eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rajgród › Poprawa jakości infrastruktury drogowej na terenie Gminy Rajgród



Ogłoszenie z dnia 2022-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa jakości infrastruktury drogowej na terenie Gminy Rajgród

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAJGRÓD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 32

1.5.2.) Miejscowość: Rajgród

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-206

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 862721940

1.5.8.) Numer faksu: 862721941

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaneta.chylinska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umrajgrod.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa jakości infrastruktury drogowej na terenie Gminy Rajgród

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12e46305-8337-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019373/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Poprawa jakości infrastruktury drogowej na terenie Gminy Rajgród

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058185/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

-część nr 1- „Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 129556B w Czarnej Wsi” oraz „Przebudowa działek o nr geodezyjnych 904/1 i 905/1 i 906/1 użytkowanych jako droga dojazdowa do ZGKiM w Rajgrodzie”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego m. in. na:
1. Przebudowie drogi gminnej publicznej nr 129556B w Czarnej Wsi. Inwestycja będzie realizowana poprzez wykonanie nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego dla kategorii ruchu KR-1 z wykorzystaniem istniejącej nawierzchni bitumicznej. Wykonanie zadania będzie polegało m. in. na wykonaniu rozbiórki elementów dróg, usunięciu humusu, wycince 26 drzew przydrożnych, uzupełnieniu korpusu drogowego, poprawieniu odwodnienia drogi, wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, wyrównaniu nawierzchni kruszywem łamanym, ułożeniu dwóch warstw jezdnych
z betonu asfaltowego, ułożeniu chodnika z kostki brukowej betonowej kolorowej, wykonaniu nawierzchni wjazdów z kostki brukowej betonowej grafitowej, wykonaniu dwóch zatok postojowych o nawierzchni bitumicznej, wykonaniu poboczy utwardzonych z kostki brukowej betonowej szarej, wykonaniu poboczy utwardzonych o nawierzchni bitumicznej, wykonaniu trzech przejść wyniesionych dla pieszych
z kostki brukowej kolorowej oraz uzupełnieniu poboczy kruszywem.
2. Przebudowie działek o Nr geodezyjnych 904/1 i 905/1 i 906/1 użytkowanych jako droga dojazdowa do ZGKiM w Rajgrodzie. W ramach realizacji zadania należy wykonać m. in. przebudowę ciągu komunikacyjnego o długości ok. 190 mb., o nawierzchni jezdni
z betonu asfaltowego.
2. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary, przy czym, przedmiary stanowią dokument pomocniczy do wyceny oferty. Podstawą wyceny są dokumentacje projektowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 2100000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

-część nr 2 – "Przebudowa ul. Stanki w Rajgrodzie", „Przebudowa drogi gminnej publicznej Rydzewo-Kosówka" oraz "Przebudowa drogi gminnej publicznej Pieńczykowo-Bełda"
Przedmiotem zamówienia jest realizacja w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: "Przebudowa ul. Stanki w Rajgrodzie", „Przebudowa drogi gminnej publicznej Rydzewo-Kosówka" oraz "Przebudowa drogi gminnej publicznej Pieńczykowo-Bełda" obejmującego swym zakresem m. in: wykonanie (dla każdego z odcinków dróg): projektu budowlanego, uzyskanie prawomocnej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, wykonanie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót, kosztorysów oraz innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji inwestycji, a następnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową dla całości inwestycji oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, jeżeli jego uzyskanie będzie wymagane.
2. W ramach zadania Wykonawca opracuje kompletne dokumentacje projektowe, uzyska wszelkie wymagane prawem decyzje i pozwolenia umożliwiające realizację zadania inwestycyjnego, w tym prawomocną decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz zrealizuje roboty budowlane związane z "Przebudową ul. Stanki w Rajgrodzie", „Przebudową drogi gminnej publicznej Rydzewo-Kosówka" oraz "Przebudową drogi gminnej publicznej Pieńczykowo-Bełda" oraz odda do użytkowania przedmiotową inwestycję w stanie wolnym od wad i usterek.
3. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez siebie, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego Zamawiającego.
4. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają Programy funkcjonalno-użytkowe dla inwestycji: "Przebudowa ul. Stanki w Rajgrodzie", „Przebudowa drogi gminnej publicznej Rydzewo-Kosówka" oraz "Przebudowa drogi gminnej publicznej Pieńczykowo-Bełda" oraz projekt umowy, które stanową integralną część niniejszej SWZ.
5. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) oraz realizację zamówienia w systemie zaprojektuj i wybuduj, przedmiary robót pełnią funkcję jedynie informacyjną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 6600000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2041992,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2532698,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2041992,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Drogowo Mostowe „UNIDROG” Sp. z o.o.,

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner konsorcjum: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „UNIROL” Dorota Kulikowska, ul. Robotnicza 6; 19-200 Grajewo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191001964

7.3.3) Ulica: ul. Robotnicza 4

7.3.4) Miejscowość: Grajewo

7.3.5) Kod pocztowy: 19-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2041992,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu oraz na zaproszenie do składania ofert dodatkowych wpłynęły oferty, których cena przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9999158,25 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.