eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie termomodernizacji budynku Rektoratu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-060/2021



Ogłoszenie z dnia 2022-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie termomodernizacji budynku Rektoratu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-060/2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wum.ezamawiajacy.pl;

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie termomodernizacji budynku Rektoratu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-060/2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad5b0c1c-2a53-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004574/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wykonanie termomodernizacji budynku Rektoratu wraz z wykonaniem instalacji klimatyzacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynku Rektoratu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego” finansowanego ze środków Funduszu Spójności, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POIS.01.03.01-00-0110/17-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228360/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-060/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na termomodernizacji budynku Rektoratu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, zlokalizowanego przy ul. Żwirki i Wigury 61 w Warszawie, obejmującej swym zakresem: docieplenie ścian piwnic ponad gruntem, wymianę fasady aluminiowo-szklanej, wymianę ślusarki okiennej i drzwiowej, przebudowę instalacji wentylacji mechanicznej, budowę nowej i rozbudowę istniejącej instalacji chłodniczej wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ, zawierającym Dokumentację projektową: tj. Projekt budowlany, Projekty wykonawcze, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), Przedmiary robót, a także uzyskanie niezbędnych zgód i pozwoleń, na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
2. Zważywszy, że zgodnie z § 17 ust. 1 Projektu umowy, Zamawiający przewidział wynagrodzenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 §1 KC, zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, zapoznał się z Opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym Dokumentacją projektową, o której mowa w ust. 1, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
3. Wniosek w sprawie wizji lokalnej należy złożyć nie później niż do dnia 21.10.2021 r., na platformie lub na adres e-mail: aez@wum.edu.pl. Zamawiający jednocześnie informuję, że wizja lokalna nie jest obowiązkowa. W świetle powyższego oferta Wykonawcy, który nie będzie uczestniczył w takiej wizji nie będzie podlegała odrzuceniu w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy.
4. Przedmiary robót, wyszczególnione w OPZ, służyć będą Wykonawcy pomocniczo. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a stanem faktycznym należy zgłosić Zamawiającemu w trybie art. 284 ustawy, zgodnie z postanowieniami Rozdziału XX SWZ.
5. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy Przedmiarem robót, a Projektami wykonawczymi bezwzględne pierwszeństwo należy przyznać Projektom wykonawczym oraz Projektowi budowlanemu.
6. Zgodnie z postanowieniami § 3 ust. 5 Projektu umowy Wykonawca w terminie do 42 dni od dnia zawarcia Umowy, zobowiązany jest sporządzić Kosztorys ofertowy oraz na jego postawie opracować i uzgodnić z Zamawiającym szczegółowy Harmonogram rzeczowo-finansowy, w którym wyszczególnione będą etapy głównych robót oraz terminy ich rozpoczęcia i zakończenia z uwzględnieniem ryczałtowego charakteru wynagrodzenia. Wynagrodzenie za poszczególne etapy robót sumować się będą do kwoty określonej w ofercie Wykonawcy, sporządzonej wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy. Kosztorys ofertowy sporządzony będzie metodą szczegółową, w formacie ath, na podstawie czynników cenotwórczych przyjętych z Przedmiarów robót, służących do sporządzeniu oferty.
7. W przypadku, gdy w toku prowadzonego postępowania Zamawiający dokona zmiany pozycji przedmiarowych, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić je w cenie oferty poprzez dodanie pozycji w Kosztorysie ofertowym lub wskazanie pozycji, w których zmiana została uwzględniona.
8. Zgodnie z § 21 Projektu umowy od Wykonawcy wyłonionego w postępowaniu Zamawiający będzie wymagał ustanowienia ochrony ubezpieczeniowej:
1) od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy i wszystkich podwykonawców oraz dalszych podwykonawców w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy, z tytułu szkód, jakie mogą wyrządzić Zamawiającemu i osobom trzecim w związku z realizacją niniejszej Umowy, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niższa niż 5 000 000 złotych (pięć milionów złotych),
2) od wszelkich szkód majątkowych, w którym Zamawiający będzie współubezpieczonym, które mogą zaistnieć również w związku ze zdarzeniami losowymi na terenie budowy, a w szczególności polegających na utracie, zniszczeniu lub uszkodzeniu mienia (ubezpieczenie wszystkich ryzyk budowy) na sumę gwarancyjną nie niższą niż łączna kwota brutto zaoferowana w postępowaniu.
9. Zgodnie z postanowieniami Rozdziału XXVIII ust. 3 pkt 2) SWZ, Wykonawca, przed zawarciem umowy, zobowiązany jest do ustanowienia osób pełniących funkcje Kierownika budowy oraz Kierowników robót w branży sanitarnej i elektrycznej, posiadających stosowne ważne uprawnienia budowlane bez ograniczeń, określone w ww. rozdziale SWZ.
10. Zamawiający jednocześnie wyjaśnia, że w oparciu o art. 95 ustawy, wymaga, aby czynności w zakresie robót rozbiórkowych elewacji, montażowych nowej elewacji oraz instalacji klimatyzacji i wentylacji, a także usługi porządkowe oraz ochrony terenu budowy, (o ile nie są wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej), były wykonywane przez pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040,1043 i 1495 ze zm.). Powyższy wymóg nie dotyczy osób, o których mowa w ust. 9.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36889816,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36889816,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36889816,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Erbud International Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 691544271

7.3.4) Miejscowość: Jasionka

7.3.5) Kod pocztowy: 36-002

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Erbud S.A. Warszawa


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36889816,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.