eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Asysta techniczna i konserwacja oprogramowania Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem Otago.



Ogłoszenie z dnia 2008-01-30

Zielona Góra: Asysta techniczna i konserwacja oprogramowania Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem Otago.
Numer ogłoszenia: 20019 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Asysta techniczna i konserwacja oprogramowania Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem Otago..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1 Zakres zamówienia: a) Usługa asysty technicznej i konserwacji obejmuje: - telefoniczną pomoc i doradztwo w sprawie używania Programów - usuwanie błędów zgłoszonych przez Zamawiającego - bezpłatną aktualizację oprogramowania wynikającą ze zmiany przepisów prawnych w ustalonym umową lub projektem zakresie funkcjonalnym - udzielenie Zamawiającemu prawa do otrzymywania kolejnych wydań Programów i związanych z nimi zmian w dokumentacji użytkowej i administratora b) Usługa asysty technicznej i konserwacji nie obejmuje usuwania jakichkolwiek nieprawidłowości działania Programów wynikających z użytkowania nieodpowiednich wersji systemu operacyjnego lub bazy danych, nieprawidłowej instalacji sprzętu lub oprogramowania i niewłaściwego lub niedostatecznego administrowania wszystkimi warstwami tworzącymi System OTAGO. 2.2 Obowiązki Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z Zamawiającym w trakcie wykonywania Umowy, a w szczególności: 2.2.1 Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej oraz warunkami określonymi niniejszą umową; 2.2.2 Terminy usuwania błędów: a) Wykonawca przystąpi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych do usunięcia błędu niekrytycznego zgłoszonego na piśmie przez upoważnioną osobę Zamawiającego. Usunięcie błędu trwać będzie nie dłużej niż 5 dni roboczych, b) W przypadku błędów krytycznych uniemożliwiających Zamawiającemu korzystanie z funkcji Systemu niezbędnych do bieżącej pracy, Wykonawca przystąpi niezwłocznie do usunięcia błędu zgłoszonego na piśmie przez upoważnioną osobę Zamawiającego. Usunięcie błędu krytycznego trwać będzie nie dłużej niż 1 dzień roboczy, c) Zgłoszenie jako błędu krytycznego przypadku będącego skutkiem awarii sprzętu, oprogramowania systemowego lub też skutkiem wadliwego działania Zamawiającego będzie traktowane jako płatne zlecenie diagnozy i usunięcia stanu awaryjnego. 2.2.3 Wykonawca przeprowadzi aktualizację oprogramowania wynikającą ze zmiany przepisów prawnych przed dniem wejścia ich w życie, o ile zmiany zostaną ogłoszone z wyprzedzeniem umożliwiającym wykonanie takich modyfikacji; 2.2.4 Wykonawca dołoży wszelkich starań do dokonania modyfikacji w jak najkrótszym czasie, o ile niemożliwe będzie spełnienie warunków z pkt. 1.2.3; 2.2.5 Wykonawca poda na piśmie wykaz osób upoważnionych do świadczenia usługi asysty technicznej wraz z numerem telefonu i faksu; 2.2.6 Wykonawca w ramach asysty technicznej udzieli porad w używaniu Programów dotyczących rozwiązywania konkretnych, wyspecyfikowanych problemów. Porady będą udzielane wyłącznie przeszkolonym pracownikom Zamawiającego; 2.2.7 Wykonawca będzie informował Zamawiającego o terminach udostępnienia nowych wersji (lub modyfikacji) oprogramowania nie później niż siedem dni roboczych przed terminem udostępnienia; 2.2.8 Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do serwisu inernetowego zawierającego aktualne wersje dokumentacji i odpowiedzi na powtarzające się pytania oraz udzieli prawa do kopiowania i drukowania dostępnych materiałów z zakresu Programów na potrzeby własne; 2.2.9 Wykonawca będzie przesyłać Zamawiającemu nowe wersje (lub modyfikacje) oprogramowania na nośniku magnetycznym lub pocztą elektroniczną, wraz z instrukcją instalacyjną, szczegółowym opisem zmian lub modyfikacji, podstawą formalno - prawną przesłanych zmian lub modyfikacji, oraz suplementami do dokumentacji będących w posiadaniu Zamawiającego; 2.2.10 Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego z wyprzedzeniem o wszystkich potrzebach zmian w konfiguracji sprzętowo-systemowej niezbędnych do przetwarzania nowych wersji lub nowych funkcji Programów. 2.3 Obowiązki Zamawiającego. 2.3.1.Zamawiający zobowiązuje się do ścisłej współpracy z Wykonawcą w trakcie wykonywania Umowy, w szczególności poprzez: - zgłoszenie Wykonawcy na piśmie danych osób upoważnionych do zgłaszania błędów lub uwag do Programów - udostępnienie Wykonawcy wszelkich posiadanych informacji mających znaczenie dla prawidłowej i kompletnej realizacji niniejszej umowy; - udostępnienie Wykonawcy połączenia modemowego do Systemu w trybie call-back, z wyłączeniem tego trybu dla usuwania błędów w działaniu modułów systemu OTAGO zgłoszonych zgodnie z punktem 2.2. - terminowe dokonywanie płatności. 2.3.2. Zamawiający zobowiązuje się do utrzymywania opieki technicznej nad systemem operacyjnym oraz nad systemem zarządzania bazą danych, a zwłaszcza do eksploatacji wymienionego oprogramowania w wersjach uzgodnionych z Wykonawcą. 2.4 Wykonawca wykona zamówienia własnymi siłami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.25.10 - Konserwacja oprogramowania technologii informacji Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.71.00 - Konserwacja oprogramowania technologii informacji .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 361660,32 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: wolna ręka

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Informatycznych OTAGO sp. z o.o., Heweliusza 11, 80-890 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 361660.32
  • Oferta z najniższą ceną: 361660.32 / oferta z najwyższą ceną: 361660.32
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.