eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyzdroje › Budowę budynku usługowego wraz z przyległym skwerem i infrastrukturą na działkach nr 74/5 i nr 74/6 w obrębie 20 miasta Międzyzdroje - etap I - stan surowy otwarty



Ogłoszenie z dnia 2022-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowę budynku usługowego wraz z przyległym skwerem i infrastrukturą na działkach nr 74/5 i nr 74/6 w obrębie 20 miasta Międzyzdroje – etap I – stan surowy otwarty

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nowe Centrum sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320962978

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 10a

1.5.2.) Miejscowość: Międzyzdroje

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@nc-miedzyzdroje.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://nc-miedzyzdroje.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowę budynku usługowego wraz z przyległym skwerem i infrastrukturą na działkach nr 74/5 i nr 74/6 w obrębie 20 miasta Międzyzdroje – etap I – stan surowy otwarty

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eefef39d-bbea-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202652

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 03/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Do zakresu robót objętych niniejszym zamówieniem pn. Budowa budynku usługowego wraz z przyległym skwerem i infrastrukturą na działkach nr 74/5 i nr 74/6 w obrębie 20 miasta Międzyzdroje – etap I – stan surowy otwarty” wchodzi wykonanie całości konstrukcji żelbetowej, murowej oraz prefabrykowanej obiektu oraz elementów konstrukcji zagospodarowania terenu, w tym:
- roboty ziemne (wraz z zasypaniem wykopu),
- płyta fundamentowa (wraz z systemem ciężkiej izolacji),
- ściany nośne i działowe, słupy, nadproża, belki, podciągi, nadciągi, schody żelbetowe wewnętrzne oraz zewnętrzne, szyby windowe, stropy międzykondygnacyjne,
- stropodach (bez warstwy spadkowej docieplenia oraz elementów odwodnienia),
- kraty stalowe typu WEMA (łącznie 11 sztuk – zgodnie z rys.nr AW.101),
- docieplenie oraz izolacje przeciwwodne w świetle kondygnacji podziemnej,
- przewody kominowe wraz z wykończeniem ponad dachem, szachty technologiczne,
- zasypki wykopów i wyrównanie terenu wokół prowadzonych robót wraz z odpowiednim
zagęszczeniem gruntu,
- mury oporowe tarasów zewnętrznych,
- instalacja odgromowa – wykonanie bednarki zgodnie z liczbą złącz kontrolno-pomiarowych oraz na potrzeby windy osobowej,
- instalacja podposadzkowa kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej. (należy uwzględnić uszczelnienie miejsc przejścia przez płytę fundamentową,
- instalacja elektryczna – wprowadzenie rury osłonowej typu ARROT do pomieszczenia rozdzielni głównej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera dokumentacja projektowa: Projekt budowla, Projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIOR), przedmiary robót branż – budowlanej, sanitarnej.
3. Przedmiary robót należy traktować jako dokument pomocniczy i przy kalkulowaniu oferty należy uwzględnić wszystkie roboty wynikające z projektu budowlanego, STWIOR i w zakresie zgodnym ze stanem faktycznym, przedmiar robót ma wyłącznie charakter informacyjny (pomocniczy).
4. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
Dla potrzeb wyceny i późniejszej realizacji udostępniana dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia musi być przez Wykonawcę rozpatrywana łącznie. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt budowlany i wykonawczy, przedmiar robót oraz STWiORB) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego zrealizowania zamówienia w zakresie wszystkich prac wynikających z w/w dokumentacji projektowej.
6. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowej, SWZ, jak również koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia lub przystąpić do użytkowania, Wykonawca ma obowiązek zapoznać się dokładnie z w/w dokumentacją oraz SWZ wraz z załącznikami; wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
7. Szczegółowy opis przedmiotu i realizacji zamówienia zawarty został w szczególności w Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 1 do SWZ).
UWAGA: projekty budowlane i STWiOR – wykorzystać jedynie do etapu stanu surowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212420-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy restauracji i podobnych obiektów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.