eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › Budowa kompleksu sportowego w Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Sulęcinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kompleksu sportowego w Zespole Szkół Licealnych i
Zawodowych w Sulęcinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967389

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957555243

1.5.8.) Numer faksu: 957555557

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatsulecinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatsulecinski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatsulecinski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kompleksu sportowego w Zespole Szkół Licealnych i
Zawodowych w Sulęcinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de0713e5-d105-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201564

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019750/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa kompleksu sportowego w Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Sulęcinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153109/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.272.5.2022.KGry

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa kompleksu sportowego w Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Sulęcinie adres obiektu budowlanego ul. Witosa 49 , 69-200 Sulęcin. Działki nr: 395, 404 jednostka ewidencyjna: 080704_4 obręb 0048 SULĘCIN III.

Planowana inwestycja ma na celu Wykonanie: boiska do piłki nożnej o pow. 1800m² z nawierzchnią ze sztucznej trawy, boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią (siatkówka, koszykówka, tenis ziemny), piłkochwytów, bieżni dwutorowej o dł. 200m, oświetlenia, ogrodzenia i dojazdu; wydłużenie bieżni o skocznię do skoku w dal; montaż monitoringu; wykonanie tablicy informacyjnej zgodnie z §10 Uchwały nr 84/2021 RM z 1.07.2021. Cel: przeciwdziałanie COVID-19 poprzez utworzenie miejsca aktywności fizycznej na świeżym powietrzu, poprawę stanu zdrowia i ograniczenie liczby osób ćwiczących na sali sportowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych

45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

45212213-2 - Roboty związane z oznakowaniem obiektów sportowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w specyfikacji warunków zamówienia SWZ w Rozdziale III opis przedmiotu zamówienia w pkt 1 Określił minimalną gwarancję jakości na całość wykonanych robót budowlanych objętych umową na okres minimum 5 lata (60 miesięcy) licząc od następnego dnia od daty odbioru końcowego robót.
Każde wydłużenie okresu gwarancji jakości podlegało punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w rozdziale XVIII SWZ. W Rozdziale XVIII kryteria oceny ofert pkt 4 lit. b również określony został minimalny okres gwarancji na 60 miesięcy.







Jednocześnie w załączniku nr 1 Formularz ofertowy Zamawiający w stopce zwarł sprzeczne z zapisami powołanego wyżej dokumentu SWZ wyjaśnienie co do wydłużenia gwarancji wskazując inny okres minimalnej gwarancji tj. 36 miesięcy. Zamawiający określił, że:
„W przypadku nie podania w formularzu oferty żadnej informacji dotyczącej niniejszego kryterium, podanie wartości „0", „-" lub „nie dotyczy" lub informacji o równoważnym znaczeniu, oferta otrzyma 0 pkt. w niniejszym kryterium, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji 36 miesięcy”.

Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Profit w formularzu ofertowym nie wpisał żadnego okresu gwarancji.
Wykonawca Szymona Koza prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: KS Usługi Ogólnobudowlane Koza Szymon w formularzu ofertowym wpisał 24 miesiące okresu gwarancji jako okres rozszerzony.

Zamawiający dokonując oceny ofert obowiązany był przyjąć minimalny okres gwarancji zarówno w przypadku gdy Wykonawca nie wskazał okresu minimalnego jak i w przypadku gdy do minimalnego okresu należało dodać rozszerzony okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę.
Okresu tego Zamawiający na skutek sprzecznych zapisów w SWZ nie może samodzielnie ustalić. Minimalny okres gwarancji wskazany w rozdziale XVIII kryteria oceny ofert pkt 4 lit. b SWZ wynosi 60 miesięcy zaś zgodnie z oświadczeniem Zamawiającego zawartym w Formularzu ofertowym okres minimalny gwarancji wynosi 36 miesięcy.
Z uwagi na rozbieżność zapisów SWZ rozdział III i XVIII oraz formularza ofertowego, nie można określić jaki okres gwarancji minimalnej należałoby przyjąć w ramach realizacji umowy i jaki okres Wykonawca przyjął w ramach oszacowania wartości wynagrodzenia zawartego w Formularzu ofertowym.

Powyższe powoduje, że każdy z Wykonawców mógł przyjąć inny okres minimalnej gwarancji co potencjalnie mogło wpłynąć na naruszenie zasad uczciwej konkurencji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.