eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jawornik Polski › Remont dróg gminnych na terenie Gminy Jawornik Polski



Ogłoszenie z dnia 2022-06-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Jawornik Polski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAWORNIK POLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900625

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 30

1.5.2.) Miejscowość: Jawornik Polski

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-232

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166514014

1.5.8.) Numer faksu: 166514055

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jawornikpolski.itl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jawornikpolski.itl.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/gminajawornikpolski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych na terenie Gminy Jawornik Polski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bd93d71-90a6-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061559/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont dróg gminnych na terenie Gminy Jawornik Polski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062086/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG 271.01.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3831541,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dróg gminnych na terenie gminy Jawornik Polski po powodzi błyskawicznej z czerwca 2020r.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje 31 dróg wraz z remontem zjazdów z terenu Gminy Jawornik Polski:
1) Hadle Kańczuckie – Dział – działki nr ewid. 1132/1, 1104/5, 909/1, 807, 659/2, 553
2) Hadle Szklarskie – działka nr ewid. 1503
3) Hucisko Jawornickie – cmentarz- dz. nr ewid. 33/4
4) Jawornik Polski cmentarz – dz. nr ewid. 226 i ne ewid. 647 w m. Jawornik-Przedmieście
5) Jawornik Polski cmentarz – dz. nr ewid. 235
6) Jawornik Polski cmentarz – dz. nr ewid. 252
7) Jawornik Polski – Grabnik- dz. nr ewid. 362
8) Jawornik Polski – uliczka - dz. nr ewid. 758, 788, 1759
9) Jawornik-Przedmieście – Koszary - dz. nr ewid. 816, 842, 819
10) Jawornik-Przedmieście – osiedle- dz. nr ewid. 366/3, 366/14
11) Jawornik-Przedmieście - dz. nr ewid. 884, 896, 879
12) Jawornik-Przedmieście – Skotnik - dz. nr ewid. 604, 620
13) Jawornik-Przedmieście – Dołki – Łazy- Zawada – Zadział - dz. nr ewid. 1141, 1292/1
14) Jawornik-Przedmieście – Dołki – Łazy- Zawada – Zadział - dz. nr ewid. 1141
15) Jawornik-Przedmieście – Dołki – Łazy – Zawada – Zadział - dz. nr ewid. 1316, 1107, 1110
16) Jawornik-Przedmieście – Dołki – Łazy- Zawada – Zadział - dz. nr ewid. 1141
17) Jawornik Polski – Zapady – Rzeki – Słotwina - dz. nr ewid. 895 w m. Jawornik Polski
18) Manasterz - dz. nr ewid. 1449
19) Manasterz –dz. nr ewid. 2123
20) Manasterz – dz. nr ewid. 1568
21) Manasterz - dz. nr ewid. 800/1, 801/1, 802/1, 831/1, 832/1, 833/1
22) Manasterz - dz. nr ewid. 1462
23) Manasterz – cmentarz - dz. nr ewid. 2043/2
24) Manasterz - dz. nr ewid. 1044, 268, 963
25) Jawornik Polski – Pasterniki - dz. nr ewid.1941, 1946
26) Manasterz – Rzeki – Nieważka - dz. nr ewid. 550, 435/4, 435/3, 435/2, 435/1, 750
27) Widaczów - dz. nr ewid. 369, 398
28) Widaczów - dz. nr ewid. 75
29) Widaczów - dz. nr ewid. 71/2, 73/1
30) Hucisko Jawornickie – Dział – Widaczów - dz. nr ewid. 33/1, 831/2, 521
31) Zagórze - dz. nr ewid. 654, 645, 618, 604/3, 603
32) Remont zjazdów (miejsca wskazane przez Zamawiającego)
3. Zakres robót został określony w SWZ
4. Szczegółowo przedmiot zamówienia oraz zakres robót i obowiązków Wykonawcy określają przedmiary robót, kosztorysy ofertowe, szczegółowe specyfikacje techniczne stanowiące załączniki nr 7 i 9 do SWZ
5. Mapa poglądowa umiejscowienia dróg na terenie Gminy Jawornik Polski znajduje się w załączniku nr 10 do SWZ.
6. Prace budowlane muszą być wykonane zgodnie z załączona dokumentacją projektową poleceniami Zamawiającego oraz sztuka budowlaną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Zakres prac obejmuje również inne prace konieczne do wykonania zamówienia nieujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa
7. Zamówienie publiczne jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
8. Zamawiający informuje, że w każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i dokumentacji przetargowej, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne" (m.in. zastosowanie urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.
9. Zamawiający zobowiązuje wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postepowania. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp), jest obowiązany udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania określone w SWZ. Brak wskazania tych elementów będzie traktowane, jako wybór elementów opisanych w SWZ.
10. Zamawiający zobowiązuje wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postepowania. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 PZP) jest obowiązany udowodnić w ofercie, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, określonej przez Zamawiającego.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wymagań i obowiązków wprowadzonych w treści swz. Może mieć to miejsce w przypadku, gdy przepisy obwiązujące w okresie prowadzenia postępowania czy realizacji umowy będą wprowadzały wyłączenia lub możliwość odstąpienia od podanych / obowiązujących wymagań. Każdy taki przypadek musi być udokumentowany ze wskazaniem podstawy prawnej i opisu stanu faktycznego.
12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
13. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 znajdują się w rozdziale XVII.1 niniejszej SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4608374,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4898268,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4608374,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGBUD GOLCOWA PRO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861691167

7.3.3) Ulica: golcowa 89A

7.3.4) Miejscowość: Golcowa

7.3.5) Kod pocztowy: 36-231

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4608374,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 189 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.