Ogłoszenie z dnia 2023-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00125158/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
- 2023/BZP 00128253/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w ramach programu „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ” – edycja 2023.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bartoszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 2
1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 300 03 69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-bartoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmina-bartoszyce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16ccf6f6-bd83-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w ramach programu „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ” – edycja 2023.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16ccf6f6-bd83-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200759
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011454/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług w ramach programu „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ” – edycja 2023.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125158
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 225338,26 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 109199,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuję świadczenie usług polegających na asystencie osobistym osoby niepełnosprawnej w ramach programu „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ” – edycja 2023 realizowanych ze środków pochodzących z Funduszu Solidarnościowego.
3. Szacunkowa – przewidywana liczba osób objętych usługami Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej:
1) 4 osoby dorosłe z niepełnosprawnościami, w tym 1 osoba z niepełnosprawnością sprzężoną
2) 2 dzieci do 16 roku życia, które posiadają orzeczenie o niepełnosprawności ze wskazaniami konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji.
Osoby te będą wspierane w wykonywaniu codziennych czynności oraz codziennym funkcjonowaniu w życiu społecznym.
5. Świadczenie usługi będącej przedmiotem zamówienia, odbywać się będzie w ilości nie większej niż 2386,35 godzin rocznie oraz nie mniejszej niż 20% wskazanej maksymalnej ilości godzin w okresie trwania umowy.
6. Szacunkowa – przewidywana liczba godzin wynosi:
1) w ilości 1286,35 godzin (zegarowych) w przypadku osób dorosłych ze znacznym stopniem niepełnosprawności,
2) w ilości 500 godzin (zegarowych) w przypadku osób ze sprzężonym stopniem niepełnosprawności,
3) w ilości 600 godzin (zegarowych) w przypadku dzieci do 16 roku życia
Przewidywana liczba ww. godzin może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w okresie trwania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89019,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95463,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95463,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Komitet Pomocy Społecznej Wrm-Maz. Zarząd Wojewódzki w Olsztynie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739-12-30-706
7.3.3) Ulica: Dąbrowszczaków 34/3
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-541
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95463,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Adaptacja budynku przy ul. Lipowej 1 w Bartoszycach - zakup mebli
- Przebudowa gminnej drogi wewnętrznej w miejscowości Wawrzyny
- Wynajem czterech łodzi ratownictwa medycznego dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Bartoszycach
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie usług opieki wytchnieniowej w formie pobytu całodobowego w ramach Programu "Opieka Wytchnieniowa" - edycja 2024
- Świadczenie usług asystenckich dla osób starszych z niepełnosprawnością zamieszkałych na terenie Gminy Chęciny
- Prowadzenie zajęć specjalistycznych drugiej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Świadczenie usługi schronienia w noclegowni dla bezdomnych mężczyzn z terenu Gminy Redzikowo
- Świadczenie usług wspierających pobyt i aktywność osoby wymagającej wsparcia w codziennym funkcjonowaniu w mieszkaniu wspomaganym
- Prowadzenie zajęć specjalistycznych trzeciej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.