Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00156146/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1307K w m. Kupienin – etap II w km 13+055,37 - 13+163,39
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DROGOWY W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851665284
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 48
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.zddt@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zdwdtarnowskiej
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdwdtarnowskiej1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Budownictwo drogowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1307K w m. Kupienin – etap II w km 13+055,37 - 13+163,392.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc54cd3e-d1e6-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201108
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037358/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na realizacją zadania pn. Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1307K w m. Kupienin - etap II km 13+055,37 - 13+163,39
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156146/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDDT.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji inwestycji pn. Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1307K w m. Kupienin – etap II w km 13+055,37 - 13+163,39.
2. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem określa dokumentacja projektowa będąca załącznikiem postępowania na roboty budowlane dostępna pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/589508. Dokumentacja projektowa obejmuje budowę chodnika przy drodze powiatowej nr 1307K w km 13+055,37 – 13+347,37 natomiast zakres robót w niniejszym postępowaniu obejmuje budowę chodnika wraz z odwodnieniem w km 13+055,37 - 13+163,39 (108,02 mb).
3. Zakres robót budowlanych obejmuje:
• roboty przygotowawcze w tym wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,
• roboty rozbiórkowe,
• roboty ziemne,
• roboty w zakresie odwodnienia – kolektor kanalizacji deszczowej, studnie rewizyjne, studzienki ściekowe z osadnikiem oraz wpustem deszczowym krawężnikowym,
• roboty w zakresie podbudowy,
• roboty w zakresie ułożenia krawężników i obrzeży chodnika,
• roboty w zakresie ścieku przykrawężnikowego,
• roboty w zakresie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej bezfazowej,
• roboty w zakresie poszerzenia nawierzchni jezdni drogi powiatowej,
• roboty w zakresie odtworzenia ogrodzenia posesji przyległej do realizowanego chodnika,
• roboty wykończeniowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5982,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7257,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5982,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis Sp. z o.o. S1 Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191670068
7.3.3) Ulica: Jasielska
7.3.4) Miejscowość: Czudec
7.3.5) Kod pocztowy: 38-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKADIS SP. Z O.O. S1 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ARKADIS SP. Z O.O. S1 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5982,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.