eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastków › Rewitalizacja Zespołu pałacowo-parkowego w Jastkowie oraz budowa odnawialnych źródeł energii, modernizacja infrastruktury kulturalnej i turystycznej



Ogłoszenie z dnia 2022-06-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja Zespołu pałacowo-parkowego w Jastkowie oraz budowa odnawialnych źródeł energii, modernizacja infrastruktury kulturalnej i turystycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jastków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chmielowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Jastków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-002

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 81 50 20 425

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jastkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja Zespołu pałacowo-parkowego w Jastkowie oraz budowa odnawialnych źródeł energii, modernizacja infrastruktury kulturalnej i turystycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95efcb47-ab56-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199676

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039522/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rewitalizacja zespołu pałacowo-parkowego w Jastkowie oraz budowa odnawialnych źródeł energii, modernizacja infrastruktury kulturalnej i turystycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097404/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.4.2022.CT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rewitalizacja Zespołu pałacowo-parkowego w Jastkowie oraz budowa odnawialnych źródeł energii, modernizacja infrastruktury kulturalnej i turystycznej. Odtworzenie fresków, remont hydroforni, budowa zasilania z odnawialnych źródeł energii, zabezpieczenie p.poż zabytku.

1. Remont Hydroforni
Przebudowa budynku dawnej hydroforni ze zmianą sposobu użytkowania. Budynek wpisany jest do rejestru zabytków województwa lubelskiego. Obiekt parterowy z poddaszem nieużytkowym, bez podpiwniczenia. Wykonanie nowego pokrycia dachu, stolarki okiennej i drzwiowej, wykończenie wnętrza budynku poprzez osuszenie i nowe tynki cementowo-wapienne.
Zakres prac to wykonanie zabezpieczeń ścian fundamentowych, ścian zewnętrznych parteru i poddasza.

2. Zabezpieczenie p.poż. budynku pałacu
Zadanie dotyczy wykonania zabezpieczenia przeciwpożarowego budynku użyteczności publicznej przy ul. Chmielowej 3 w miejscowości Panieńszczyzna, zgodnie z wykonana ekspertyzą techniczna w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynku użyteczności publicznej.
Dla kompletnej realizacji zadania należy wykonać instalacje opisane w projekcie, narysowane w części rysunkowej oraz inne niezbędne do poprawnego funkcjonowania instalacji wynikające z projektów związanych.
Zakres robót obejmuje:
Wykonanie zasilania awaryjnego
Wykonanie Instalacji Oddymiana klatki schodowej oraz wstawieniu drzwi do napowietrzania klatki schodowej nr 1.
Wykonanie Instalacji zapobiegania przed zadymieniem klatki schodowej nr2
Zakup podręcznego sprzętu gaśniczego
Przeszkolenie pracowników z zakresu ochrony p.poż
Wymiana oraz montaż drzwi.
Wydzielenie pożarowe pomieszczeń.
Wykonanie wiaty na agregat zasilania awaryjnego.

3. Budowa zasilania z odnawialnych źródeł energii
Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje : BUDOWA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ O MOCY 23,66kW

4. Wykonanie prac konserwatorskich w sali ślubów odtworzenie fresków
Zakres zadania inwestycyjnego:
Wykonanie prac konserwatorskich przywracających wystrój malarski (odtworzenie fresków) sali ślubów w budynku zabytkowego Zespołu Pałacowo-Parkowego w Jastkowie. Prace prowadzone po wcześniejszym uzgodnieniu programu z Lubelskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.

5. Monitoring wizyjny procesu inwestycji (kamera IP 2K szt. 2 lokalizacja uzgodniona z Zamawiającym. Kamera odporna na warunki atmosferyczne, nie wymaga zewnętrznego zasilania - rozdzielczość minimalna materiału wizyjnego FullHD
- zgrywanie materiały wideo (ok. 10 TB)
- obróbka i montaż comiesięcznego materiału – ujęcie z drona raz w miesiącu
- tworzenie materiału promocyjnego w technologii timelapse, buildlapse w postaci comiesięcznych postępów budowy i jednego filmu promocyjnego do 2min podsumowującego inwestycję.

Prace prowadzone są przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków pod numerem A/736 w rejestrze prowadzonym przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków. Wszystkie prace muszą być prowadzone zgodnie z wydanymi decyzjami odpowiednich organów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262520-2 - Roboty murowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421132-8 - Instalowanie okien

45432112-2 - Kładzenie nawierzchni

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 1358059,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rewitalizacja Zespołu pałacowo-parkowego w Jastkowie oraz budowa odnawialnych źródeł energii, modernizacja infrastruktury kulturalnej i turystycznej. Utworzenie ścieżek edukacyjnych, modernizacja infrastruktury przyrodniczo turystycznej zabytkowego zespołu pałacowo-parkowego.

1. Przedmiotem inwestycji jest przeprowadzenie prac pielęgnacyjnych na istniejących trzech naturalnych stawach, zlokalizowanych na działce ewidencyjnej nr 93/9, obręb 060907_2.0014.93/9 Panieńszczyzna oraz wykonanie ścieżek edukacyjnych. Stawy tak jak dotychczas będą pełniły funkcje widokowo-rekreacyjne. Działka ewidencyjna nr 93/9, obręb 060907_2.0014.93/9 Panieńszczyzna, gmina Jastków stanowi aktualnie teren wykorzystywany jako zabytkowy park z zabudową. Zabudowę stanowi zabytkowy pałac, budynek kordegardy oraz budynek gospodarczy. Działka ogrodzona jest ogrodzeniem zabezpieczającym teren przed dostępem osób postronnych i zwierząt. Na przedmiotowym terenie znajdują się liczne zabytkowe drzewa i krzewy. Planowane prace pielęgnacyjne przy trzech stawach polegać będą na odmuleniu dna stawów metodą nieinwazyjną opisaną poniżej, odpowiednim ukształtowaniu i wyprofilowaniu brzegów stawów pozwalając na nasadzenia roślinne - filtr roślinny. Przygotowanie odpowiednich podłoży ( substratów mineralnych) dla roślin wodnych i szuwarowych pozwoli na nowe obsadzenia roślinne poszczególnych stref. Nie przewiduje się prac zniekształcających istniejącą rzeźbę terenu, wycinek istniejących drzew i krzewów wokół zbiornik, ani utwardzeń nawierzchni terenu wokół zbiornika. Kształt niecki zbiornika zostanie odtworzony i ukształtowany w formie zbliżonej do naturalnego zbiornika wodnego poprzez urozmaicenie linii brzegowej oraz odpowiednią konfigurację dna.

2.Dostawa i montaż tabliczek informacyjnych na ścieżce eko-edukacyjnej z wypełnieniem
Ekspozycji.

3.Monitoring wizyjny procesu inwestycji (kamera IP 2K szt. 2 lokalizacja uzgodniona z Zamawiającym. Kamera odporna na warunki atmosferyczne, nie wymaga zewnętrznego zasilania - rozdzielczość minimalna materiału wizyjnego FullHD
- zgrywanie materiały wideo (ok. 10 TB)
- obróbka i montaż comiesięcznego materiału – ujęcie z drona raz w miesiącu
- tworzenie materiału promocyjnego w technologii timelapse, buildlapse w postaci comiesięcznych postępów budowy i jednego filmu promocyjnego do 2min podsumowującego inwestycję.

Prace prowadzone są przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków pod numerem A/736 w rejestrze prowadzonym przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków. Wszystkie prace muszą być prowadzone zgodnie z wydanymi decyzjami odpowiednich organów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 1544715,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1601490,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2520973,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1601490,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMPULS CONSULTING Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462570110

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1601490,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2001210,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3910483,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2001210,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe PIKREM Piotr Kańczugowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461733633

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2001210,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.