eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › "Rozbudowa i przebudowa SP1 i SP2 celem dostosowania obiektów do wymagań programu Dostępna Szkoła" dla Gminy Miasta Leżajsk



Ogłoszenie z dnia 2022-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Rozbudowa i przebudowa SP1 i SP2 celem dostosowania obiektów do wymagań programu Dostępna Szkoła” dla Gminy Miasta Leżajsk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 24 27 333

1.5.8.) Numer faksu: 17 24 27 333

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miastolezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastolezajsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Rozbudowa i przebudowa SP1 i SP2 celem dostosowania obiektów do wymagań programu Dostępna Szkoła” dla Gminy Miasta Leżajsk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cd0f8f0-b98c-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016598/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 "Rozbudowa i przebudowa SP1 i SP2 celem dostosowania obiektów do wymagań programu Dostępna Szkoła” dla Gminy Miasta Leżajsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117889/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 700270,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część numer 1 - „Rozbudowa i przebudowa SP1 w Leżajsku”

W ramach tej części wykonywane będą roboty budowlane:
1. Budowa miejsca parkingowego dla OzN
2. Budowa dodatkowego oświetlenia dojścia na ścianach budynku
3. Przebudowa jezdni i chodnika celem obniżenia krawężnika na trasie szkoła sala gimnastyczna
4. Budowa dodatkowego wjazdu na teren obiektu szkoły i wymiana ogrodzenia od ul. Szkolnej
5. Budowa nowego wejścia do budynku szkoły z poziomu terenu
6. Budowa barierki pośredniej na schodach przed wejściem głównym do szkoły i bariery zabezpieczającej od strony ulicy Grunwaldzkiej
7. Przebudowa 10 szt. drzwi wejściowych do klas poprzez poszerzenie otworów drzwiowych w świetle do 90 cm
8. Wymiana posadzki lastryko na posadzkę z żywicy epoksydowej na korytarzach parteru i I piętra
9. Budowa zewnętrznej windy osobowej w szybie żelbetowym umożliwiającej dostęp z poziomu terenu na parter i piętro budynku w tym osobom z niepełnosprawnościami
10. Montaż rolet w oknach sali gimnastycznej, gabinetu pedagoga, świetlicy i biblioteki szkolnej
11. Przebudowa lady do wydawania posiłków poprzez obniżenie na wysokość 90 cm
12. Budowa toalety dla osób z niepełnosprawnościami poprzez częściową przebudowę toalet dla uczniów na parterze budynku
Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz jest zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 70%.
Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania robót dla części nr 1 określa:
dokumentacja projektowa, zawierająca projekt budowlany, projekt wykonawczy wg załącznika nr 8 , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - wg załącznika nr 9, a także formularz cenowy zawierający przedmiary robót, który stanowi załącznik nr 2.1 do SWZ
W cenie oferty należy uwzględnić pełną obsługę geodezyjną robót, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 419879,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część numer 2 - „Rozbudowa i przebudowa SP2 w Leżajsku”
W ramach tej części wykonywane będą roboty budowlane:
1. Budowa miejsca parkingowego dla OzN
2. Budowa dodatkowego oświetlenia dojścia na ścianach budynku
3. Przebudowa jezdni i chodnika celem obniżenia krawężnika na trasie do wejścia głównego
4. Zagospodarowanie dojścia do wejścia głównego poprzez wydzielenie ciągu pieszego i trwałe oddzielenie od ruchu kołowego
5. Budowa barierki pośredniej na schodach przed wejściem głównym do szkoły
6. Budowa zewnętrznej windy osobowej w szybie żelbetowym umożliwiającej dostęp z poziomu terenu na parter i piętro budynku w tym osobom z niepełnosprawnościami
7. Budowa pochylni dla osób z niepełnosprawnościami w tym poruszających się na wózkach na łączniku sali gimnastycznej
8. Przebudowa 4 szt. drzwi wejściowych do klas poprzez poszerzenie otworów drzwiowych w świetle do 90 cm
9. Montaż rolet w oknach sali gimnastycznej oraz salach lekcyjnych
10. Budowa toalety dla osób z niepełnosprawnościami poprzez częściową przebudowę toalet dla uczniów na piętrze budynku
Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz jest zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 70%.
Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania robót dla części nr 2 określa:
dokumentacja projektowa, zawierająca projekt budowlany, projekt wykonawczy wg załącznika nr 8 , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - wg załącznika nr 9, a także formularz cenowy zawierający przedmiary robót, który stanowi załącznik nr 2.2 do SWZ
W cenie oferty należy uwzględnić pełną obsługę geodezyjną robót, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 280391,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 760236,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 760236,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 760236,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGLOBUD LEŻAJSK Jakub Szostak SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8160002176

7.3.4) Miejscowość: Wierzawice 874B

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

dostawa montaż serwis dźwigów osobowych
Lift Rzeszów Sp. z o.o. ul. Reja 1, 35-211 Rzeszów


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 760236,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 517678,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 517678,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 517678,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGLOBUD LEŻAJSK Jakub Szostak SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nip: 8160002176

7.3.4) Miejscowość: Wierzawice 874B

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

dostawa montaż serwis dźwigów osobowych
Lift Rzeszów Sp. z o.o. ul. Reja 1, 35-211 Rzeszów


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 517678,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.