eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica Wielka › Zmiana użytkowania budynku UG w Lipnicy Wielkiej na gabinety rehabilitacyjne oraz przebudowa/remont klatki schodowej w budynku nr 521 w Lipnicy Wielkiej



Ogłoszenie z dnia 2023-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana użytkowania budynku UG w Lipnicy Wielkiej na gabinety rehabilitacyjne oraz przebudowa/remont klatki schodowej w budynku nr 521 w Lipnicy Wielkiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipnica Wielka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipnica Wielka 518

1.5.2.) Miejscowość: Lipnica Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-483

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 182634595

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lipnicawielka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnicawielka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lipnicawielka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana użytkowania budynku UG w Lipnicy Wielkiej na gabinety rehabilitacyjne oraz przebudowa/remont klatki schodowej w budynku nr 521 w Lipnicy Wielkiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fccee8e1-b438-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017606/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja/remont budynku Urzędu Gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110332

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 317994,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest zmiana użytkowania budynku UG w Lipnicy Wielkiej na gabinety rehabilitacyjne.
• Prace objęte zamówieniem obejmują wykonanie pomieszczeń rehabilitacyjne wraz z zapleczem:
• Przebudowa pomieszczenia kasy na sanitariat dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych;
• Przebudowa korytarza wraz z rozbiórka stopni betonowych na poczekalnię z szatnią;
• Przebudowa pomieszczenia biurowego na pokój socjalny z zapleczem kuchennym i sanitarnym i szatnią;
• Wydzielenie pomieszczenia dla boksu służącego krioterapii boksu do masażu poprzez wyburzenie ścianki działowej;
• Zamurowanie otworów drzwiowych celem wydzielenia pomieszczeń zgodnie z nową funkcją;
• Dostosowanie/rozbudowanie istniejących instalacji wewnętrznych, wody, instalacji wod,-kan., c.o., instalacji elektrycznej do nowej funkcji;
• Dostosowanie wszystkich pomieszczeń w zakresie wykończenia ścian i posadzek do wymagań rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą.
Obiekt nie podlega żadnym przekształceniom w zakresie bryty i kubatury. Zmianie ulega przeznaczenie części budynku i sposób użytkowania. Zakres prac wprowadza nieistotne zmiany w budynku w zakresie przebudowy ścianek działowych, zwiększenia lub zmniejszenia otworów drzwiowych, wymianie instalacji wod.-kan., C.O. , elektrycznej, co nie wpływa na obniżenie odporności ogniowej budynku i jego zasadniczego wyglądu. Istniejące w części budynku pomieszczenia biurowe i sanitarne zlokalizowane na poddaszu oraz jedno pomieszczenie biurowe na parterze pozostają bez zmian. Istniejąca kotłownia zlokalizowana w piwnicy wraz
z częścią magazynową pozostaje bez zmian.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 226506,05 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje przebudowę/remont klatki schodowej w budynku nr 521 w Lipnicy Wielkiej w tym wykonanie następujących prac:
• skucie płytek gresowych podłogowych i schodowych
• remont ścian klatki schodowej
• ułożenie płytek gresowych w klatce schodowej
• wykonanie ściany z płyt gipsowych w korytarzu na poziomie parteru
• balustrady schodowe
• klapa dymowa nad klatką schodową
• demontaż i montaż oświetlenia na klatce schodowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 91488,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z brzmieniem art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Z uwagi na fakt, że wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu, zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego,

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387736,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Dorota Polaczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352146692

7.3.3) Ulica: Lipnica Wielka 104B

7.3.4) Miejscowość: Lipnica Wielka

7.3.5) Kod pocztowy: 34-483

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.