eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Wykonanie prac instalacyjnych niezbędnych do demontażu starego dźwigu szpitalnego o udźwigu 1600 kg i montażu nowego urządzenia - dźwigu w istniejącym szybie w Domu Pomocy Społecznej w Lyskach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie prac instalacyjnych niezbędnych do demontażu starego dźwigu szpitalnego o udźwigu 1600 kg i montażu nowego urządzenia - dźwigu w istniejącym szybie w Domu Pomocy Społecznej w Lyskach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Powiatu w Rybniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276285170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 31

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324161313

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@starostwo.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.rybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-509618d2-bd84-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac instalacyjnych niezbędnych do demontażu starego dźwigu szpitalnego o udźwigu 1600 kg i montażu nowego urządzenia - dźwigu w istniejącym szybie w Domu Pomocy Społecznej w Lyskach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-509618d2-bd84-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202296

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00124638/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wykonanie prac instalacyjnych niezbędnych do demontażu starego dźwigu szpitalnego o udźwigu 1600 kg i montażu nowego urządzenia - dźwigu w istniejącym szybie w Domu Pomocy Społecznej w Lyskach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Dostępny samorząd - granty" realizowany przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 dla zadania pn. Poprawa dostępności w budynkach użyteczności publicznej Powiatu Rybnickiego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128935

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 158000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy.

2. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie prac instalacyjnych niezbędnych do demontażu starego dźwigu szpitalnego o udźwigu 1600 kg i montażu nowego urządzenia - dźwigu w istniejącym szybie w Domu Pomocy Społecznej w Lyskach, realizowanego jest w ramach projektu „Dostępny samorząd - granty" realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 dla zadania pn. Poprawa dostępności w budynkach użyteczności publicznej w Powiecie Rybnickim.

Przedmiot zamówienia będzie obejmować:
1) demontaż istniejącego dźwigu;
2) dostawę oraz montaż nowego dźwigu osobowego - windy, zgodnie ze wskazanymi poniżej minimalnymi wymogami:

Parametry dźwigu:
a) dźwig szpitalno-osobowy wg EN 81.20/50,
b) napęd hydrauliczny,
c) przełożenie 2 : 1,
d) udźwig minimum 1 600 kg,
e) wysokość podnoszenia 8 500 mm,
f) prędkość minimum 0,44 m/s,
g) ilość przystanków - 4,
h) ilość drzwi kabinowych - 2,
i) ilość drzwi szybowych - 4,
j) kabina przelotowa (S x G x H) 1400 x 2400 x 2150 mm,
k) szyb (S x G) 2000 x 2950 mm,
l) podszybie 1200 mm
m) nadszybie 3400 mm

Opis dźwigu:
a) hydraulika dostosowana do udźwigu min 1600 kg i prędkości min 0,44 m/s. agregat umieszczony w pomieszczeniu istniejącej maszynowni przy szybie dźwigu
b) rama 2-1, prowadnice,
c) kabina - ściany i sufit stal nierdzewna INOX ( fakturowana lub równoważna ),
d) oświetlenie punktowe LED, bukowe odboje na ścianach (1 rząd),
e) podłoga: guma szara,
f) lustro ½,
g) poręcz nierdzewna pod lustrem na bocznej ścianie,
h) 1x panel dyspozycji naprzeciwko lustra,
i) kurtyna świetlna
j) drzwi kabinowe 1200 x 2000 2AT - stal nierdzewna INOX, próg albuminowy
k) drzwi szybowe 1200 x 2000 2AT - stal nierdzewna INOX, próg aluminiowy,
l) sterowanie mikroprocesorowe, zjazd awaryjny do najbliższego przystanku, zbiorczość góra-dół,
m) maszynownia w oddzielnym pomieszczeniu,
n) wąż hydrauliczny 6 m,
o) olej hydrauliczny – wg. zaleceń producenta
p) zawór proporcjonalny

3) sprawdzenie i wykonanie brakujących instalacji elektrycznych;
4) podciągnięcie instalacji do maszynowni dźwigu;
5) sprawdzenie i kontrola instalacji przed jej oddaniem do użytkowania;
6) prace okołobudowlane, związane z odnowieniem szybu dźwigowego - gruntowanie oraz podwójne malowanie farbą emulsyjną akrylową powierzchni szybu ok. 134 m2 oraz obróbkę nowych drzwi szybowych;
7) uczestniczenie przy odbiorze przez Urząd Dozoru Technicznego;
8) ocenę zgodności oraz rejestrację dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego,
9) szkolenie oraz przekazanie dźwigu do konserwacji firmie wskazanej przez zamawiającego bez utraty gwarancji na na wykonany przedmiot zamówienia.

Dla celów porównawczych oraz ewentualnej kalkulacji oferty zamawiający w załączniku nr 7 do SWZ przedstawia podstawowe parametry istniejącego dźwigu oraz zdjęcia poglądowe windy, szybu oraz przedsionków. Jednocześnie zamawiający zaleca wizję lokalną w Domu Pomocy Społecznej w Lyskach, przy ul. Rybnickiej 7, 44-295 Lyski, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-14.00 po umówieniu się pod numerem 32 4300006.
UWAGA: przedmiot zamówienia nie obejmuje konserwacji. Zamawiający zastrzega sobie wybór firmy konserwującej po swojej stronie.

3. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji był taki sam jak okres rękojmi. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na minimum 24 miesiące, maksimum 60 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.
4. Jeżeli w SWZ zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych (w rozumieniu art. 101 ust. 4 ustawy Pzp), zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne”, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych wymaganiach normatywnych; podane w opisie przedmiotu zamówienia normy należy rozumieć jako preferowany typ w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych; nie są one wiążące i można dostarczyć przedmiot zamówienia równoważny, który spełnia co najmniej takie same lub lepsze normy, będzie tożsamy tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniży określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów;

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45313100-5 - Instalowanie wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244770 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299144,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244770 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Progress Technika Dźwigowa Spółka Jawna Piotr Grylicki, Paweł Grylicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312583776

7.3.3) Ulica: Chorzowska 58

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-106

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244770 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.