eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › "Usługi wykonania przeglądu głównego oraz remontu wentylatorów lutniowych"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi wykonania przeglądu głównego oraz remontu wentylatorów lutniowych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi wykonania przeglądu głównego oraz remontu wentylatorów lutniowych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16335d63-c943-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200957

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149233

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2023/TW/47

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 455100 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów oraz serwisu następujących wentylatorów lutniowych:
1) typu WLE 405B/1SK – w ilości 2 sztuk,
2) typu ADF 450B –w ilości 6 sztuk,
3) typu ADF 350B –w ilości 16 sztuk,
3.2 Świadczenie powyższych usług obejmuje:
1) usługi przeglądu głównego – zwane dalej „przeglądem głównym”,
2) usługi serwisowe, które nie wchodzą w zakres przeglądu głównego zwane dalej „usługami serwisowymi”
3.3 Szczegółowy zakres przeglądu głównego oraz usług serwisowych, zawiera poniższa tabela:

Typoszereg
wentylatora

Zakres usługi WLE
405B/1SK ADF
450B ADF 350B
Ilość 2szt. 6szt. 16szt.
Wykonanie przeglądu głównego wentylatora
Wymiana
wirnika kompletnego
Wymiana segmentu wlotowego z kierownicą
Wymiana segmentu wylotowego
Wymiana
osłony wlotu
Wymiana
wirnika silnika
Wymiana
wału silnika
Przezwojenie silnika
Wymiana
wpustu kablowego
Wymiana
pokrywy skrzyni
Wymiana
pokrywy dystansowej izolatorów
Wymiana
korpusu skrzyni
Wymiana
tarczy łożyska „N”
Wymiana
tarczy łożyska „P”
Wymiana korpusu pośredniczącego
Wymiana
korpusu silnika
Wymiana
rdzenia stojana
Wymiana izolatora przepustowego zasilającego
Wymiana izolatora przepustowego sterującego
Wymiana
członu CK
Wymiana tulei
labiryntowej „N” , „P”
Utylizacja
wentylatora
Wymiana
przewietrznika
Wymiana
Osłony przewietrznika
Wystawienia duplikatu zaświadczenia fabrycznego
Odtworzenie
tabliczki znamionowej

Przez zakres usług wyspecyfikowanych w tabeli rozumie się zespół przedsięwzięć w skład których wchodzą koszty części zamiennych i roboczo-godzin niezbędnych na ich realizację.
3.4 W ramach usługi, przywołanej w pkt 1. tabeli, o której mowa pkt 3.3 Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania przedmiotowego przeglądu, zgodnie z dokumentacją techniczno – ruchową oraz instrukcją użytkowania sporządzoną przez producenta wentylatora i wymogami dokumentacji, na podstawie której zostały one wprowadzone
do obrotu i były eksploatowane przed przeglądem.
3.5 Zakres tych prac będzie obejmował w szczególności:
a) demontaż wentylatora,
b) piaskowanie,
c) weryfikację wstępną,
d) wymianę uszczelnień,
e) wymianę śrub i podkładek,
f) montaż wentylatora,
g) zabezpieczenie antykorozyjne,
h) przeprowadzenie pomiarów elektrycznych,
i) prostowanie i regenerację elementów,
j) wyważanie części wirujących,
k) demontaż silnika,
l) impregnację uzwojenia,
m) suszenie uzwojenia,
n) wymianę łożysk,
o) zabezpieczenie antykorozyjne,
p) wymianę izolatorów,
q) przeprowadzenie prób ruchowych i odbiór na stanowisku pomiarowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 429639,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429639,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 429639,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bamar Pol Małgorzata Juszczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9690825584

7.3.3) Ulica: Radomska 89

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-164

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

remont wentylatorów


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 429639,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.