eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biecz › "Remont drogi gminnej nr 271101K w km 0+000-0+500 w miejscowości Biecz, Gmina Biecz



Ogłoszenie z dnia 2022-06-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont drogi gminnej nr 271101K w km 0+000-0+500 w miejscowości Biecz, Gmina Biecz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biecz

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół ds. zamówień publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Biecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-340

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 13 44 06 801

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@biecz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/biecz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont drogi gminnej nr 271101K w km 0+000-0+500 w miejscowości Biecz, Gmina Biecz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-833f6543-b71c-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035190/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont drogi gminnej nr 271101K w km 0+000-0+500 w miejscowości Biecz, Gmina Biecz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115688/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 871489,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi gminnej nr 271101K w km 0+000-0+500 w miejscowości Biecz, Gmina Biecz”. Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
„Remont drogi gminnej nr 271101K w km 0+000-0+500 w miejscowości Biecz, Gmina Biecz” polega na odtworzeniu stanu pierwotnego. Zakres prac obejmuje:
- rozebranie zniszczonej nawierzchni jezdni, poboczy, chodników i ścieżki rowerowej,
- uzupełnienie i wyrównanie zniszczonej warstwy przy pomocy masy mineralno- asfaltowej ,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno- asfaltowej,
- wymianę zniszczonych krawężników i obrzeży ,
- ścięcie zawyżonych poboczy oraz ich uzupełnianiu, a także istniejących zjazdów,
- wymianę opraw oświetlenia ulicznego
Parametry wysięgników i lamp oświetleniowy:
Wysięgniki o długości 1,5-2,00 m, kąt odchylenia 15o stalowe ocynkowane;
Oprawy typu LED barwa 4000 K, strumień świetlny minimum 10 000 lm, maksymalnie 100 W.
Oprawy powinny być wizualnie dostosowane do oświetlenie wykonywanego w ciągu ostatnich 5 lat na terenie miasta Biecza tj. np. przy. ul. Kolejowej, 3 Maja, Tumidajskiego, K.Wielkiego itp.
- remont zatoki przystankowej wraz z montażem wiaty
Przybliżone parametry wiaty trzymodułowej:
1.długość: 3,00 m-4,00 m,
2. wysokość: 2,40 m - 2,80 m
3.Konstrukcja samonośna stalowa, z zabezpieczeniem antykorozyjnym, lakierowanie proszkowe, kolor lakieru grafit/ antracyt,
4. ścianki ze szkła hartowanego 6 mm z atestem bezpieczeństwa,
5. zadaszenie poliwęglan komorowy dymiony przyciemniany z filtrem UV o grubości 10 mm,
6. ławka z oparciem na całej długości wiaty,
7. posadowienie wiaty (punktowe) na słupkach betonowych,
8. tabliczka na rozkład jazdy,
9. tabliczka na nazwę przystanku,
10.kosz na śmieci metalowy.
11.Stojak na 3-4 rowery.
12.Teren pod wiatą należy utwardzić poprzez ułożenie betonowej kostki brukowej.
Wykonawca ma obowiązek przed montażem wiaty uzyskać akceptację Zamawiającego.
- wykonanie stałej organizacji ruchu, zgodnie zatwierdzonym projektem w km 0+500
Parametry lamp hybrydowych:
Dwie hybrydowe latarnie uliczne LED o mocy ok. 38W/400W/400W/6m-6,5m + wysięgnik na turbinę wiatrową.
Konstrukcja słupa stalowa ocynkowana.
Słup wraz z konstrukcją pod panele i wysięgnikiem dla turbiny wiatrowej.
Turbina wiatrowa:
Moc znamionowa: 400W 24V
Maksymalna moc wyjściowa: 500W
trójfazowy generator AC z magnesem trwałym + zewnętrzny regulator ładowania, hermetyczny do turbiny wiatrowej
Panele fotowoltaiczne:
Moc paneli: 2 x 200W = 400W 24V
hartowane szkło solarne, pokryte antyrefleksyjną warstwą, posiadające certyfikaty.
Oprawy uliczne LED: moc lampy ok. 38 W,
Strumień świetlny > 38 000,00 lm
Akumulator dostosowany do użytych urządzeń, bateria żelowa do instalacji hybrydowych, uszczelniona, skrzynka baterii wodoodporna, z rurą PCV na kable.
Fundamenty latarni prefabrykowane.
Latarnie hybrydowe mają posiadać dedykowane oprawy uliczne LED – specjalnie przystosowane dla przejść dla pieszych – asymetryczne: lewostronne bądź prawostronne, które Nie oślepiają kierowców oraz doświetlają wyłącznie przejście dla pieszych.
- montaż tablicy informacyjnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, STWiORB , Stała Organizacja Ruchu, które stanowią załącznik nr 6 do SWZ oraz zmieniony przedmiar robót.
UWAGA! Przedmiar robót, który załączył Zamawiający ma znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian.

2. Stosowanie materiałów równoważnych.
a/ W przypadku użycia w Dokumentacji projektowej określeń wskazujących na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.
b/ W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej i przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w w/w dokumentacji.
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji przetargowej i projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp.
c/ Wykonawca wraz z ofertą (nie podlega uzupełnieniu) przedłoży zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań, np. kart urządzeń, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928110-2 - Bariery drogowe

45213315-4 - Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 986589,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1447000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 986589,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o. o. w Jaśle

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370441559

7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 30

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 986589,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.