eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › Budowa oświetlenia ul. Jaworowa i ul. Orzechowa w Marcinkowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ul. Jaworowa i ul. Orzechowa w Marcinkowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oława

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. M. J. Piłsudskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Oława

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@gminaolawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaolawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/741060

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ul. Jaworowa i ul. Orzechowa w Marcinkowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-844ece74-c315-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202762

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046263/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa oświetlenia ul. Jaworowej i Orzechowej w Marcinkowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138166

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.10.2023.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia dróg gminnych za pomocą słupów z oprawami oświetleniowymi w technologii LED. Dla zasilania słupów oświetleniowych wykonana zostanie linia kablowa, zasilana z projektowanej, wolnostojącej szafki oświetleniowej. Zasilanie szafki oświetleniowej ze złącza kablowo-pomiarowego Tauron Dystrybucja S.A. Inwestycja realizowana będzie na działkach drogowych o numerach ewidencyjnych: ul. Jaworowa (dz. nr 541/1, 541/2, 256/23, 270/12, 543, 262/4) i ul. Orzechowa (dz. nr 260/7, 260/7, 261/8) w Marcinkowicach, w ramach gminnego zadania inwestycyjnego pod nazwą „Budowa oświetlenia ul. Jaworowa i ul. Orzechowa w Marcinkowicach”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, jeżeli będzie wymagany przez zarządców dróg, uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego, wprowadzenie organizacji ruchu zastępczego wraz z oznakowaniem i ponoszenie opłat za zajęcie pasa drogowego.
2) Budowę zaprojektowanej instalacji oświetlenia ulicznego.
3) Odtworzenie nawierzchni i chodników zgodnie z wytycznymi zarządców dróg, o ile zajdzie konieczność.
4) Uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z przekazaniem do użytkowania wraz z dokumentacją powykonawczą – operat kolaudacyjny (dokumentacją geodezyjną powykonawczą (2 szt. papierowo + 1 egz. na nośniku zewnętrznym, wymagany jest spis treści wraz z hiperłączami dokumentów ostatecznych zapisanych w formacie „pdf”)).
5) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, o ile zajdzie konieczność.
6) Uwzględnienie w ofercie pełnego zakresu wszystkich prac oraz innych świadczeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia i uwzględnienia wszelkich niezbędnych kosztów z tym związanych, w tym kosztów wykonania niezbędnych do zajęcia terenu pod budowę, obsługi geodezyjnej budowy, obsługi archeologicznej budowy i dokumentacji powykonawczej.
7) Zabezpieczenie terenu robót i wokół terenu robót na czas trwania robót.
8) Zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.
9) Opracowanie planu BIOZ.
10) Powiadamianie zarządców sieci i właścicieli działek o terminie rozpoczęcia i zakończenia prac, o ile zajdzie konieczność.
11) Zapewnienie nadzoru technicznego ze strony właścicieli urządzeń obcych kolidujących z robotami.
12) W przypadku natrafienia na urządzenia drenarskie lub inne sieci uzbrojenia terenu Wykonawca dokona ich naprawy na własny koszt oraz zapewni odbiór techniczny przez właściwego inspektora powołanego przez Zamawiającego.
13) Uregulowanie odszkodowania wynikłego w związku z prowadzonymi pracami poza terenem budowy.
14) Uwzględnienie kosztów związanych z wykonaniem wszelkich prób i badań wynikających z norm oraz warunkami wydanymi przez zarządców sieci (o ile zajdzie konieczność) oraz kosztów związanych z opłatami za wodę i odpady.
15) Ubezpieczenie terenu budowy.
16) Uporządkowanie terenu po zakończeniu budowy.
17) Dokonanie zagospodarowania odpadów budowlanych wraz z przedłożeniem oświadczenia o wykonaniu zagospodarowania.
18) Dokonanie wizji lokalnej, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, przed podpisaniem umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Projekt Zagospodarowania Terenu, STWiORB, Przedmiar robót (jedynie w celach informacyjnych) stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
4. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi projekt (wzór) umowy, który stanowi załącznik do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188287,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362727,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188287,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBS Polska sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 897-187-35-74

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188287,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.