Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00112514/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyceny nieruchomości. Ekspertyzy i operaty szacunkowe dla celów ustalenia jednorazowej opłaty, tzw. renty planistycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 2960721
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.musialik@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,81024,d9e8acf88a4beee89261079022007615.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyceny nieruchomości. Ekspertyzy i operaty szacunkowe dla celów ustalenia jednorazowej opłaty, tzw. renty planistycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8aadbd66-b4a8-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011576/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wyceny nieruchomości. Operaty szacunkowe dla celów ustalenia opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości tzw. renty planistycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112514/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.19.2022.HM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający będzie realizował przedmiot zamówienia w zakresie:
- podstawowym (gwarantowanym), określonym w Rozdziale II, ppkt 1.2. SWZ;
- opcjonalnym, w przypadku skorzystania z prawa opcji.
2. Przedmiotem zamówienia podstawowego jest realizacja usługi polegającej na wykonaniu wycen nieruchomości do celu ustalenia jednorazowej opłaty, zwanej rentą planistyczną, obejmujących sporządzenie:
a) 1 (jednego) operatu szacunkowego ustalającego wysokość jednorazowej opłaty opisanej w art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 503), zwanej dalej: „rentą planistyczną”, którą ma obowiązek pobrać Prezydent Miasta w sytuacji zbycia nieruchomości, której wartość wzrosła w związku z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany, dla nieruchomości wykazanej w pozycji nr 2 WYKAZU NIERUCHOMOŚCI, stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ.
b) 1 (jednej) ekspertyzy stanowiącej wstępne szacowanie skutków finansowych uchwalenia lub zmiany planów miejscowych, niestanowiących operatów szacunkowych, opisanych w art. 174 ust. 3a pkt 3) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 1899), dla nieruchomości wykazanej w pozycji nr 3 WYKAZU NIERUCHOMOŚCI stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
c) aktualizacji ekspertyz i operatów szacunkowych (klauzule aktualności) do ekspertyz i operatów wykonanych przez Wykonawcę tylko w sytuacji, gdy minie okres ich ważność, potwierdzających, iż nie zaszły okoliczności wpływające na zmianę sporządzonej wyceny. Wykonawca dokona aktualizacji bez dodatkowego wynagrodzenia.
3. Sporządzenie operatu, opisanego w Rozdziale II, ust. 1, pkt 1.1.a) SWZ nastąpi zgodnie z przepisami art. 174 ust. 3a pkt 3 ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 555).
Operat musi zawierać tabelę opisującą sposób ustalenia (wyliczenie) renty planistycznej – według załączonego wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 1 do PPU – USTALENIE (WYLICZENIE) „RENTY PLANISTYCZNEJ”.
4. Sporządzenie ekspertyzy, opisanej w Rozdziale II, ust. 1, pkt 1.1.b) SWZ nastąpi zgodnie z przepisami art. 174 ust. 3a pkt 3 ustawy o gospodarce nieruchomościami i dotyczy jedynie określenia, czy w wyniku zbycia nieruchomości – w związku z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany – nastąpił wzrost jej wartości, bez wyliczenia jednorazowej opłaty zwanej rentą planistyczną.
5. Wymagany okres gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu umowy oraz na czas ewentualnego sporu sądowego dotyczącego naliczenia jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości wynosi 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3444,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3444,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3444,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Tak
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Konsultingowa DEFIN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 278253412
7.3.3) Ulica: Sokolska 65
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-087
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA KONSULTINGOWA DEFIN SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA KONSULTINGOWA DEFIN SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3444,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Staropogońskiej 87 i Malczewskiego 6-8 w Sosnowcu"
- DOSTAWA 10-CIO PARAMETROWYCH PASKÓW DO ANALIZY MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ CZYTNIKA PASKÓW ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORA DO WYKONYWANIA OZNACZEŃ OB (z dostawą materiałów kontrolnych i części zużywalnych)
- Wykonanie robót budowlanych dla Przychodni MILOWICE Sp.z o o w ramach zadania pn.: Remont pomieszczeń przychodni wraz z dostosowaniem ich do potrzeb punktu stacjonowania jednostki ratunkowej pogotowia
- "Prace remontowe w placówkach oświatowych na terenie miasta Sosnowca"
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Zaruskiego 1 wraz z przebudową przyłącza kanalizacyjnego - etap II.
- Projekt modernizacji budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych mających na celu określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości, położonych w Radomiu przy ulicy: Wrocławskiej, Potkanowskiej, Żółkiewskiego.
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowych, położonych w Radomiu przy ulicy: Warszawskiej, Wolanowskiej, Chrobrego.
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 5
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (6 części) - edycja 6/24
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 7 zadań
- Usługa wycen nieruchomości
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.