eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dominów › Roboty w zakresie sukcesywnego wykonywania bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych, osiedlowych w sołectwach na terenie gminy Głusk w latach 2023 i 2024



Ogłoszenie z dnia 2023-05-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty w zakresie sukcesywnego wykonywania bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych, osiedlowych w sołectwach na terenie gminy Głusk w latach 2023 i 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019980

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dominów

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-388

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81-75-18-760

1.5.8.) Numer faksu: 81-75-18-650

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@glusk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02122f89-ca3f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty w zakresie sukcesywnego wykonywania bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych, osiedlowych w sołectwach na terenie gminy Głusk w latach 2023 i 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02122f89-ca3f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041935/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Bieżące utrzymanie dróg – roboty w zakresie sukcesywnego wykonywania bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych, osiedlowych w sołectwach na terenie gminy Głusk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150666

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są: Roboty w zakresie sukcesywnego wykonywania bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych, osiedlowych w sołectwach na terenie gminy Głusk w latach 2023 i 2024,które będą wykonywane wg poniżej wymienionych pozycji:
1) Mechaniczne profilowanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej z kruszywa równiarką wraz z zagęszczaniem walcem stalowym – bez dowozu materiału kamiennego przy szerokości nawierzchni drogowej 3 – 4 m; - szacunkowo 20 000 mb
2) Mechaniczne profilowanie istniejących nawierzchni gruntowych i tłuczniowych równiarką bez zagęszczania walcem stalowym o szerokości nawierzchni drogowej 3 - 4 m; - szacunkowo 1 000 mb
3) Remont istniejących nawierzchni tłuczniowych poprzez uzupełnianie jej ubytków (dziur) kruszywem budowlanym lub kruszywem mineralnym wraz z zagęszczeniem mechanicznym (wałowanie walcem stalowym) z transportem tego materiału na wskazaną drogę na terenie gminy. Materiał (kruszywo) przekaże Wykonawcy Zamawiający. – szacunkowo 40 000 m2
4) Wykonanie nowej nawierzchni z kruszywa budowlanego i/lub kruszywa mineralnego (materiał przekaże Zamawiający) o średniej grubości w-wy do 15 cm, a roboty polegają na wykonaniu koryta, dowiezieniu, rozgarnięciu i wyprofilowaniu dostarczonego kruszywa oraz jego uwałowanie walcem stalowym; - szacunkowo 4 000 m2
5) Wykonanie pobocza drogowego z kruszywa wraz z zagęszczeniem o szerokości od 0,5 m do 0,7 m (przy krawędzi jezdni bitumicznej). Roboty polegają na dowiezieniu, rozłożeniu, profilowaniu i zagęszczeniu materiału powierzonego przez Zamawiającego; - szacunkowo 8 000 mb
6) Wykonanie rowu odwadniającego o głębokości do 1 m wzdłuż dróg gminnych; - szacunkowo 300 m3
Uwaga ! Podane ww. zakresy robót maja charakter szacunkowy (służący do obliczenia ceny oferty) i w trakcie realizacji tego zadania mogą ulec zmianie ( zmniejszeniu lub zwiększeniu między ww. pozycjami ) w zależności od potrzeb Zamawiającego. Rozliczenie wykonanych robót będzie odbywało się na podstawie cen jednostkowych, podanych w formularzu cenowym – i faktycznie wykonanego zakresu rzeczowego .
4. Warunki realizacji robót:
1) Zakres robót utrzymaniowych i remontowych objętych umową realizowany będzie według potrzeb Zamawiającego, który wskaże Wykonawcy teren prac (konkretną drogę/ drogi) przewidziane w danym okresie.
2) Zamawiający w dniu podpisania umowy przekazuje 2sztuki urządzeń GPS, które Wykonawca zamontuje na sprzęcie drogowym tj. równiarce, walcu bądź innym sprzęcie, który zostanie użyty do realizacji zamówienia.
3) Roboty prowadzone przy użyciu równiarki i walca, bądź innym sprzęcie będą rozliczane na podstawie wskazań z odczytu GPS – ów, które będzie monitorował pracownik Zamawiającego.
4) Konkretne wskazanie miejsca i przedmiotu prac będzie odbywało się na podstawie telefonicznego i mailowego zgłoszenia przez uprawnionego pracownika.
5) Termin rozpoczęcia konkretnie wskazanej pracy nie może być dłuższy niż 4dni robocze (na podstawie kryterium oceny ofert nr II - czas reakcji) od daty zgłoszenia, a w szczególnych przypadkach, gdzie chodzić będzie o zabezpieczenie dziur, przełomów w nawierzchni, pobocza drogi, najpóźniej w dniu kalendarzowym następującym bezpośredniopo dniu zgłoszenia telefonicznego bądź mailowego. Zamawiający nada wtedy takiemu zadaniu status pracy pilnej.
6) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody powstałe na uszkodzeniach nawierzchni, które były zgłoszone do naprawy, a nie zostały naprawione w ustalonym terminie (dotyczy to uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu na drodze dla osób i pojazdów).
7) Roboty zanikające odbierane będą w ciągu 2 dni od daty ich zgłoszenia przez Wykonawcę.
8) Odbiór końcowy zlecanych robót utrzymaniowych odbywać się będzie na bieżąco w ciągu najpóźniej 3 dni od daty ich zgłoszenia do Zamawiającego. Zgłoszenie może być pisemne lub telefoniczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 525210,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1079940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 525210,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Dyś s.c. Teresa Dyś, Tomasz Dyś, Grzegorz Dyś

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Tomasz Dyś, Teresa Dyś, Grzegorz Dyś,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132949696

7.3.4) Miejscowość: Mętów 155

7.3.5) Kod pocztowy: 20-388

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 525210,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.