eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Supraśl › Bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie gminy Supraśl



Ogłoszenie z dnia 2022-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie gminy Supraśl

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Supraśl

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659148

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Piłsudskiego 58

1.5.2.) Miejscowość: Supraśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-030

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@suprasl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://suprasl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie gminy Supraśl

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3201ed39-bb1f-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202421

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013282/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie gminy Supraśl

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121340/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 155936,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie gminy Supraśl. W zakresie prac wykonywane będą usługi żwirowania (punktowe, liniowe w miarę potrzeb) dróg gminnych. Wielkość robót w okresie trwania zamówienia wynikać będzie z aktualnych potrzeb, poszczególne odcinki dróg będą wskazywane każdorazowo przez Zamawiającego. Wykonanie zamówienia obejmuje 4 rejony terenu gminy Supraśl. Rejon 1 wsie: Grabówka, Sobolewo, Zaścianki, Henrykowo; rejon 2 wsie: Ogrodniczki, Karakule, Sowlany, Ciasne; rejon 3: wsie puszczańskie - Cieliczanka, Jałówka, Sadowy Stok, Podsupraśl, Konne, Surażkowo, Łaźnie, Podłaźnie, Kozły, Sokołda, Zdroje, Woronicze Międzyrzecze, Turo; rejon 4: miasto Supraśl.
3. Zakres prac obejmuje żwirowanie dróg, tj.:
- zakup i dostarczenie kruszywa pospółki zaglinionej o frakcji 0-31,5, służącego do naprawy dróg. Mieszanka winna pochodzić z kruszywa sortowanego o frakcji 0 - 31,5 mm. Żwir powinien spełniać wymagania żwiru do podbudów drogowych, nie powinien zawierać kamieni, które po wyrównaniu żwiru stwarzałyby niebezpieczeństwo lub utrudnienia w ruchu. Żwir musi mieć udokumentowane źródło pochodzenia tzn. pochodzić ze żwirowni posiadającej koncesję na wydobycie kruszywa oraz udokumentowaną frakcję żwiru. Zamawiający wymaga, aby dostarczona pospółka posiadała odpowiednie właściwości do wykonywania nasypów drogowych (była spoista i łatwo zagęszczała się), miała właściwości do samo zagęszczania się w trakcie normalnego użytkowania drogi. Kruszywo powinno być jednorodne bez zanieczyszczeń obcych; Szacunkowa ilość kruszywa pospółki – 3 500 Mg.
- zakup i dostarczenie kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 mm C50/30, kruszywo to powinno spełniać normę PN-EN 13242 Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym. Kruszywo uzyskane z przekruszenia kamieni narzutowych i otoczaków powinno zawierać co najmniej 50% ziaren łamanych i maksymalnie 30% ziaren całkowicie okrągłych we frakcji powyżej # 4mm. Szacunkowa ilość kruszywa łamanego – 200 Mg.
4. Dostawa samochodem ciężarowym samowyładowczym obejmująca: załadunek, wyładunek, miejscowe ułożenie materiału, zasypanie dziur, wyrw, nierówności występujących na drogach oraz rozplantowanie materiału przy użyciu równiarki drogowej. Dostawa kruszywa naturalnego, które powinno spełniać wymagania normy PN-B-11111 i PN-B-11113 ma być potwierdzona udokumentowaniem źródeł ich poboru, każdorazowo potwierdzona dokumentem stwierdzającym ilość materiału. Zamawiający będzie określał ilość żwiru niezbędną do wykonania zlecenia. Na żądanie Zamawiającego należy przedłożyć dokument potwierdzający jakość kruszywa. Transport kruszywa powinien odbywać się w sposób przeciwdziałający zanieczyszczeniu dróg, po których będzie przewożony.
5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z wymogami przepisów o ruchu drogowym. W przypadku uszkodzenia przez Wykonawcę dróg, którymi będzie transportowana pospółka, Wykonawca zobowiązany jest do ich natychmiastowej naprawy.
6. Przewidywana (szacowana) ilość Mg kruszywa do wykorzystania w roku 2022/2023 - 3 700 Mg. Podane ilości materiałów są szacunkowe i w trakcie umowy mogą ulec zmniejszeniu w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy nie powoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno-finansowych i nie wymaga zmiany umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187242,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228510,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187242,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIKAR Dariusz Pruszyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431892649

7.3.3) Ulica: Pruszanka Stara 18

7.3.4) Miejscowość: Pruszanka Stara

7.3.5) Kod pocztowy: 17-120

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187242,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.