eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług kurierskich dla Centrum Projektów Europejskich i jego oddziałów zamiejscowych w 3 częściach.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług kurierskich dla Centrum Projektów Europejskich i jego oddziałów zamiejscowych w 3 częściach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cpe.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wsparcie w realizacji programów UE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług kurierskich dla Centrum Projektów Europejskich i jego oddziałów zamiejscowych w 3 częściach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df243308-bcb4-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199724

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00119413/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.31 Usługi kurierskie krajowe i zagraniczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot umowy jest współfinansowany ze środków UE w ramach Programu PTFE 2021 – 2027, PT POWER 2014-2020, FERS 2021-2027, Programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020, Programu Współpracy Terytorialnej Polska – Białoruś – Ukraina 2014-2020, Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Rosja 2014-2020, Programu Współpracy INTERREG Polska-Saksonia 2014-2020, Programu Interreg Południowy Bałtyk.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.263.6.2023.KR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 157045,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca zobowiązuje się w obrocie krajowym do: a) Dostarczenie w następnym dniu roboczym od momentu odbioru przesyłki od Zamawiającego - tryb zwykły b) Dostarczenia najpóźniej do godziny 9 w następnym dniu od nadania przesyłki, c) Dostarczenia najpóźniej do godziny 12 w następnym dniu od nadania przesyłki. Zamówienie wykonania usługi kurierskiej zgłaszane będzie przez Zamawiającego drogą elektroniczną za pomocą formularza na stronie internetowej, drogą telefoniczną lub bezpośrednio w placówce operatora. Dowodem nadania przesyłki kurierskiej jest odcinek adresowy potwierdzony datą, godziną i podpisem pracownika Wykonawcy
Odbiór przesyłki przez pracownika Wykonawcy będzie następował najpóźniej do godziny 16:00 po uprzednim powiadomieniu z formularza na stronie internetowej Wykonawcy, telefonicznym lub mailowym pracowników poszczególnych punktów odbioru przesyłek w danym dniu do godz. 12:00. W przypadku powiadomienia o odbiorze przesyłki po godzinie 12:00 Wykonawca zobowiązany jest do ich odbioru nie później niż do godziny 10:00 dnia następnego Zamawiający nie przewiduje nadawania przesyłek z określonym terminem doręczenia innym niż w dni robocze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64120000-3 - Usługi kurierskie

4.5.5.) Wartość części: 128666,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca zobowiązuje się w obrocie zagranicznym na terenie krajów UE i pozostałych krajów Europy do: doręczenia w terminie 3 dni roboczych po dniu jej zgłoszenia Wykonawcy do odbioru. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu doręczenia spowodowane odprawą celną. Zamówienie wykonania usługi kurierskiej zgłaszane będzie przez Zamawiającego drogą elektroniczną za pomocą formularza na stronie internetowej, drogą telefoniczną lub bezpośrednio w placówce operatora. Dowodem nadania przesyłki kurierskiej jest odcinek adresowy potwierdzony datą, godziną i podpisem pracownika Wykonawcy. Odbiór przesyłki przez pracownika Wykonawcy będzie następował najpóźniej do godziny 16:00 po uprzednim powiadomieniu z formularza na stronie internetowej Wykonawcy, telefonicznym lub mailowym pracowników poszczególnych punktów odbioru przesyłek w danym dniu do godz. 12:00. W przypadku powiadomienia o odbiorze przesyłki po godzinie 12:00 Wykonawca zobowiązany jest do ich odbioru nie później niż do godziny 10:00 dnia następnego. Zamawiający nie przewiduje nadawania przesyłek z określonym terminem doręczenia innym niż w dni robocze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64120000-3 - Usługi kurierskie

4.5.5.) Wartość części: 52499,88 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca zobowiązuje się w obrocie zagranicznym do krajów poza obszarem UE do: doręczenia w terminie 5 dni roboczych po dniu jej zgłoszenia Wykonawcy do odbioru. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu doręczenia spowodowane odprawą celną. Zamówienie wykonania usługi kurierskiej zgłaszane będzie przez Zamawiającego drogą elektroniczną za pomocą formularza na stronie internetowej, drogą telefoniczną lub bezpośrednio w placówce operatora. Dowodem nadania przesyłki kurierskiej jest odcinek adresowy potwierdzony datą, godziną i podpisem pracownika Wykonawcy. Odbiór przesyłki przez pracownika Wykonawcy będzie następował najpóźniej do godziny 16:00 po uprzednim powiadomieniu z formularza na stronie internetowej Wykonawcy, telefonicznym lub mailowym pracowników poszczególnych punktów odbioru przesyłek w danym dniu do godz. 12:00. W przypadku powiadomienia o odbiorze przesyłki po godzinie 12:00 Wykonawca zobowiązany jest do ich odbioru nie później niż do godziny 10:00 dnia następnego. Zamawiający nie przewiduje nadawania przesyłek z określonym terminem doręczenia innym niż w dni robocze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64120000-3 - Usługi kurierskie

4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106062,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106062,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106062,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Global Express Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223006166

7.3.3) Ulica: Wagonowa 18,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-290

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Odbiór i doręczenie poza Warszawą- UPC Polska Sp. z o.o. , DPD Polska Sp. z o.o.; Fedex Poland, DHL Parcel


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106062,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu; Zamawiający odrzucił ofertę w części II na podstawie art. 226. ust. 1 pkt 2 b) ustawy, ponieważ oferta została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu. W dniu 12 kwietna 2023 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia dokumentu tj. aktualnego zaświadczenia o wpisie podmiotu do rejestrów operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. W wyznaczonych terminie Wykonawca dostarczył zaświadczenie, jednakże wynika z niego, że działalność pocztową może prowadzić jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, II część przedmiotowego postępowania dotyczy usług kurierskich w obrocie zagranicznym do Unii Europejskiej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu; Zamawiający odrzucił ofertę w części III na podstawie art. 226. ust. 1 pkt 2 b) ustawy, ponieważ oferta została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu. W dniu 12 kwietna 2023 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia dokumentu tj. aktualnego zaświadczenia o wpisie podmiotu do rejestrów operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. W wyznaczonych terminie Wykonawca dostarczył zaświadczenie, jednakże wynika z niego, że działalność pocztową może prowadzić jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, III część przedmiotowego postępowania dotyczy usług kurierskich w obrocie zagranicznym do Ukrainy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.