eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi D¼wierzuty › Zmiana sposobu u¿ytkowania budynku szko³y na ¦rodowiskowy Dom Samopomocy w D¼wierzutach - etap 2



Og³oszenie z dnia 2022-06-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zmiana sposobu u¿ytkowania budynku szko³y na ¦rodowiskowy Dom Samopomocy w D¼wierzutach – etap 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ¦rodowiskowy Dom Samopomocy w D¼wierzutach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381560011

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: D¼wierzuty

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-120

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sdsdzwierzuty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sdsdzwierzuty.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Gmina D¼wierzuty

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510743315

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Niepodleg³o¶ci 6

1.11.4.) Miejscowo¶æ: D¼wierzuty

1.11.5.) Kod pocztowy: 12-120

1.11.6.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: info@ug-dzwierzuty.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.gminadzwierzuty.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana sposobu u¿ytkowania budynku szko³y na ¦rodowiskowy Dom Samopomocy w D¼wierzutach – etap 2

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bcfe2523-e743-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00200815

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00196554/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Zmiana sposobu u¿ytkowania budynku szko³y na ¦rodowiskowy Dom Samopomocy w D¼wierzutach – etap II

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 Ustawy komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl. 2. Korzystanie z platformy jest nieodp³atne. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w zakresie: przesy³ania zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ; przesy³ania odpowiedzi na wezwanie zamawiaj±cego do: z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych; z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1,podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu; przesy³ania odpowiedzi na wezwanie zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych: tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu; tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych; przes³ania odpowiedzi na inne wezwania zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy - Prawo zamówieñ publicznych; przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ wykonawcy; odwo³ania odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. 3.1. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. 3.2. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 4. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne platformazakupowa.pl, tj.: 1). sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, 2). komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3). zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4). w³±czona obs³uga JavaScript, 5). zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, 5. Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. 7. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. 6. Pozosta³e wymagania techniczne zosta³y okre¶lone w rozdz. 13 SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ¦rodowiskowy Dom Samopomocy w D¼wierzutach, ul. H. Sienkiewicza 1, 12-120 D¼wierzuty, reprezentowana przez Kierownika (tel. 89 623 12 30, e-mail: kontakt@sdsdzwierzuty.pl); b) administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych. Ma Pani/Pan prawo do skontaktowania siê z Inspektorem Ochrony Danych poprzez wys³anie wiadomo¶ci elektronicznej na adres: iod@sdsdzwierzuty.pl, lub telefonicznie pod nr tel. 89 621 26 66; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zmiana sposobu u¿ytkowania budynku szko³y na ¦rodowiskowy Dom Samopomocy w D¼wierzutach – etap 2”, numer ZP.271.1.2022, w zwi±zku z wymogami, jakie na zamawiaj±cego nak³adaj± przepisy ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zwanej dalej Ustaw±; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêdzie Gmina D¼wierzuty, ul. Niepodleg³o¶ci 6, 12-120 D¼wierzuty, jako pe³nomocnik zamawiaj±cego oraz osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z obowi±zkiem zapewnienia jawno¶ci postêpowania, w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: − prawo dostêpu do danych osobowych, które Pani/Pana dotycz±, przy czym informujemy, ¿e gdyby spe³nienie tego ¿±dania wymaga³o niewspó³miernie du¿o wysi³ku, Administrator ma prawo do za¿±dania od Pani/Pana dodatkowych informacji dotycz±cych zg³aszanego ¿±dania takich jak szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu stosownie do tre¶ci przepisu art. 8a ust. 2 Ustawy, − prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, − na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; i) nie przys³uguje Pañstwu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. j) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora do: Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 2 etapu prac budowlanych zwi±zanych ze zmian± sposobu u¿ytkowania budynku szko³y na ¦rodowiskowy Dom Samopomocy. Prace budowlane realizowane w ramach przedmiotowego zamówienia wykonywane bêd± w zakresie architektury i konstrukcji, prac sanitarnych, elektrycznych oraz prac renowacyjnych drzwi wej¶ciowych. Zakres prac do wykonania:
1). Roboty rozbiórkowe w piwnicy zgodnie z projektem.
2). Wykonanie nowych ¶cian i ¶cianek wraz z tynkowaniem i szpachlowaniem.
3). Obudowy rur pod sufitem systemem ppo¿. zgodnie z wymogiem projektowym.
4). Wykonanie nowych instalacji sanitarnych w piwnicy i pionu dla poddasza.
5.) Wykonanie wentylacji z kana³ów stalowych pomieszczeñ piwnicy i poddasza.
6). Wstawienie nowych drzwi wewn±trzlokalowych wed³ug projektu.
7). Wymiana drzwi wskazanych w projekcie.
8). Renowacja zabytkowych drzwi wej¶ciowych.
9). Wykonanie ³azienek na poddaszu wraz z wyposa¿eniem i ok³adzinami.
10). Wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach ³azienek na poddaszu.
11). Rozbudowa instalacji grzejnikowej w ³azienkach z robotami towarzysz±cymi tj. w³±czenie siê w instalacjê pod istniej±c± pod³og± drewnian± wraz z odtworzeniem wyk³adziny.
12). Wykonanie nowych pionów wod-kan dla ³azienek na poddaszu i kana³ów wentylacyjnych do wentylatora na dachu.
13). Wykonanie posadzki z ociepleniem w pomieszczeniu piwnicy.
14). Ok³adziny ¶cian i pod³óg w piwnicy i na poddaszu w ³azienkach zgodnie z projektem. 2. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowi±zki wykonawcy zawieraj±:
- Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - Za³±cznik Nr 1 do SWZ, wraz z:
1) Za³. nr 1.1. do SWZ - projekt budowlany (architektura, konstrukcja, projekt sanitarny, projekt elektryczny);
2) Za³. nr 1.2. do SWZ - specyfikacje techniczne;
3) Za³. nr 1.3 do SWZ – przedmiary;
4) Za³. nr 1.4 do SWZ - decyzja pozwolenie na budowê;
5) Za³. Nr 1.5 do SWZ - parametry równowa¿no¶ci dla elementów projektów opisanych przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
- Projektowane postanowienia umowy - Za³±cznik Nr 6 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryterium oceny ofert okre¶lonego w SWZ. Za najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksza liczbê punktów obliczonych zgodnie z wzorem
okre¶lonym w pkt 22.3 SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Na podstawie art. 112 Ustawy, zamawiaj±cy okre¶la warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej niezbêdnej do nale¿ytego wykonania zamówienia:
1.1. w zakresie do¶wiadczenia wykonawcy: zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada niezbêdne do¶wiadczenie do realizacji zamówienia (umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci), je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedno zamówienie, polegaj±ce budowie lub przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego (budynku) o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 120 000,00 z³ (s³ownie: sto dwadzie¶cia tysiêcy z³otych).
UWAGA! 1. Przez jedno zamówienie nale¿y rozumieæ jedn± umowê. 2. Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powy¿ej, dotyczy zamówieñ, w których wykonaniu wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³. 3. W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia i/lub korzystaj±cych z zasobów innych podmiotów, wymagany warunek musi byæ spe³niony przez jednego wykonawcê lub podmiot. 4. Za budowê, przebudowê lub remont zamawiaj±cy uzna budowê, przebudowê lub remont w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane Dz.U. 2021 poz. 2351 (dalej Prawo budowlane). 5. Za obiekt budowlany oraz budynek zamawiaj±cy uzna obiekt budowlany oraz budynek w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.
1.2. w zakresie osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedn± osobê, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ;
UWAGA 1! Przez uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nale¿y rozumieæ uprawnienia, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831). Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla ka¿dej osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów i uprawniaj± do kierowania robotami bêd±cymi przedmiotem niniejszego postêpowania oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2021 r. poz. 1646). UWAGA 2! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, spe³nienie wy¿ej wymienionego warunku wykonawcy mog± wykazaæ ³±cznie. W przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, w my¶l art. 118 Ustawy, spe³nienie wy¿ej wymienionego warunku wykonawca wraz z podmiotem udostêpniaj±cym zasoby albo podmioty udostêpniaj±ce zasoby mog± wykazaæ ³±cznie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie § 3 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415) (dalej Rozporz±dzenie w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych), zamawiaj±cy ¿±da o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
Ka¿dy z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie obowi±zany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej sk³ada ka¿dy z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 Ustawy w ww. terminie sk³ada równie¿, aktualne na dzieñ z³o¿enia, o¶wiadczenia dotycz±ce ka¿dego z tych podmiotów. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 7a do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Powy¿sze okresy liczy siê zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporz±dzenie w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
- wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W zwi±zku z tym, ¿e wymagania zawarte w OPZ (tj. wymagania zawarte w za³. od 1.1 do 1.3 do SWZ) odnosz± siê do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku zaoferowania rozwi±zañ równowa¿nych wykonawca przedstawi³ ju¿ w jego ofercie dowód równowa¿no¶ci, potwierdzaj±cy spe³nienie wskazanych przez zamawiaj±cego kryteriów w celu oceny równowa¿no¶ci, oferowanych przez niego produktów lub us³ug w stosunku do tych okre¶lonych w tych opracowaniach, np. karty katalogowe produktów, dokumentacjê techniczn± lub inne dokumenty.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

- w przypadku zaoferowania rozwi±zañ równowa¿nych - dowód równowa¿no¶ci, potwierdzaj±cy spe³nienie wskazanych przez zamawiaj±cego kryteriów w celu oceny równowa¿no¶ci oferowanych produktów lub us³ug w stosunku do tych okre¶lonych w dokumentach opisuj±cych przedmiotu zamówienia np. karty katalogowe produktów, dokumentacjê techniczn± lub inne dokumenty.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Na ofertê, zwan± dalej „Ofert±” sk³ada siê Formularz ofertowy, stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ. 2. 18.1. Do oferty sk³adanej w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu wykonawca do³±cza:
a) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 9.1. SWZ.
b) przedmiotowe ¶rodki dowodowe o których mowa w pkt. 10.1 SWZ w przypadku zaoferowania rozwi±zañ równowa¿nych do przyjêtych przez zamawiaj±cego w OPZ;
c) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy - je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 11.1 SWZ.
d) zobowi±zanie podmiotu udostepniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówieni, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tego podmiotu, o którym mowa w pkt 8.2.2. SWZ - Za³±cznik nr 4 do SWZ (je¶li dotyczy).
e) o¶wiadczenie o którym mowa w pkt 8.3 SWZ w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie wymagañ okre¶lonych rozdz. 8 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W odniesieniu do warunków okre¶lonych w pkt 8.1 SWZ, wymagania te musza byæ spe³nione wspólnie przez wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± (nie musi ich spe³niaæ osobno ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±). W tym przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy. Przyk³adowy wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 3. Ka¿dy z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie obowi±zany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 9.2.1. SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepis pkt 11.3. SWZ stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do postanowieñ umowy, w szczególno¶ci w zakresie: wynagrodzenia wykonawcy, terminu realizacji Przedmiotu Umowy, zmiany podwykonawcy. Ze wzglêdu na ograniczenia wystêpuj±ce w niniejszym og³oszeniu, dotycz±ce ilo¶ci znaków mo¿liwych do wpisania, zamawiaj±cy informuje, ¿e rodzaj i zakres zmian umowy zosta³ szczegó³owo opisany w § 14 Za³±cznika nr 6 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-24 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-24 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-23

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1. Zamawiaj±cy udziela zamówienia w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 2 Ustawy, w którym w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu oferty mog± sk³adaæ wszyscy zainteresowani wykonawcy, a nastêpnie zamawiaj±cy mo¿e prowadziæ negocjacje w celu ulepszenia tre¶ci ofert, które podlegaj± ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, okre¶lonych w punkcie 22 SWZ. 2. Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± prowadzenia negocjacji. Je¿eli w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu oferty z³o¿y wiêcej ni¿ 3 wykonawców, których oferty nie podlegaj± odrzuceniu, to do negocjacji zostan± zaproszeni 3 wykonawcy, których oferty z³o¿one w odpowiedzi na og³oszenie zosta³y najwy¿ej ocenione zgodnie z kryteriami oceny ofert okre¶lonymi w punkcie 22 SWZ.

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Pouczenie o ¶rodkach ochrony prawnej przys³uguj±cych wykonawcy - pkt 28 SWZ. 2. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium rzeczpospolitej Polskiej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania wskazuj±ce sposób reprezentacji wykonawcy oraz osoby
uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 3. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z dnia 15.04.2022 r. poz. 835, dalej Ustawa Sankcyjna): zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia: 1) wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy Sankcyjnej; 2) wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy Sankcyjnej; 3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy Sankcyjnej.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.