eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drezdenko › Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg gminnych



Ogłoszenie z dnia 2022-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drezdenko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966757

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 1

1.5.2.) Miejscowość: Drezdenko

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-530

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@drezdenko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.drezdenko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drezdenko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28aa929d-ca0f-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202390

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012269/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143109/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznej drogi gminnej - ul. Mickiewicza w Drezdenku
3. Opis odcinków objętych częściami zamówienia:
1) Część I - ul. Mickiewicza 2750 m2, podbudowa: bruk z kamieni nieregularnych, dwa progi zwalniające, 18 studzienek, 6 krat, 1 hydrant podziemny. Oznakowanie poziome: przejście dla pieszych 4 m, linie środkowe ciągłe przed przejściem dla pieszych 9 m, oznakowanie progów zwalniających.

4. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót konserwacyjno-remontowych związanych z bieżącą konserwacją nawierzchni bitumicznych dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek asfaltowych o grubości 4 cm.
5. Zakres robót obejmuje:
a) wyrównanie nawierzchni bitumicznej poprzez frezowanie istniejącej nawierzchni na średnią głębokości 4 cm,
b) likwidacja ubytków, wybojów poprzez uzupełnienie podbudowy,
c) zabezpieczenie geosiatką nawierzchni asfaltowej w miejscu występowania płyt betonowych w podbudowie (dotyczy tylko ul. Aleja Piastów),
d) oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznych,
e) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna),
f) regulację pionową włazów studziennych, krat wpustów deszczowych oraz zasuw,
g) opracowanie, uzgodnienie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu (gdy będzie konieczność jej wprowadzenia), ewentualne koszty np. za uzgodnienie tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca,
h) wykonanie oznakowania poziomego,
i) utylizacja lub zagospodarowanie staraniem Wykonawcy materiału pochodzącego z frezowania nawierzchni bitumicznych oraz innych materiałów porozbiórkowych.
Destrukt asfaltowy oraz inne materiały porozbiórkowe stanowią własność Wykonawcy robót.
6. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach każdej części zamówienia określa SWZ wraz załącznikami - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, plany orientacyjne. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 220000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznej drogi gminnej - ul. Aleja Piastów w Drezdenku
3. Opis odcinków objętych częściami zamówienia:
2) Część II - ul. Aleja Piastów 1250 m2, podbudowa: bruk z kamieni nieregularnych – 250 m2, płyty betonowe – 1000 m2, 3 zasuwy przyłącza wody.
4. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót konserwacyjno-remontowych związanych z bieżącą konserwacją nawierzchni bitumicznych dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek asfaltowych o grubości 4 cm.
5. Zakres robót obejmuje:
a) wyrównanie nawierzchni bitumicznej poprzez frezowanie istniejącej nawierzchni na średnią głębokości 4 cm,
b) likwidacja ubytków, wybojów poprzez uzupełnienie podbudowy,
c) zabezpieczenie geosiatką nawierzchni asfaltowej w miejscu występowania płyt betonowych w podbudowie (dotyczy tylko ul. Aleja Piastów),
d) oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznych,
e) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna),
f) regulację pionową włazów studziennych, krat wpustów deszczowych oraz zasuw,
g) opracowanie, uzgodnienie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu (gdy będzie konieczność jej wprowadzenia), ewentualne koszty np. za uzgodnienie tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca,
h) wykonanie oznakowania poziomego,
i) utylizacja lub zagospodarowanie staraniem Wykonawcy materiału pochodzącego z frezowania nawierzchni bitumicznych oraz innych materiałów porozbiórkowych.
Destrukt asfaltowy oraz inne materiały porozbiórkowe stanowią własność Wykonawcy robót.
6. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach każdej części zamówienia określa SWZ wraz załącznikami - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, plany orientacyjne. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314265,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314265,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314265,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo - Usługowe „DROMAX” Ryszard Kobierski i Karol Kobierski s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 281-008-42-83

7.3.3) Ulica: Gorzowska 36

7.3.4) Miejscowość: Strzelce Kraj.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-500

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314265,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132532,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132532,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132532,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo - Usługowe „DROMAX” Ryszard Kobierski i Karol Kobierski s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 281-008-42-83

7.3.3) Ulica: Gorzowska 36

7.3.4) Miejscowość: Strzelce Kraj.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-500

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132532,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.