eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielnik › REWITALIZACJA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W MIELNIKU POPRZEZ ZAGOSPODAROWANIE TERENU PO BYŁYM PRZEDSZKOLU NA CELE REKREACYJNO-SPORTOWE ORAZ WYPOCZYNKOWE



Ogłoszenie z dnia 2021-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REWITALIZACJA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W MIELNIKU POPRZEZ ZAGOSPODAROWANIE TERENU PO BYŁYM PRZEDSZKOLU NA CELE REKREACYJNO-SPORTOWE ORAZ WYPOCZYNKOWE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIELNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piaskowa 38

1.5.2.) Miejscowość: Mielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-307

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 856577003

1.5.8.) Numer faksu: 856577121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mielnik.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mielnik.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip-ugmielnik.wrotapodlasia.pl/informacje/przetargi/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REWITALIZACJA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W MIELNIKU POPRZEZ ZAGOSPODAROWANIE TERENU PO BYŁYM PRZEDSZKOLU NA CELE REKREACYJNO-SPORTOWE ORAZ WYPOCZYNKOWE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-758676ba-de48-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00200843

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003990/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rewitalizacja przestrzeni publicznej w Mielniku poprzez zagospodarowanie terenu po byłym przedszkolu na cele rekreacyjno – sportowe oraz wypoczynkowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.6: Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego, Typ projektu Nr 9 Rewitalizacja małej skali

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105859/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 939586,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje rewitalizację przestrzeni publicznej w Mielniku poprzez zagospodarowanie terenu po byłym przedszkolu na cele rekreacyjno- sportowe” na dz. 6128, 6127/2, 6142/3, 6141 przy ul. Brzeskiej i Królewskiej w Mielniku, gm. Mielnik pow. Siemiatycze, woj. podlaskie
Planowany jest podział całego terenu na cztery strefy funkcjonalno-przestrzenne
1. Strefa dla dzieci z naturalnym placem zabaw
2. Strefa relaksu i wypoczynku
3. Strefa rekreacyjna- z urządzeniami sportowymi
4. Strefa organizacyjno- komunikacyjna
Wszystkie strefy będą ze sobą powiązane i ogólnodostępne; powiązane układem ścieżek, placów, elementów małej architektury (ławki, kosze, siedziska) infrastruktury (oświetlenie i monitoring) oraz oznakowane w spójny sposób.
Teren zostanie zagospodarowany zielenią urządzoną przy zachowaniu istniejącej roślinności.

W poszczególnych strefach planuje się realizację następujących urządzeń:
1. Strefa dla dzieci - plac zabaw-
a) tunele - szt. 2
b) wspinaczka (linarium)- sztuk 4
c) tyrolka, sztuk 1
d) trampoliny gruntowe, -sztuk 3
e) elementy muzycznych placów zabaw, -sztuk 3 - ten element nie jest przedmiotem niniejszego postępowania
f) huśtawka ważka (huśtawka wagowa) -sztuk 1
g) huśtawka wahadłowa -sztuk 2
h) zjeżdżalnie, -sztuk 2
i) kładka drewniana – sztuk 1
j) labirynt, -sztuk 1
k) sprzęt do ćwiczeń równowagi, - sztuk 4/ 4 elementy
l) ścieżka sensoryczna z wykorzystaniem np. szyszek, kamyków, gałęzi itp. -sztuk 1
m) zamek - sztuk 1 – ten element nie jest przedmiotem niniejszego postępowania
2. Strefa relaksu i wypoczynku
a) wiata -sztuk 1
b) scena plenerowa, -sztuk 1
c) stoły i ławki parkowe, - 4 komplety
d) hamaki, -sztuk 3
e) leżaki, -sztuk 3
f) grille parkowe -sztuk 2
g) miejsce na ognisko, -sztuk 1
h) kurtyna wodna, -sztuk 1
i) żagle przeciwsłoneczne, -sztuk 2
j) nasadzenia roślinności, łąka kwietna, donice z roślinnością,
k) hotele dla owadów, -sztuk 1
l) poidełka dla ptaków, -sztuk 1
m) oczko wodne; -sztuk 1
3. Strefa rekreacyjna (aktywności fizycznej)
a) tor dla rowerzystów, osób jeżdżących na hulajnogach, rolkach, hoverboardach (elementy Pumptrack’u), -sztuk 1
b) boisko do piłki plażowej i badmintona, -sztuk 1
c) trybuny, -sztuk 1
d) tor przeszkód dla młodzieży i dorosłych z możliwością pomiaru czasu pokonania przeszkód i tablicą rekordów, -sztuk 1
e) zewnętrzny stół do tenisa stołowego (ping ponga); -sztuk 1

4. Strefa komunikacyjno-organizacyjna
a) parking (np. z wykorzystaniem eko-kratki),
c) ciągi komunikacyjne,
d) stojaki na rowery, -sztuk 2
e) ławki zintegrowane z donicami, -sztuk 6
f) monitoring,
h) kosze na odpady segregowane, -sztuk 2
j) poidełka dla ludzi i psów, -sztuk 2
k) gabloty informacyjne, -sztuk 2
l) oświetlenie,
m) kosze na śmieci -sztuk 6
n) toaleta przenośna -sztuk 1

Zamówienie nie obejmuje również dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej.

Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania certyfikatu bezpieczeństwa dla całego wykonanego obiektu, w szczególności placu zabaw - zgodność z normą PN-EN 1176 (Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie), toru przeszkód dla młodzieży i dorosłych - zgodność z normą PN-EN 16630 (Outdoor fitness i street workout) oraz toru dla rowerzystów, osób jeżdżących na hulajnogach, rolkach, hoverboardach (elementy Pumptrack’u) – zgodność z normą PN-EN 14974 (Skateparki).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej do SWZ dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.

4.2. Jeżeli w SWZ lub załącznikach do SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.
4.3. Każdy z wykonawców ubiegających się o wykonanie zamówienia może przeprowadzić wizję lokalną celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia. Każdy z wykonawców winien zgłosić zamawiającemu chęć dokonania wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia najpóźniej na 3 dni przed planowanym terminem wizji lokalnej. W przypadku niedokonania przez Wykonawcę wizji lokalnej przyjmuje się, że Wykonawca uznał informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ za wystarczające.
4.4. Gwarancja - Wymagany okres gwarancji dla robót objętych niniejszym zamówieniem liczony jest od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego (bez uwag) i wynosi minimum 36 miesięcy.
Wymagany termin rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji.
UWAGA!
4.5. W cenie ryczałtowej zadania (w rozumieniu art. 632 KC) należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. Załączone przedmiary robót określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar ma ułatwić Wykonawcy skalkulowanie ceny i nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy. Umowa jest ryczałtowa i jej cena nie podlega zmianie podczas realizacji umowy. Zamówienie nie obejmuje następujących działów wykazanych w przedmiarach - bez poz. 6.2 INSTALACJA FOTOWOLTAICZNA przedmiaru etapu 1 oraz poz. 1.1 STREFA MUZYCZNA i poz. 1.3 ZAMEK przedmiaru etapu 2.
4.6. Ograniczenie przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i wykonawcy skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu niewykonanych robót.
4.7. W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu/rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych/ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu/robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych/ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę.
4.8. Wymagania Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 215 z późn. zm.). Zawarte ewentualnie nazwy materiałów w dokumentacji podano jako przykładowe i określające ich standard techniczny i estetyczny. W realizacji można stosować materiały równoważne, w szczególności materiały innych firm, które odpowiadają standardowi określonemu w dokumentacji lub ten standard podwyższają.
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą Prawo budowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45223220-4 - Roboty zadaszeniowe

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45237000-7 - Roboty budowlane w zakresie scen

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3) Pzp Zamawiający unieważnia podstępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Na realizację przedmiotu zamówienia zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 1 063 280,00 zł brutto. W prowadzonym postępowaniu wpłynęła jedna oferta o cenie 1 469 994,76 zł brutto. Cena złożonej oferty przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia o kwotę 406 714,76 zł brutto. Ze względu na aktualne zobowiązania finansowe oraz rozpoczęte inwestycje Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z czym zamawiający unieważnia niniejsze postępowania w oparciu o w/w podstawę prawną.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1469994,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1469994,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.