polegała na demontażu wszystkich istniejących siedzisk i wykonaniu montażu nowych siedzisk w kolorze żółtym i zielonym. Projektuje się również montaż elementów małej architektury tj.: ławki i śmietniki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.5.5.) Wartość części: 866768,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1134666,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1795714,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1134666,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DART-IMPEX, Dariusz Ulanowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883090401
7.3.3) Ulica: Ludwinowo 32
7.3.4) Miejscowość: Kruszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 87-853
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1134666,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 996300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1870157,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 996300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. GRUMIX, Karolina Przepióra-Gruda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443096982
7.3.3) Ulica: Szkolna 8a
7.3.4) Miejscowość: Preczów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-512
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GRUMIX" Karolina Przepióra-Gruda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 996300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178707,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316245,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178707,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Carbon-Mateusz Kwitliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883015670
7.3.3) Ulica: Grodzka 68B
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178707,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 800115,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1644930,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 800115,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. GRUMIX, Karolina Przepióra-Gruda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443096982
7.3.3) Ulica: Szkolna 8a
7.3.4) Miejscowość: Preczów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-512
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GRUMIX" Karolina Przepióra-Gruda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 800115,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Nr 115171E relacji Paplin - Chrzczonowice
- Wykonanie remontów pomieszczeń w poradniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach w budynku zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 2 zgodnie z planowanym terminarzem robót
- Przebudowa obiektu sportowo-rekreacyjnego w m. Narzym
- Przebudowa drogi gminnej Karczewizna-Kamionna - etap II
- SVA/U/4620-39/2024: Przebudowa kotłowni olejowej w budynku nr 5 na terenie kompleksu wojskowego w m. Podebłocie
- System sygnalizacji pożaru - Realizacja 1 etapu inwestycji - Termomodernizacja budynków Szpitala w Gryfowie Śląskim - II postępowanie.
więcej: Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.