eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Kompleksowa usługa oznakowania pionowego i poziomego na terenie Gminy Goleniów



Ogłoszenie z dnia 2022-06-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa oznakowania pionowego i poziomego na terenie
Gminy Goleniów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goleniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 46 98 200

1.5.8.) Numer faksu: 91 46 98 298

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa usługa oznakowania pionowego i poziomego na terenie
Gminy Goleniów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f776ab67-c20f-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200332

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023830/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kompleksowa usługa oznakowania pionowego i poziomego na terenie Gminy Goleniów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131238/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WGG.271.1.17.2022.EJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 391056,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa oznakowania pionowego i poziomego na terenie Gminy Goleniów.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
2.1. Zakres prac obejmuje drogi gminne na terenie miasta i Gminy Goleniów, drogi powiatowe na terenie miasta Goleniowa, będące w zarządzaniu Gminy Goleniów oraz ścieżki rowerowe na terenie Gminy Goleniów.
2.2. Materiał pomocniczy stanowi:
a) załączniki nr 9.1 do SWZ- wykaz dróg gminnych
b) załącznik nr 9.2 do SWZ- wykaz dróg powiatowych.
2.3. W skład usługi będącej przedmiotem zamówienia wchodzi:
1) przynajmniej raz w tygodniu lub więcej- w przypadku chęci uzyskania przez Wykonawcę dodatkowych punktów przyznawanych w ramach jednego z kryteriów oceny ofert tj. częstotliwość objazdów ulic miasta w tygodniu (rozdział 19 pkt 19.1 SWZ)- objazd miasta i sprawdzenie oznakowania pod względem prawidłowości ustawienia i ustalenie z Głównym specjalistą ds. drogownictwa planu prac (zamówienie nowych znaków, demontaż, wymiana na nowe, regeneracja, poprawienie przekręconych znaków), przy czym jednorazowy objazd może wynosić od 35-40 km. W czasie objazdu Wykonawca wykonuje prace polegające na poprawieniu tarcz znaków, poprawieniu oznakowania zagrażającego bezpieczeństwu ruchu drogowego. Główny specjalista ds. drogownictwa każdorazowo będzie informował o tym, czy będzie uczestniczyć w objeździe dróg wraz z Wykonawcą. Wykonawca każdorazowo z objazdów będzie wypełniał ,,Dziennik objazdów dróg”- przekazany przez Zamawiającego (w rozbiciu na drogi powiatowe i gminne).
2) wykonanie oznakowania na terenach miejskich i zamiejskich, które nastąpi jedynie na polecenie Głównego specjalisty ds. drogownictwa i zakłada:
a) ustawienie znaków drogowe (A-7, B-20, B-2, D-6) posiadających folię odblaskową typ 2 , grupa średnia lub mała,
b) ustawienie pylonów, montaż luster drogowych,
c) ustawienie pozostałych znaki posiadać powinny folię typu 1,grupa średnia lub mała,
d) mycie znaków,
e) wykonanie progów spowalniających z prefabrykatów,
f) montaż kratownic z fundamentem,
g) regeneracja znaków, tablic,
h) przegląd drzew wchodzących w skrajnie drogową, oznakowanie odblaskowymi opaskami,
i) przycinanie zieleni, która zasłania tarcze znaków, wymiana zniszczonych, uszkodzonych znaków na nowe znaków wraz z ewentualnym słupkiem i kapturkiem,
j) wykonanie tabliczek tekstowych, z nawą lub numerem przystanku autobusowego,
k) wykonanie oznakowanie poziome należy wykonać białą lub niebieską farbą drogową cienkowarstwową rozpuszczalnikową (grubość warstwy od 0,3 do 0,8 mm),
l) oznakowanie poziome grubowarstwowe chemoutwardzalne ( grubości 3-5 mm)
m) oznakowanie na ścieżkach rowerowych na terenie Gminy Goleniów będących w naszym zarządzaniu
n) oznakowanie na ścieżce rowerowej na wale przeciwpowodziowym
o) na każde zgłoszenie telefoniczne inspektora poprawienie, naprawa lub ewentualny demontuje znak zagrażającego bezpieczeństwu ruchu w ciągu 24 godzin,
p) oznakowanie przejazdów drogowo-kolejowych 6 szt. w Goleniowie i Marszewie co najmniej raz w tygodniu.
q) frezowanie oznakowania poziomego.
3. Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 426465,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426465,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 426465,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGOWIEC ŁUKASZ BAKALARZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:2530235172

7.3.3) Ulica: Zakopiańska 10/8

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-451

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 426465,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).

2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia związane z:
a) obsługa malowarki,
b) pracownik utrzymania oznakowania drogowego,
c) kierowca pojazdu.

3. Termin realizacji całości zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, z tym, że:
- dla zakresu związanego z wykonaniem oznakowania poziomego w ilości
9 000 m2: w terminie: 2 miesiące od dnia podpisania umowy.

- dla pozostałego zakresu: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.