eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielnik › BUDOWA CHATY EDUKACJI PRZYRODNICZEJ SOŁECTWA MAĆKOWICZE WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU - ETAP III



Ogłoszenie z dnia 2021-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA CHATY EDUKACJI PRZYRODNICZEJ SOŁECTWA MAĆKOWICZE WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU – ETAP III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIELNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piaskowa 38

1.5.2.) Miejscowość: Mielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-307

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 856577003

1.5.8.) Numer faksu: 856577121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mielnik.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mielnik.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip-ugmielnik.wrotapodlasia.pl/informacje/przetargi/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA CHATY EDUKACJI PRZYRODNICZEJ SOŁECTWA MAĆKOWICZE WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU – ETAP III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be99c7f4-c850-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00200533

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003990/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa Chaty Edukacji Przyrodniczej sołectwa Maćkowicze wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu – etap III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083045/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Zadanie obejmuje wykonanie instalacji elektrycznych i sanitarnych oraz roboty wykończeniowe budynku Chaty Edukacji Przyrodniczej sołectwa Maćkowicze. Aktualny stan technologiczny – nowy budynek, stan surowy zamknięty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej do SWZ dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ, zawierającej odniesienia do wymaganych cech materiałów, produktów i usług zgodnie z art. 101 ustawy Pzp. Budynek zaprojektowano z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Zamówienie obejmuje:
4.1.1. wykonanie instalacji elektrycznych w budynku wraz z linia zasilającą nn do istniejącego przyłącza:
1) wykonanie linii zasilającej od skrzynki licznikowej do budynku,
2) montaż rozdzielnicy elektrycznej,
3) wykonanie instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych,
4) montaż systemu przyzywowego,
5) wykonanie instalacji odgromowej,
6) budowa zewnętrznej instalacji elektrycznej oświetlenia terenu,
7) wykonanie instalacji niskoprądowych – montaż GPD, okablowania strukturalnego i urządzeń okablowania strukturalnego;
4.1.2. Wykonanie instalacji sanitarnych wraz z przyłączem wodociągowym:
1) wykonanie zewnętrznej kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem na ścieki,
2) wykonanie wewnętrznej instalacji sanitarnej wraz z wyposażeniem,
3) wykonanie przyłącza wodociągowego wraz z montażem wodomierza, zaworu antyskażeniowego,
4) wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej,
5) wykonanie instalacji c.o.,
6) wykonanie kotłowni olejowej;
4.1.3. Prace wykończeniowe budynku:
1) wstawienie ościeżnic i drzwi wewnętrznych (ościeżnice oraz drzwi w posiadaniu Zamawiającego),
2) wykonanie tynków wewnętrznych,
3) wykonanie zabudowy z płyt GK wraz z izolacją,
4) wykonanie okładzin z płytek ceramicznych – ściany, podłogi i schody, w tym poszerzenie bocznych schodów zewnętrznych,
5) malowanie ścian,
6) wyposażenie łazienki w akcesoria łazienkowe,
7) wykonanie okładzin ścian zewnętrznych z szalówki drewnianej z ociepleniem;
4.1.4. Zagospodarowanie terenu:
1) wykonanie podjazdów i ciągów pieszych z kostki brukowej,
2) wykonanie utwardzonego zjazdu z drogi powiatowej,
4.1.5. Zakup i montaż wyposażenia
4.1.6. W celu przygotowania oferty i wyceny robót należy uwzględnić następujący zakres robót :
4.1.6.1.Roboty elektryczne – wg przedmiarów:
1) robót elektrycznych
2) przedmiarów robót elektrycznych instalacji niskoprądowych
4.1.6.2.Roboty sanitarne - wg przedmiarów:
1) Robót instalacji sanitarnych
2) Przyłącze wodociągowe
4.1.6.3. Roboty budowlane - wg przedmiarów Robót konstrukcyjno-budowlanych z uwzględnieniem następujących pozycji:
1) dział B podłoga na gruncie- pozycje od 11 do 15
2) dział G -stolarka- pozycje od 51 do 54
3) dział H tynki wewnętrzne-pozycje od 55 do 60
4) dział I zabudowa z płyt gipsowych wraz z izolacją – pozycje od 61 do 65
5) dział J okładziny z płytek- pozycje od 66 do78
6) dział K malowanie- pozycje od 79 do 80
7) dział L wyposażenie łazienki- pozycje od 81 do 88
8) dział M szalówka zewnętrzna- pozycje od 89 do 96
4.1.6.4. Zagospodarowanie terenu wg przedmiarów:
1) Robót konstrukcyjno-budowlanych - dział N opaska, parking, dojście i dojazd - pozycje od 97 do 104
2) zjazd
4.1.6.5. Ponadto należy w ofercie uwzględnić i wycenić następujące roboty:
1) poszerzenie schodów zewnętrznych - betonem C20/25, ilość: ok. 0,5 m3,
2) wstawienie ościeżnic drewnianych i drzwi wewnętrznych –11 szt. (drzwi i ościeżnice Zamawiającego)
3) malowanie skrzydeł drzwiowych i ościeżnic – 11 kpl.
4.2. Jeżeli w SWZ lub załącznikach do SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.
4.3. Każdy z wykonawców ubiegających się o wykonanie zamówienia może przeprowadzić wizję lokalną celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia. Każdy z wykonawców winien zgłosić zamawiającemu chęć dokonania wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia najpóźniej na 3 dni przed planowanym terminem wizji lokalnej. W przypadku niedokonania przez Wykonawcę wizji lokalnej przyjmuje się, że Wykonawca uznał informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ za wystarczające.
4.4. Gwarancja - Wymagany okres gwarancji dla robót objętych niniejszym zamówieniem liczony jest od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego (bez uwag) i wynosi minimum 36 miesięcy.
Wymagany termin rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji.
UWAGA!
4.5. W cenie ryczałtowej zadania (w rozumieniu art. 632 KC) należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. Załączone przedmiary robót określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar ma ułatwić Wykonawcy skalkulowanie ceny i nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy. Umowa jest ryczałtowa i jej cena nie podlega zmianie podczas realizacji umowy.
4.6. Ograniczenie przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i wykonawcy skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu niewykonanych robót.
4.7. W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu/rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych/ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu/robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych/ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę.
4.8. Wymagania Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 215 z późn. zm.). Zawarte ewentualnie nazwy materiałów w dokumentacji podano jako przykładowe i określające ich standard techniczny i estetyczny. W realizacji można stosować materiały równoważne, w szczególności materiały innych firm, które odpowiadają standardowi określonemu w dokumentacji lub ten standard podwyższają.
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą Prawo budowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1345385,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1844943,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1345385,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TARTAK “BRONEK” Mieczysław Bronisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5410005264

7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 11

7.3.4) Miejscowość: Platerów

7.3.5) Kod pocztowy: 08-210

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1345385,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.