eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kornowac › Modernizacja Ośrodka Zdrowia w Kornowacu na potrzeby zapobiegania zakażeniom wirusem Covid i poprawą ochrony pacjentów w tym zakresie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Ośrodka Zdrowia w Kornowacu na potrzeby zapobiegania zakażeniom wirusem Covid i poprawą ochrony pacjentów w tym zakresie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORNOWAC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Raciborska 48

1.5.2.) Miejscowość: Kornowac

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-285

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324301037

1.5.8.) Numer faksu: 324301333

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kornowac.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kornowac.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.kornowac.pl/wiadomosci/6428/przetargi__wszczete

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Ośrodka Zdrowia w Kornowacu na potrzeby zapobiegania zakażeniom wirusem Covid i poprawą ochrony pacjentów w tym zakresie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b22d0be6-c6cb-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200003

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001275/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja Ośrodka Zdrowia w Kornowacu na potrzeby zapobiegania zakażeniom wirusem Covid i poprawą ochrony pacjentów w tym zakresie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138745/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.2022.SŻ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 213918,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

rzedmiotem zamówienia jest modernizacja Ośrodka Zdrowia w Kornowacu na potrzeby zapobiegania zakażeniom wirusem Covid i poprawą ochrony pacjentów w tym zakresie
Planowana modernizacja budynku obejmuje następujące roboty budowlane:
• Ocieplenie budynku styropianem
• Wymiana stolarki okiennej
• Wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych
• Wykonanie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej
• Wymianę rynny i rury spustowej
• Przebudowę podjazdu do wejścia
• Przebudowa pomieszczenia gospodarczego
• Wyminę balustrady przy podjeździe
• Obłożenie płytami granitowymi schodów wejściowych od strony podwórza
• Utwardzenie wjazdu z kostki betonowej
• Wykonanie opaski wokół budynku
• Malowanie ścian i sufitów wewnętrznych
• Obłożenie płytkami ścian w toaletach i pomieszczeniu sanitarnym
• Wykonanie instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej,
• Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
• Wykonanie instalacji gazowej
• Wykonanie nowej instalacji elektrycznej
• Wykonanie instalacji odgromowej
Podstawą wyceny zakresu objętego przedmiotem zamówienia jest SWZ wraz dokumentacją projektową oraz załączonym przedmiarem robót (stanowiącym element pomocniczy do wyceny). W wycenie kosztów wykonania zamówienia należy uwzględnić wszelkie prace przewidziane dokumentacją projektową, STWiOR, SWZ
i przedmiarem robót.

Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania oraz organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.

Wymagany minimalny termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji
na wykonane roboty i zastosowane materiały.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
- wykonywanie prac ogólnobudowlanych,
- wykonywanie prac budowlanych instalacyjnych,
- wykonywanie prac budowlanych elektrycznych,
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- projekty budowlane,
- przedmiary robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239731,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311082,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239731,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA BUDOWLANA FACH BUD KRZYSZTOF LASYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7481000335

7.3.3) Ulica: Górska 38

7.3.4) Miejscowość: Kietrz

7.3.5) Kod pocztowy: 49-130

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239731,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.