eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabów › Zagospodarowanie kompleksu zamkowego w Besiekierach



Ogłoszenie z dnia 2023-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie kompleksu zamkowego w Besiekierach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRABÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019119

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 21

1.5.2.) Miejscowość: Grabów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-150

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grabow@grabow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminagrabow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminagrabow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie kompleksu zamkowego w Besiekierach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-743190b9-bb4b-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202827

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049308/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Zagospodarowanie kompleksu zamkowego w Besiekierach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128751

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WiIG.271.1/2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9620000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót wraz z wykonaniem robót budowlanych dla zamierzenia inwestycyjnego pn.: „Zaprojektowanie i wykonanie zabezpieczenia i konserwacji ruin zamku w Besiekierach wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu dla potrzeb turystyki i rekreacji„. PFU opracowany został w oparciu o wniosek o dofinansowanie realizacji przedmiotowego projektu z uwzględnieniem koncepcji architektonicznej w trybie „zaprojektuj i wybuduj”. Realizacja zadania będzie podzielona na dwa etapy:
1) Etap 1 – wykonanie projektu: opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w PFU i w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonywania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2021, poz. 2454), wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji, pozwoleń, opinii, warunków, uzgodnień jak również innych dokumentów niezbędnych do uzyskania prawomocnego pozwolenia na realizację zadania budowlanego lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu;
2) Etap 2 – wykonanie robót budowlanych: wykonanie z należytą starannością robót budowlanych na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz z poszanowaniem postanowień zawartych w uzyskanych decyzjach, pozwoleniach, warunkach, opiniach i uzgodnieniach oraz innych dokumentach, mających związek z procesem budowlanym dla realizowanych robót wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.
Zakres planowanych prac projektowo-badawczych oraz konserwatorskich i budowlanych obejmuje:
1) Sporządzenie pełnej inwentaryzacji pomiarowo-rysunkowej i fotograficznej zachowanych ruin.
2) Przeprowadzenie niezbędnych badań archeologicznych pod nadzorem konserwatorskim, wykonywanych przez osoby posiadające doświadczenie przy pracach archeologicznych w obiektach architektonicznych.
3) Przeprowadzenie badań geologicznych z uwzględnieniem agresywności wód gruntowych w stosunku do substancji budowlanej ruin.
4) Przeprowadzenie badań materiałów stanowiących substancje murów pod kątem właściwości fizykochemicznych ( w tym, wilgotności i stopnia zasolenia ) oraz czynników korozji biologicznej takich jak: grzyby, glony, bakterie nitryfikacyjne.
5) Opracowanie ekspertyzy stanu technicznego zachowanych ruin z podaniem wytycznych odnośnie zakresu oraz metod niezbędnych prac konserwatorskich i budowlanych, obejmującą diagnostykę materiałów, wzmocnienia substancji ( cegły, kamienia, zaprawy ), ocenę konstrukcyjną, zabezpieczenia przed zawilgoceniem, problemy stricte konserwatorskie ( uzupełnienia, kolorystyka, forma ) wzmocnienia konstrukcyjne itp.
6) Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót wraz z wykonaniem robót budowlanych,
7) Opracowanie projektu remontu i przebudowy mostu drewnianego prowadzącego przez fosę zamkową z dostosowaniem do obciążeń ruchem kołowym do 3,5 t.
8) Opracowanie projektów pomostu wędkarskiego (bindugi) oraz kładki pieszej nad rzeczką Orłówką zasilającą fosę zamkową.
9) Opracowanie projektu odmulenia fosy zamkowej.
10) Opracowanie projektu zagospodarowania terenu (PZT).
11) Opracowanie specyfikacji technicznych warunków wykonania i odbioru robót,
12) Wykonanie robót konserwatorskich oraz budowlanych wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu oraz infrastruktury technicznej, zgodnie z opracowanymi projektami.
13) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem, w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie, jeśli będzie konieczna
2. Zamawiający wyodrębnił następujące zadania:
Zadanie nr 1: Zachowanie i udostępnienie zabytkowych ruin zamku w Besiekierach wraz z zagospodarowaniem dojścia (działka nr ewid. 169)
Zadanie nr 2: Zagospodarowanie terenu łąk przyległego do zamku od strony wschodniej dla celów rekreacyjnych (działki nr ewid.: 182 – pow. 0,3610 ha; 183 – pow. 0,4990 ha)
Zadanie nr 3: Przebudowa mostu , pomostu wędkarskiego i kładki nad rzeczką Orłówką oraz odmulenie fosy wokół zamku (wg odrębnej dokumentacji).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienie stanowi załącznik do SWZ - Program Funkcjonalno-Użytkowy.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia jest przy udziale środków z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233140-2 - Roboty drogowe

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

34930000-5 - Urządzenia wodne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

31527210-1 - Latarnie

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262210-6 - Fundamentowanie

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45232460-4 - Roboty sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45112500-0 - Usuwanie gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

71322300-4 - Usługi projektowania mostów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9620000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9620000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9620000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): VIK-BUD Wiktorowicz Sp. Komandytowa – Lider

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Pracownia Konserwatorska Michał Potz - Partner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311638631

7.3.3) Ulica: Ul Piekarnicza 7 ;

7.3.4) Miejscowość: Łask

7.3.5) Kod pocztowy: 98-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9620000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.