eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brusy › Realizacja w systemie "zaprojektuj i wybuduj" inwestycji polegającej na budowie nawierzchni drogi gminnej nr 206072G ramach zadania "Modernizacja drogi gminnej 206072G Brusy-Małe Gliśno-Lubnia"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” inwestycji polegającej na budowie nawierzchni drogi gminnej nr 206072G ramach zadania „Modernizacja drogi gminnej 206072G Brusy-Małe Gliśno-Lubnia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brusy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351251

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Na Zaborach 1

1.5.2.) Miejscowość: Brusy

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-632

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523969300

1.5.8.) Numer faksu: 523969303

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brusy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brusy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8dedc713-a2ee-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” inwestycji polegającej na budowie nawierzchni drogi gminnej nr 206072G ramach zadania „Modernizacja drogi gminnej 206072G Brusy-Małe Gliśno-Lubnia”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8dedc713-a2ee-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202118

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040371/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja drogi gminnej 206072G Brusy -Male Gliśno - Lubnia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078268

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr ZP.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2154471,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” inwestycji polegającej na budowie nawierzchni drogi gminnej nr 206072G ramach zadania „Modernizacja drogi gminnej 206072G Brusy - Małe Gliśno - Lubnia” dofinansowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja trzecia PGR.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych oraz robót budowlanych dla budowy drogi gminnej odcinka drogi gminnej o dł. ok. 2,1 km.
3. Zadanie zostanie zrealizowane w dwóch etapach:
1) Etap I - opracowanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi decyzjami administracyjnymi zezwalającymi na prowadzenie robót budowlanych dla zadania pn. „Modernizacja drogi gminnej nr 206072G Brusy – Małe Gliśno – Lubnia”,
2) Etap II – wykonanie robót budowlanych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentacje techniczną wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub skutecznym zgłoszeniem zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
4. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie 1 tablicy informacyjnej
o wym. 120x80cm, każda na stelażu stalowym w kolorze grafitowym lub czarnym zbliżonym do stelażu pokazanego w Załączniku nr 10 do SWZ wraz z ich montażem. Treść tablicy
i miejsce montażu do uzgodnienia z Zamawiającym
UWAGA:
1) Przed przystąpieniem do robót budowlanych należy odnaleźć granice prawne pasa drogowego.
2) W trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu należy zapewnić ciągły dostęp do sąsiednich nieruchomości. Inwestycja nie może pogorszyć warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości.
3) Materiał drogowy z ewentualnego korytowania należy przewieźć i wbudować w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 5 km od terenu budowy.
5. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno – użytkowym stanowiącym Załącznik Nr 9 do SWZ.

2. Cd. zmian postanowień umowy
5) zmiany wynagrodzenia, w przypadku
a) odstąpienia przez Zamawiającego od umowy lub jej części,
b) w przypadkach określonych w pkt. 3), jeżeli mają wpływ na wysokość wynagrodzenia,
c) wprowadzenia zmian określonych w pkt. 4), jeżeli mają wpływ na wysokość wynagrodzenia. Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia w zakresie, w jakim zmiany te mają wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że zmiana wynagrodzenia nie przekroczy 20% pierwotnej wartości zamówienia,
d) w przypadku wprowadzenia zmian w umowie na podstawie art. 455PZP, jeżeli mają wpływ na wysokość wynagrodzenia,
e) w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy, przy zachowaniu następujących warunków:
 każda ze Stron niniejszej umowy może żądać zmiany wynagrodzenia jeden raz
w toku wykonywania umowy, nie wcześniej jednak niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
 podstawą żądania, o którym mowa w tiret pierwszym jest zmiana cen materiałów i kosztów związanych z robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania większa lub mniejsza o 50 % w stosunku do zmiany wynikającej z wskaźników GUS cen produkcji budowlano-montażowej w listopadzie 2022 roku, w którym określono wzrost w stosunku do października 2022 r. na poziomie 0,6%.
 poprzez zmianę cen materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie,
 strona żądająca zmiany wynagrodzenia w złożonym wniosku ma obowiązek wskazania zmian w cenach materiałów lub kosztach mających wpływ na koszt wykonania zamówienia, a także proponowane nowe wynagrodzenie,
 w celu określenia wpływu zmiany ceny materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia Wykonawca w terminie 14 dni od zawarcia umowy składa zestawienie cen jednostkowych materiałów i kosztów przyjętych do kalkulacji w złożonej ofercie. W żądaniu, o którym mowa w tirecie pierwszym strona ma obowiązek wskazać w analogicznym jak ww. zestawieniu zmieniane ceny jednostkowe materiałów i kosztów oraz zakres ilościowy i wartościowy pozostały do wykonania po dniu złożenia żądania, co wymaga zweryfikowania przez inspektora nadzoru.
 zmiana wynagrodzenia może nastąpić do granicy wpływu zmian cen materiałów
i kosztów na pozostałe do wypłaty wynagrodzenie,
 zamawiający dopuszcza maksymalną zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w efekcie zastosowania postanowień pkt 5) lit. e) nie wyższą niż 10% wynagrodzenia umownego brutto, o którym mowa w §3 ust. 1 umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3099989,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3099989,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3099989,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe, Ziemne, Melioracyjne i Ogólnobudowlane Henryk Czarnowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190596614

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 16

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 83-425

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3099989,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.