eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów i umacnianie poboczy na łukach - zabruk przez jednostki należące do struktury ZDW w Bydgoszczy w latach 2023 - 2024



Ogłoszenie z dnia 2023-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów i umacnianie poboczy na łukach - zabruk przez jednostki należące do struktury ZDW w Bydgoszczy w latach 2023 - 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko - Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561969536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 80

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-010

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 566881373

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.wab@zdw-bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e6642379-a07a-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów i umacnianie poboczy na łukach - zabruk przez jednostki należące do struktury ZDW w Bydgoszczy w latach 2023 - 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6642379-a07a-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201320

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041696/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Ścinka poboczy, umacnianie poboczy oraz pogłębianie rowów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00075693

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O2.N4.361.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1949715,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów i umacnianie poboczy na łukach - zabruk przez jednostki należące do struktury Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2023 - 2024 z podziałem na 6 części

Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław;
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń;
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola;
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno;
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek;
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo;

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
- Wzór umowy (Załącznik nr 3 do SWZ)
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 6 do SWZ, zwanych dalej „STWiOR” lub „SST”).
3. Przewidywane ilości prac określone w załączniku 2a-2f do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość i rodzaj zlecanych robót budowlanych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy prawa opcji) tj.:
Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław: 196 794,47 zł brutto;
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń: 553 843,91 zł brutto;
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola: 123 000,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno: 695 811,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek: 361 300,20 zł brutto;
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo: 246 000,00 zł brutto;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

4.5.5.) Wartość części: 159995,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów i umacnianie poboczy na łukach - zabruk przez jednostki należące do struktury Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2023 - 2024 z podziałem na 6 części

Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław;
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń;
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola;
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno;
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek;
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo;

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
- Wzór umowy (Załącznik nr 3 do SWZ)
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 6 do SWZ, zwanych dalej „STWiOR” lub „SST”).
3. Przewidywane ilości prac określone w załączniku 2a-2f do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość i rodzaj zlecanych robót budowlanych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy prawa opcji) tj.:
Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław: 196 794,47 zł brutto;
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń: 553 843,91 zł brutto;
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola: 123 000,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno: 695 811,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek: 361 300,20 zł brutto;
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo: 246 000,00 zł brutto;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

4.5.5.) Wartość części: 450279,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów i umacnianie poboczy na łukach - zabruk przez jednostki należące do struktury Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2023 - 2024 z podziałem na 6 części

Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław;
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń;
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola;
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno;
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek;
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo;

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
- Wzór umowy (Załącznik nr 3 do SWZ)
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 6 do SWZ, zwanych dalej „STWiOR” lub „SST”).
3. Przewidywane ilości prac określone w załączniku 2a-2f do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość i rodzaj zlecanych robót budowlanych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy prawa opcji) tj.:
Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław: 196 794,47 zł brutto;
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń: 553 843,91 zł brutto;
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola: 123 000,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno: 695 811,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek: 361 300,20 zł brutto;
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo: 246 000,00 zł brutto;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów i umacnianie poboczy na łukach - zabruk przez jednostki należące do struktury Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2023 - 2024 z podziałem na 6 części

Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław;
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń;
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola;
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno;
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek;
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo;

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
- Wzór umowy (Załącznik nr 3 do SWZ)
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 6 do SWZ, zwanych dalej „STWiOR” lub „SST”).
3. Przewidywane ilości prac określone w załączniku 2a-2f do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość i rodzaj zlecanych robót budowlanych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy prawa opcji) tj.:
Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław: 196 794,47 zł brutto;
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń: 553 843,91 zł brutto;
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola: 123 000,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno: 695 811,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek: 361 300,20 zł brutto;
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo: 246 000,00 zł brutto;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

4.5.5.) Wartość części: 565700,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów i umacnianie poboczy na łukach - zabruk przez jednostki należące do struktury Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2023 - 2024 z podziałem na 6 części

Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław;
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń;
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola;
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno;
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek;
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo;

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
- Wzór umowy (Załącznik nr 3 do SWZ)
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 6 do SWZ, zwanych dalej „STWiOR” lub „SST”).
3. Przewidywane ilości prac określone w załączniku 2a-2f do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość i rodzaj zlecanych robót budowlanych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy prawa opcji) tj.:
Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław: 196 794,47 zł brutto;
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń: 553 843,91 zł brutto;
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola: 123 000,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno: 695 811,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek: 361 300,20 zł brutto;
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo: 246 000,00 zł brutto;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

4.5.5.) Wartość części: 293740,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów i umacnianie poboczy na łukach - zabruk przez jednostki należące do struktury Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2023 - 2024 z podziałem na 6 części

Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław;
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń;
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola;
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno;
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek;
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo;

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
- Wzór umowy (Załącznik nr 3 do SWZ)
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 6 do SWZ, zwanych dalej „STWiOR” lub „SST”).
3. Przewidywane ilości prac określone w załączniku 2a-2f do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość i rodzaj zlecanych robót budowlanych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy prawa opcji) tj.:
Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław: 196 794,47 zł brutto;
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń: 553 843,91 zł brutto;
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola: 123 000,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno: 695 811,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek: 361 300,20 zł brutto;
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo: 246 000,00 zł brutto;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153962,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341496,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153962,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U Rafit

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030003742

7.3.3) Ulica: Włodawska 4

7.3.4) Miejscowość: Wisznice

7.3.5) Kod pocztowy: 21-580

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196794,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549477,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 821436,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549477,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ecoroad Sp. z o. o. S. k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367846155

7.3.3) Ulica: Sikorowo 31

7.3.4) Miejscowość: Sikorowo

7.3.5) Kod pocztowy: 88-101

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 553843,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81272,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213235,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81272,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U Rafit

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030003742

7.3.3) Ulica: Włodawska 4

7.3.4) Miejscowość: Wisznice

7.3.5) Kod pocztowy: 21-580

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 701469,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 701469,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 701469,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ecoroad Sp. z o. o. S. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367846155

7.3.3) Ulica: Sikorowo 31

7.3.4) Miejscowość: Sikorowo

7.3.5) Kod pocztowy: 88-101

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 695811,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263028,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 416704,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263028,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U Rafit

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030003742

7.3.3) Ulica: Włodawska 4

7.3.4) Miejscowość: Wisznice

7.3.5) Kod pocztowy: 21-580

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 361300,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244102,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291005,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244102,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ecoroad Sp. z o. o. S. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367846155

7.3.3) Ulica: Sikorowo 31

7.3.4) Miejscowość: Sikorowo

7.3.5) Kod pocztowy: 88-101

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.