Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonywanie robót remontowych kolejowych na terenie Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191920577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rotterdamska 9
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-337
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 48586274459
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.romanowska@port.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.port.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
art. 5 ust. 1 pkt. 2
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sektorowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie robót remontowych kolejowych na terenie Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43e28a7a-ea70-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202171
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.port.gdynia.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.port.gdynia.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
jest to niezbędne z uwagi na potrzebę ochrony informacji szczególnie wrażliwych, której nie można zagwarantować w sposób dostateczny przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub innych narzędzi, lub urządzeń, które są ogólnie dostępne dla wykonawców lub które mogłyby być udostępnione przez zamawiającego (art. 65 ust. 1 pkt 6 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: w postaci papierowej
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZU-227/SWZ-16/JR/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót remontowych
kolejowych na terenie Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A. w okresie 3
(słownie: trzech) lat od daty zawarcia Umowy (Ramowej).
2. Zakres prac i robót opisanych w ust. 1. niniejszego Rozdziału obejmuje
realizację:
1) prac i robót remontowych nawierzchni drogowo-kolejowych
(nawierzchnie w torze kolejowym);
2) robót kolejowych;
3) robót i prac towarzyszących;
4) robót i prac wymienionych w 1), 2), 3) wykonywanych w trybie awaryjnym.
3. Szczegółowe wykazy rodzajów robót zawarto w tabelach stanowiących załącznik nr 1 do FORMULARZA OFERTY będącego załącznikiem nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniająniżej opisane warunki udziału w postępowaniu:
1) Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje warunku w powyższym zakresie.
2) Warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania:
Zamawiający nie precyzuje warunku w powyższym zakresie;
3) Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże
się:
a) posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia wyrażającego się
wykonaniem w okresie ostatnich 5 (słownie: pięciu) lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy, w tym okresie niżej wskazanych robót polegających na:
budowie, przebudowie lub remoncie torów, w tym rozjazdów
„skrzyżowań” klasycznych, prowadzonych w czynnych układach
kolejowych na łączną kwotę co najmniej 100.000,00 zł (słownie:
sto tysięcy 00/100 złotych) netto,
budowie, przebudowie lub remoncie torów, w tym rozjazdów na
płycie żelbetowej z wypełnioną przestrzenią pomiędzy tokami
szynowymi nawierzchnią drogową, prowadzonych w czynnych
układach kolejowo-drogowych na łączną kwotę 100.000,00 zł
(słownie: sto tysięcy 00/100 złotych) netto,
b) dysponowaniem lub dysponowaniem w okresie wykonywania zamówienia
kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania
robotami bez ograniczeń w specjalności linie, węzły i stacje kolejowe oraz
doświadczenie minimum 2-letnie na stanowisku kierownika budowy lub
kierownik robót w czynnych układach kolejowych.
4) Warunek dotyczący sytuacji finansowej:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej (z wyłączeniem kar umownych) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy 00/100 złotych).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku
podstaw do wykluczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że
Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia
warunki udziału w postępowaniu – aktualnego na dzień składania ofert;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej sporządzony nie
wcześniej niż 3 (słownie: trzy) miesiące przed ich złożeniem, chyba, że
Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych
baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z
dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 700 z późn. zm.), a
Wykonawca wskazał ich adresy internetowe w ofercie. W przypadku
wskazania przez Wykonawcę dostępności tych dokumentów w bazach
danych, Zamawiający pobierze je samodzielnie. Zamawiający może po
pobraniu tych dokumentów wezwać Wykonawcę do przedstawienia
tłumaczenia dokumentu na język polski (w przypadku ich dostępności w
innym języku);
3) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego
potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat
– wystawione nie wcześniej niż 3 (słownie; trzy) miesiące przed jego
złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat
wraz z zaświadczeniem dokumenty potwierdzające, że przed upływem
terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych
podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami bądź uzyskał
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub
zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) zaświadczenie lub inny dokument właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego
oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne –
wystawione nie wcześniej niż 3 (słownie: trzy) miesiące przed jego
złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo
innym dokumentem również dokumenty potwierdzające, że odpowiednio
przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności
należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z
odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat
tych należności.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 (słownie: pięciu) lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i
miejsca wykonania, podmiotów, na rzecz których te roboty zostały
wykonane, zwany dalej Wykazem robót. Wzór wymaganego wykazu
robót stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Do wykazu Wykonawca załączy
dowody potwierdzające, że roboty zostały wykonane z należytą
starannością, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były
wykonywane;
2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia,
niezbędnych do wykonywania zamówienia zwanego dalej Wykazem osób.
Wzór wymaganego Wykazu osób stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
3) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w
Rozdziale VI, ust. 2 pkt. 4) SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia w ich imieniu Umowy. Pełnomocnictwo, w
oryginale, lub w formie kopii poświadczonej notarialnie musi zostać
załączone do oferty. W toku postępowania Zamawiający będzie
kontaktował się wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie z poszczególnymi
Wykonawcami. Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia winna wskazywać jako Wykonawcę wszystkie
podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia;
2. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia musi wskazywać pełnomocnika, wymieniać wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz
każdy z tych Wykonawców musi potwierdzić podpisem ustanowienie
pełnomocnictwa (włącznie z podpisem podmiotu umocowanego na
podstawie pełnomocnictwa, jeżeli jest on jednym z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia). Ponadto dokument
pełnomocnictwa w szczególności powinien wskazywać zakres
umocowania, tj. określać, czy pełnomocnik jest uprawniony do:
a) złożenia oferty w imieniu wszystkich Wykonawców i reprezentowania
ich w postępowaniu oraz zawarcia Umowy w ich imieniu, czy też
b) złożenia oferty w imieniu wszystkich Wykonawców i reprezentowania
ich w postępowaniu;
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą
solidarną odpowiedzialność za wykonanie Umowy w sprawie zamówienia.
W przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki cywilnej
regulującej sposób reprezentacji spółki na zewnątrz;
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są
zobowiązani do złożenia wraz z ofertą umowy regulującej zasady
współpracy tych Wykonawców.
Treść umowy musi określać: cel działania, okres ważności umowy, zakres
umocowania, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do
wykonania przez każdego z tych Wykonawców, zapis o solidarnej
odpowiedzialności Wykonawców za niewykonanie lub nienależyte
wykonanie zamówienia określonej w art. 366 i nast. Kodeksu cywilnego.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia:
1) oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 1 pkt. 1) SWZ oraz
dokumenty wymienione w Rozdziale VII ust. 2 pkt. 1) - 3) SWZ składa
każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (indywidualnie);
2) FORMULARZ OFERTY wskazany w Rozdziale VII ust. 1 pkt. 2), a także
dokumenty wskazane w ust. 1 pkt. od 3) do 7) i ust. 2 pkt. 4), 5) i 6),
składane są wspólnie.
6. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż PLN należy
przeliczyć według średniego kursu NBP obowiązującego w dniu
opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu na stronie prowadzonego
postępowania Zamawiającego, podanej w Rozdziale II pkt. 9) SWZ.
7. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
wielkości stanowiące o spełnianiu warunku będą zsumowane z
dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-16 11:30
8.2.) Miejsce składania ofert: budynku siedziby Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A. przy ul. Rotterdamskiej 9 w Gdyarii Ogólnej znajdującej się przy wejściu głównym do budynku, vis a vis Recepcji,
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-16 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 90 dni
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Łóżka hotelowe - doposażenie SDM3 i SDM4 - powtórne
- Szkolenie w zakresie metodyki prowadzenia badań naukowych i nawiązywania współpracy z ośrodkami w kraju i za granicą w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości
- Sukcesywne dostawy osłon na mikroskop, kaset, zestawów laryngologicznych, czynnika sterylizującego i odczynników do analizatora dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o.
- ZAKUP URZĄDZENIA DO PRZEZSKÓRNEGO POMIARU TLENU ORAZ DWUTLENKU WĘGLA
- Budowa placu zabaw przy ul. Piekarskiej zgodnie z wykonanym projektem - RD Obłuże.
- Limit na gwarancje bankowe
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Krasne - roboty drogowe.
- Roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw przy przedszkolu wraz z oddziałem żłobkowym w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części budynku wielofunkcyjnego mieszczącego kuchnię i jadalnię wraz z infrastrukturą techniczną, a także przebudowa wewnętrznej instalacji w kotłowni
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ożegów
- Przebudowa i naprawy dróg gminnych na terenie Gminy Adamówka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.