eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Juszkowo › WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG GMINNYCH PRZY UŻYCIU ASFALTU LANEGO NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI W ROKU 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG GMINNYCH PRZY UŻYCIU ASFALTU LANEGO NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI W ROKU 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pruszcz Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakątek 1

1.5.2.) Miejscowość: Juszkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 692 94 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pruszczgdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/741209

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG GMINNYCH PRZY UŻYCIU ASFALTU LANEGO NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI W ROKU 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-201848cc-c322-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201741

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016529/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139238

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 178755,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych przy użyciu lanego asfaltu na terenie Gminy Pruszcz Gdański w roku 2023.
2. Szczegółowy zakres prac:
1) przygotowanie wstępne przed przystąpieniem do wykonania remontu nawierzchni tj. oznakowanie miejsca prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym przez Wójta Gminy Pruszcz Gdański projektem uproszczonym organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
2) przygotowanie uszkodzonego miejsca (ubytku, wyboju lub obłamanych krawędzi nawierzchni) do naprawy poprzez:
- pionowe obcięcie krawędzi uszkodzenia na głębokość umożliwiającą wyrównanie dna, nadając uszkodzeniu kształt prostej figury geometrycznej np. prostokąta, kwadratu,
- usunięcie luźnych okruchów nawierzchni,
- usunięcie wody doprowadzając uszkodzone miejsce do stanu powietrzno-suchego,
- dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu,
- skropienie ubytków lepiszczem asfaltowym.
3) naprawa wybojów i obłamanych krawędzi nawierzchni:
- rozłożenie ręczne asfaltu lanego,
- wyrównanie powierzchni ręcznie gładzikiem,
- posypanie i zatarcie ostrym piaskiem.
Zgodnie z wykazem robót wraz z zakładanymi ilościami ich wykonania – załącznik nr 11 do SWZ.
3. Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie, zgodnie z załączoną dokumentacją oraz zasadami aktualnej wiedzy technicznej, remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych przy użyciu asfaltu lanego na terenie Gminy Pruszcz Gdański w roku 2023.
2) Zamawiający zastrzega możliwość wystąpienia konieczności jednoczesnej pracy w więcej niż jednym miejscu na terenie Gminy Pruszcz Gdański.
3) Prace będą wykonywane pod ruchem kołowym i pieszym.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji robót rozproszonych na obszarze całej Gminy, realizowanych z ustaloną przez Zamawiającego intensywnością o zakresie minimalnym od 0,1 m2.
5) Lokalizacja robót – według ustaleń z Gminą Pruszcz Gdański.
4. Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia przewiduje zastosowanie prawa opcji na następujących zasadach:
1) Zamawiający w załączniku nr 11 do SWZ określił wykaz robót wraz z zakładanymi ilościami ich wykonania w ramach zamówienia podstawowego oraz zakładanymi ilościami ich wykonania w ramach prawa opcji.
2) Ilości poszczególnych robót jakie zostały zaprezentowane w załączniku nr 11 do SWZ nie są ilościami gwarantowanymi. Ilości te zostały określone na poziomie ilości zleconych robót przez Zamawiającego w okresie ostatnich dwóch lat. Zamawiający ilości tych nie gwarantuje, a realne zapotrzebowanie może być większe albo mniejsze albo zerowe. Założenia ilościowe poszczególnych robót wymagane są wyłącznie dla celów porównania ofert złożonych przez Wykonawców.
3) Zamawiający w § 6 ust. 4 projektu umowy określił gwarantowaną kwotę wynagrodzenia jaką Wykonawca otrzyma za realizację przedmiotu zamówienia podstawowego.
4) Zamawiający nie jest zobowiązany do uruchomienia prawa opcji, decyzja w tym zakresie będzie swobodną decyzją Zamawiającego uzależnioną od jego potrzeb. Jeżeli Zamawiający zdecyduje się na uruchomienie prawa opcji, uczyni to w terminie 60 dni od dnia wyczerpania kwoty wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia podstawowego.
5) Uruchomienie prawa opcji nie oznacza, że Zamawiający zleci Wykonawcy realizację przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji w zakresie wyczerpującym maksymalną kwotę wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, określoną w § 6 ust. 4 projektu umowy (Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w dowolnie obranym zakresie).
6) Przedmiot zamówienia podstawowego będzie realizowany w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia wyczerpania kwoty wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia podstawowego, określonej w § 6 ust. 4 projektu umowy, nie później jednak niż do dnia 8 grudnia 2023 roku.
7) Szczegółowe informacje dotyczące zasad uruchomienia i rozliczenia w ramach prawa opcji, określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
5. Wykonawca opracuje na własny koszt Projekt Uproszczony Organizacji Ruchu, zgodnie z obowiązującymi przepisami i przedłoży Zamawiającemu. Projekt Uproszczony Organizacji Ruchu zawierał będzie co najmniej:
- opis techniczny zawierający charakterystykę robót,
- powtarzalny schemat umieszczenia na drodze znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- sposób rozmieszczenia i oznakowania pojazdów zabezpieczających lub wykonujących roboty lub czynności wykonywane na drodze – w szczególności dotyczy to robót lub czynności przesuwających się wzdłuż drogi.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
7. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45233142-6.
8. W ramach niniejszego postępowania przedmiotowego zamówienia nie podzielono na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na specyfikę i technologię realizacji robót. Podzielenie na części groziłoby nadmiernymi trudnościami technicznymi i kosztami wykonania zamówienia, a także potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia na ograniczonym terenie. Ponadto istniałoby ryzyko niewykonania części zakresu zamówienia. Dodatkowo Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć i z góry zaplanować zakresu robót budowlanych na poszczególnym obszarze gminy.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy PZP.
10. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych obejmujących: prace pomiarowe i przygotowawcze, oznakowanie robót, wywóz odpadów, wykonanie naprawy nawierzchni, roboty wykończeniowe i porządkowe z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, a wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie pracownikami zatrudnionymi na podstawie stosunku pracy, w zakresie czynności opisanych wyżej.
11. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projekcie umowy stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ.
12. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259923,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259923,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259923,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WPRD GRAVEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5830000598

7.3.3) Ulica: Żaglowa 2

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-560

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219869,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Za wykonanie przedmiotu zamówienia podstawowego Wykonawca otrzyma gwarantowane łączne wynagrodzenie w wysokości 146 579,69 brutto, w tym VAT, (słownie: sto czterdzieści sześć tysięcy pięćset siedemdziesiąt dziewięć zł. 69/100), natomiast maksymalna kwota wynagrodzenia, którą Wykonawca może otrzymać w przypadku wykonania przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji wynosi 73 289,85 zł w tym VAT, (słownie: siedemdziesiąt trzy tysiące dwieście osiemdziesiąt dziewięć zł. 85/100).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.