eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Poprawa jakości infrastruktury edukacji zawodowej w Powiecie Pleszewskim



Ogłoszenie z dnia 2023-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa jakości infrastruktury edukacji zawodowej w Powiecie Pleszewskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PLESZEWSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pleszewie. Wydział Nieruchomości, Inwestycji i Rozwoju.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 79

1.5.2.) Miejscowość: Pleszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 7429652

1.5.8.) Numer faksu: +48 62 7429665

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatpleszewski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatpleszewski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a8259d0b-afd7-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa jakości infrastruktury edukacji zawodowej w Powiecie Pleszewskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8259d0b-afd7-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200657

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043493/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Poprawa jakości infrastruktury edukacji zawodowej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103040

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NR.272.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1. Modernizacja obiektów Zespołu Szkół Technicznych w Pleszewie wraz z zagospodarowaniem terenu. 1. Miejsce wykonania robót: Zespół Szkół Technicznych w Pleszewie, ul. Zielona 3, 63 – 300 Pleszew. 2. Zakres robót: 1) branża budowlana:a). docieplenie wszystkich stropodachów z wymianą istniejącego pokrycia z papy, b). docieplenie ścian zewnętrznych z wykonaniem tynków (dotyczy budynku kotłowni, łącznika i sali gimnastycznej), c). wykonanie elewacji budynków z blachy stalowej powlekanej na konstrukcji rusztu (dotyczy budynku głównego szkoły), d). wykonanie malatury elewacji budynków (dotyczy budynku głównego, kotłowni, łącznika i sali gimnastycznej), e). wymiana rynien dachowych, rur spustowych, parapetów zewnętrznych oraz pozostałych obróbek blacharskich wraz z wykonaniem odprowadzenia wód opadowych (wszystkie budynki), f). wykonanie osuszania z izolacją przeciwwilgociową murów piwnicznych budynku głównego szkoły, g). wykonanie opaski z kostki betonowej wokół ścian zewnętrznych budynków, h). wykonanie rozbiórki garażu blaszanego, i). wykonanie nowej malatury powierzchni sufitów i ścian pomieszczeń wewnętrznych w pomieszczeniach Sali gimnastycznej, j). wykonanie izolacji przeciwwilgociowych powierzchni posadzek i ścian pomieszczeń sanitarnych w pomieszczeniach Sali gimnastycznej,k). wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek szkliwionych w pomieszczeniach Sali gimnastycznej, l). wymiana istniejących okładzin podłogowych na nowe w pomieszczeniach Sali gimnastycznej, m). wymiana istniejących okładzin schodów wewnętrznych na nowe w pomieszczeniach Sali gimnastycznej, n). wymiana istniejącej stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej na nową w pomieszczeniach sali gimnastycznej, o). wymiana istniejącej stolarki okiennej na nową (kotłownia), p). wymiana istniejących podokienników wewnętrznych na nowe w pomieszczeniach Sali gimnastycznej, s). zagospodarowanie terenu: budowa parkingów, wymiana ogrodzenia, montaż rogatki wjazdowej (szlaban), budowa siłowni zewnętrznej, budowa boiska do piłki siatkowej – plażowej, obsadzenie zielenią. 2). branża elektryczna: a). wykonanie nowego oświetlenia wewnętrznego typu LED w pomieszczeniach przyległych do sali gimnastycznej, b). wykonanie nowego oświetlenia zewnętrznego od strony boisk sportowych, c). rozbudowa istniejącej instalacji SSP (dotyczy budynku łącznika i sali gimnastycznej z wszystkimi pomieszczeniami), d). rozbudowa istniejącego wewnętrznego i zewnętrznego systemu monitoringu (dotyczy budynku sali gimnastycznej z wszystkimi ciągami komunikacyjnymi), e). rozbudowa instalacji teleinformatycznych i internetowych (dotyczy budynku sali gimnastycznej z wszystkimi pomieszczeniami), f). wykonanie oświetlenia ewakuacyjno-awaryjnego (dotyczy budynku łącznika i sali gimnastycznej z wszystkimi pomieszczeniami), g). rozbudowa istniejących trzech instalacji fotowoltaicznych (3 x 6,5 kWp) do mocy 1X 20,000 kWp, 1X31,850 kWp oraz 1X 29,575 kWp. h). wymiana istniejącej instalacji odgromowej na wszystkich dachach i elewacjach budynków. 3.) branża sanitarna: a). remont istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej dużej sali gimnastycznej, b). montaż dwóch pomp ciepła wraz z całą infrastrukturą do wspomagania istniejącego systemu centralnego ogrzewania i c.w.u na obiekcie, c). wymiana części linii zasilających c.o, zw, c.w.u i cyrkulacji w budynku głównym szkoły (dotyczy odcinka instalacji w piwnicy budynku głównego szkoły), d). wymiana grzejników c.o. z płukaniem instalacji (dotyczy budynku łącznika i sali gimnastycznej z wszystkimi pomieszczeniami), e). wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej wewnętrznej w pomieszczeniach sanitarnych (dotyczy budynku sali gimnastycznej), f). wymiana armatury i przyborów sanitarnych z montażem nowego wyposażenia łazienek (dotyczy budynku sali gimnastycznej), g). wymiana kanalizacji sanitarnej zewnętrznej,
h). wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej, i). wykonanie drenażu opaskowego budynku głównego szkoły i boiska do piłki siatkowej - plażowej,
j). wykonanie systemu retencji wód deszczowych i nawadniania terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Dokumentacji technicznej, stanowiącej Załączniki nr I.1 - I.5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262522-6 - Roboty murarskie

44220000-8 - Stolarka budowlana

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 5900971,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Modernizacja obiektów Centrum Kształcenia Zawodowego w Pleszewie wraz z zagospodarowaniem terenu. 1. Miejsce wykonania robót: Centrum Kształcenia Zawodowego w Pleszewie, Aleje Wojska Polskiego 4, 63 – 300 Pleszew. 2. Zakres robót:1. Branża budowlana: a). docieplenie stropodachów z wymianą istniejącego pokrycia z papy oraz docieplenie ścian zewnętrznych budynków: dydaktycznego z diagnostyką, dydaktyczno-socjalnego, dydaktycznego z kotłownią, b). wymiana rynien dachowych, rur spustowych, parapetów zewnętrznych oraz pozostałych obróbek blacharskich na budynkach: dydaktycznym z diagnostyką, dydaktyczno-socjalnym, dydaktycznym z kotłownią, c). przebudowa, nadbudowa, rozbudowa budynku dydaktycznego z kotłownią wraz z budynkiem dydaktycznym z diagnostyką o pow. zabudowy 649,20 m², d). rozbudowa z przebudową budynku dydaktyczno – socjalnego – obecna pow. zabudowy 233,08 m², e). wymiana wewnętrznej i zewnętrznej stolarki drzwiowej w budynkach: dydaktycznym z diagnostyką, w pracowni CNC i w budynku dydaktyczno- socjalnym. f). wymiana stolarki okiennej w budynku dydaktyczno-socjalnym. g). rozbiórka budynków: stołówki (pow. zabudowy 54,27 m²), budynku magazynowego (pow. zabudowy 93,52 m²), gospodarczego (pow. zabudowy 15,10 m²), h). budowa magazynu o pow. zabudowy 246,45 m², h). remont pomieszczenia na potrzeby centrum frezarskiego w budynku administracyjno-warsztatowym, i). zagospodarowanie terenu: wykonanie instalacji odwadniającej z utwardzeniem terenu, likwidacja dotychczasowego składu opału, budowa parkingów, obsadzenie zielenią. 2.) branża elektryczna: a). położenie nowych linii zasilających, b). wykonanie nowego oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego typu LED (dotyczy budynku dydaktycznego z diagnostyką, budynku pracowni montażu, budynku dydaktycznego z kotłownią), c). wykonanie instalacji gniazd wtykowych i siłowych, d). wyposażenie budynku w system sygnalizacji pożaru (dotyczy budynku dydaktycznego z diagnostyką), e). wyposażenie budynku w oświetlenie awaryjno-ewakuacyjne (dotyczy budynku dydaktycznego z diagnostyką), f). wykonanie instalacji teleinformatycznych i internetowych (dotyczy budynku dydaktycznego z diagnostyką), g). wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy: 25,480 kWp, h). wymiana istniejącej instalacji odgromowej (dotyczy budynku dydaktycznego z diagnostyką, budynku dydaktycznego z kotłownią, budynku dydaktyczno-socjalnego), i). wykonanie systemu monitoringu obejmującego cały teren jednostki. 3.). branża sanitarna: a). likwidacja kotłowni węglowej z wymianą istniejącego źródła ciepła na ogrzewanie gazowe + pompy ciepła, b). wymiana wewnętrznej instalacji c.o., c.w.u., instalacji wodno-kanalizacyjnej (budynek dydaktyczny z diagnostyką), c). wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej zewnętrznej, d). wykonanie instalacji hydrantowej (dotyczy budynku dydaktycznego z diagnostyką), e). wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej zewnętrznej, f). wykonanie instalacji gazowej wewnętrznej i zewnętrznej z montażem zbiornika podziemnego o poj. 6700 dm³; g). wykonanie instalacji sprężonego powietrza w budynku pracowni CNC. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji technicznej, stanowiącej Załączniki nr II.1-II.5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45262522-6 - Roboty murarskie

44220000-8 - Stolarka budowlana

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 5362902,31 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie nr 3: Modernizacja obiektów Zespołu Szkół Usługowo - Gospodarczych w Pleszewie wraz z zagospodarowaniem terenu. 2. Miejsce wykonania robót: Zespół Szkół Usługowo - Gospodarczych w Pleszewie, ul. Poznańska 36, 63 – 300 Pleszew. 3. Zakres robót: 1.). branża budowlana: a). wykonanie malatury elewacji budynku sali gimnastycznej, b). wykonanie elewacji budynku z blachy stalowej powlekanej na konstrukcji rusztu, c). wykonanie malatury sali głównej, ciągów komunikacyjnych, remontu łazienek, pomieszczeń socjalnych parteru i piętra budynku sali gimnastycznej, d). wymiana okładzin podłogowych sali gimnastycznej, ciągów komunikacyjnych oraz w pozostałych pomieszczeniach budynku, e). wymiana balustrad na klatkach schodowych i na galerii sali gimnastycznej, f). wymiana wewnętrznej i zewnętrznej stolarki drzwiowej, g) remont zewnętrznego podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy sali gimnastycznej, h) zagospodarowanie terenu – wykonanie instalacji odwadniającej, budowa parkingów, budowa siłowni zewnętrznej, budowa zasieku do gromadzenia odpadów stałych, wykonanie nasadzeń zieleni. 2). branża instalacyjna elektryczna: a). wykonanie nowego oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego typu LED (dotyczy ciągów komunikacyjnych, łazienek, pomieszczeń socjalnych i technicznych parteru i piętra budynku Sali gimnastycznej), b). wykonanie nowych linii zasilających (dotyczy sali głównej, ciągów komunikacyjnych, łazienek, pomieszczeń socjalnych i technicznych parteru i piętra budynku sali gimnastycznej), c). wykonanie instalacji gniazd wtykowych i siłowych (dotyczy sali głównej, ciągów komunikacyjnych, łazienek, pomieszczeń socjalnych i technicznych parteru i piętra budynku Sali gimnastycznej), d). wykonanie systemu monitoringu, e). wykonanie instalacji fotowoltaicznej na potrzeby jednostki, f). wyposażenie budynku sali gimnastycznej w system sygnalizacji pożaru,g). wyposażenie budynku sali gimnastycznej w oświetlenie awaryjno-ewakuacyjne, h). wykonanie instalacji teleinformatycznych i internetowych w budynku sali gimnastycznej, i). remont istniejącej instalacji odgromowej budynku sali gimnastycznej. 3.) branża instalacji sanitarnych: a). wymiana grzejników c.o. z płukaniem instalacji,b). wymiana instalacji zimnej i c.w.u., c). wymiana instalacji kanalizacyjnej, d). demontaż starej i montaż nowej instalacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej sali sportowej, e). wymiana instalacji ogrzewczej zewnętrznej znajdującej się na terenie placówki, f). wymiana armatury i przyborów sanitarnych z montażem nowego wyposażenia łazienek, g). wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej zewnętrznej, h). wykonanie instalacji kanalizacji zewnętrznej deszczowej, i). wykonanie instalacji hydrantowej, j). remont instalacji zewnętrznej grzewczej – cieplik.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji technicznej, stanowiącej załączniki nr III.1 - III.5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45262522-6 - Roboty murarskie

44220000-8 - Stolarka budowlana

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 2580758,07 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie nr 4: Zakup pionowego centrum obróbkowego (frezarka CNC) dla Centrum Kształcenia Zawodowego w Pleszewie. Szczegółowy opis minimalnych parametrów urządzenia przedstawiono w Załączniku nr IV do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 4 i 5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42623000-9 - Frezarki

4.5.5.) Wartość części: 374817,92 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5: Zakup wyposażenia dla Stacji kontroli pojazdów w Centrum Kształcenia Zawodowego w Pleszewie.
Zakres zamówienia obejmuje zakup linii diagnostycznej do diagnostyki pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, analizatora spalin z dymomierzem, urządzenia do geometrii kół 3D oraz czytnika informacji diagnostycznej do układów EOBD.
Szczegółowy opis minimalnych parametrów urządzenia przedstawiono w Załączniku nr IV do SWZ. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 4 i 5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

79632000-3 - Szkolenie pracowników

4.5.5.) Wartość części: 216312,51 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia, w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 09.03.2023r, godz. 11:00 nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia, w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 09.03.2023r, godz. 11:00 nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3519808,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3519808,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3519808,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD MURARSKO BETONIARSKI SŁAWOMIR PISARSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250070194

7.3.3) Ulica: Lenartowice 60a

7.3.4) Miejscowość: Lenartowice

7.3.5) Kod pocztowy: 63-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3519808,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 431252,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 431252,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 431252,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DMG MORI Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250976090

7.3.3) Ulica: Fabryczna 7

7.3.4) Miejscowość: Pleszew

7.3.5) Kod pocztowy: 63-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431252,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-21

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239335,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239335,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239335,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cartec K.Wiśniewski B.Nowak Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271805481

7.3.3) Ulica: Zbożowa 10b

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-657

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239335,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.