Ogłoszenie z dnia 2023-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00146149/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przeprowadzenie usługi szkolenia lotniczego spadochronowego i szybowcowego dla uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261-517-818
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/41blsz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przeprowadzenie usługi szkolenia lotniczego spadochronowego i szybowcowego dla uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61d96956-c88f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012131/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 SZKOLENIE LOTNICZE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146149
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 19/23/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest teoretyczne i praktyczne szkolenie spadochronowe dla maksymalnie 52 (pięćdziesięciu dwóch) uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie (po ukończeniu przez nich II klasy 4-letniego liceum) zgodnie z programem szkolenia spadochronowego, zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego do świadectwa kwalifikacji skoczka spadochronowego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ oraz:
2.1. ZADANIE I (teoretyczne i praktyczne szkolenie spadochronowe):
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 2a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania I;
c) Załącznik Nr 2b do SWZ tj. projektowane postanowienia umowy dla zadania I.
3. W trakcie realizacji umowy wobec Wykonawcy nie może być wszczęte postępowanie prowadzone przez Urząd Lotnictwa Cywilnego o zawieszeniu lub cofnięciu mu uprawnień do realizacji przedmiotu umowy.
4. Wykonawca zagwarantuje ubezpieczenie NNW uczniów na kwotę min. 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) dla każdego ucznia. Wykonawca ponadto zapewni spełnienie wszelkich innych zabezpieczeń wymaganych przez nadzór lotniczy.
5. Wybrany w tym zadaniu Wykonawca zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy, przez cały okres realizacji umowy na kwotę minimum 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 156000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe dla maksymalnie 22 (dwudziestu dwóch) uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie (po ukończeniu przez nich III klasy 4-letniego liceum) zgodnie z „Programem szkolenia szybowcowego SPL” (Sailing Pilot Licence) Wykonawcy, zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ oraz:
2.1.ZADANIE II (teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe):
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 3a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania II;
c) Załącznik Nr 3b do SWZ tj. projektowane postanowienia umowy dla zadania II.
3. W trakcie realizacji umowy wobec Wykonawcy nie może być wszczęte postępowanie prowadzone przez Urząd Lotnictwa Cywilnego o zawieszeniu lub cofnięciu mu uprawnień do realizacji przedmiotu umowy.
4. Wykonawca zagwarantuje ubezpieczenie NNW uczniów na kwotę min. 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) dla każdego ucznia. Wykonawca ponadto zapewni spełnienie wszelkich innych zabezpieczeń wymaganych przez nadzór lotniczy.
5. Wybrany w tym zadaniu Wykonawca zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy, przez cały okres realizacji umowy na kwotę minimum 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 215600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe dla maksymalnie 22 (dwudziestu dwóch) uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie (po ukończeniu przez nich III klasy 4-letniego liceum) zgodnie z „Programem szkolenia szybowcowego SPL” (Sailing Pilot Licence) Wykonawcy, zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ oraz:
2.1.ZADANIE III (teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe):
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 3a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania III;
c) Załącznik Nr 3b do SWZ tj. projektowane postanowienia umowy dla zadania III.
3. W trakcie realizacji umowy wobec Wykonawcy nie może być wszczęte postępowanie prowadzone przez Urząd Lotnictwa Cywilnego o zawieszeniu lub cofnięciu mu uprawnień do realizacji przedmiotu umowy.
4. Wykonawca zagwarantuje ubezpieczenie NNW uczniów na kwotę min. 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) dla każdego ucznia. Wykonawca ponadto zapewni spełnienie wszelkich innych zabezpieczeń wymaganych przez nadzór lotniczy.
5. Wybrany w tym zadaniu Wykonawca zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy, przez cały okres realizacji umowy na kwotę minimum 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 215600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKY CLUB Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościa Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-370-05-68
7.3.3) Ulica: Monte Cassino nr 8 lok. 27
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-305
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SKY CLUB SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SKY CLUB SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2023-08-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający – 41.Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania II na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, 1812,1933, 2185, z 2023r. poz. 412), ponieważ wszystkie złożone oferty w zadaniu II podlegały odrzuceniu. W zadaniu II wpłynęła tylko jedna oferta, która została odrzucona z przedmiotowego postępowania w zakresie zadania II.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający – 41.Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania III na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, 1812,1933, 2185, z 2023r. poz. 412), ponieważ wszystkie złożone oferty w zadaniu III podlegały odrzuceniu. W zadaniu III wpłynęła tylko jedna oferta, która została odrzucona z przedmiotowego postępowania w zakresie zadania III.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Wyk.UsługiWykon.przeglądTech.,Czyn.konserwac,NaprawiNaprawAwaryjnychSyst.SSP,oddymiania,oświetlEwakuacyj.,sys.DetekcjiGazówOrazStałychUrządzeńGaśniczychWbud.adm.Przez41.BLSz wDęblinieZpodz.Na.Zadania
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Cmentarza Komunalnego i z Targowisk Miejskich w Dęblinie
- Dostawa komputerów przenośnych, dysków SSD oraz kart sieciowych
więcej: przetargi w Dęblinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.