Ogłoszenie z dnia 2021-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00162606/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SPRZEDAŻ I DOSTAWĘ TONERÓW I TUSZY,
ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH I BIUROWYCH, ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, WORKÓW FOLIOWYCH, BATERII, KABLI KOMPUTEROWYCH,
KRZESEŁ BIUROWYCH, KAWY, HERBATY I CUKRU DLA SZPITALA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SPRZEDAŻ I DOSTAWĘ TONERÓW I TUSZY,ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH I BIUROWYCH, ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, WORKÓW FOLIOWYCH, BATERII, KABLI KOMPUTEROWYCH,
KRZESEŁ BIUROWYCH, KAWY, HERBATY I CUKRU DLA SZPITALA
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98ecb0ea-071c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199467
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00036530/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 SPRZEDAŻ I DOSTAWĘ TONERÓW I TUSZY, ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH I BIUROWYCH, ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, WORKÓW FOLIOWYCH, BATERII, KABLI KOMPUTEROWYCH, KRZESŁ BIUROWYCH, KAWY, HERBATY I CUKRU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162606/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.58.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 287187,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 1 – Tonery, tusze - 50 pozycji asortymentowych4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125100-2 - Wkłady barwiące
4.5.5.) Wartość części: 124637,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 2 – Różne artykuły papiernicze i biurowe -222 pozycje asortymentowe4.5.3.) Główny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22816300-6 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki
22851000-0 - Skoroszyty
30141200-1 - Kalkulatory biurkowe
30191400-8 - Niszczarki
30192100-2 - Gumki
30192131-8 - Ołówki automatyczne
30192160-0 - Korektory
30192800-9 - Etykiety samoprzylepne
30195920-7 - Tablice magnetyczne
30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy
30199120-7 - Papier samokopiujący
30199230-1 - Koperty
30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
30199792-8 - Kalendarze
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30237380-6 - CD-ROM-y
39222120-1 - Kubki jednorazowe
4.5.5.) Wartość części: 101352,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 3 – Środki czystości - 32 pozycje asortymentowe4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
39811100-1 - Odświeżacze powietrza
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
4.5.5.) Wartość części: 28922,37 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 4 – Worki folioweLp. Wykaz asortymentu J.m. Ilość
1 Buty foliowe p.100 op. 630
2 Worki foliowe czarne 35L op. 40
3 Worki foliowe 30L 50*60 czarne op. 10
4 Worki foliowe 150/160L czarne op. 500
5 Worki foliowe 60L czarne op. 240
6 Worki foliowe 120L czarne op. 100
7 Worki foliowe LDPE gruba folia 60L czarne op. 100
8 Worki foliowe 60L 60*80 czerwone op. 50
9 Worki foliowe 120L 70*110 czerwone op. 45
10 Worki foliowe 160L niebieskie op. 160
11 Worki foliowe 60L niebieskie op. 10
12 Worki foliowe 60L przeźroczysty op. 10
Wszystkie worki w opakowaniach 1 op.=10 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 18945,75 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 5 – Baterie i akumulatorkiLp. Wykaz asortymentu J.m. Ilość
1 Bateria CR2032 p.2 kpl 110
2 Bateria LR03 p. 4 alkal. kpl 400
3 Bateria LR6 p. 4 alkal. kpl 710
4 Bateria R14 p.2 kpl 890
5 Bateria R9 6F22 alkal. szt 10
6 Akumulator R03 szt 35
7 Akumulator R6 2450 p.2 kpl 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 4792,13 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 6 – Kable komputeroweLp. Wykaz asortymentu J.m. Ilość
1 Kabel komputerowy, nieekranowany, sieciowy kategorii 5e o długości 3 metrów, zakończony po obu stronach wtykiem RJ-45 w kolorze szarym. Specyfikacja kabla zgodna z EIA/TIA 56813. Przeznaczony do transferu 10/100/100 Mbps. do podłączania urządzeń z interfejsem sieciowym (komputerów PC, laptopów, sprzętu RTV) do Internetu/lokalnych sieci komputerowych LAN. szt 30
2 Kabel komputerowy, nieekranowany, sieciowy kategorii 5e o długości 2 metrów, zakończony po obu stronach wtykiem RJ-45 w kolorze szarym. Specyfikacja kabla zgodna z EIA/TIA 56813. Przeznaczony do transferu 10/100/100 Mbps. do podłączania urządzeń z interfejsem sieciowym (komputerów PC, laptopów, sprzętu RTV) do Internetu/lokalnych sieci komputerowych LAN. szt 40
3 Kabel komputerowy, nieekranowany, sieciowy kategorii 5e o długości 1 metr, zakończony po obu stronach wtykiem RJ-45 w kolorze szarym. Specyfikacja kabla zgodna z EIA/TIA 56813. Przeznaczony do transferu 10/100/100 Mbps.do podłączania urządzeń z interfejsem sieciowym (komputerów PC, laptopów, sprzętu RTV) do Internetu/lokalnych sieci komputerowych LAN. szt 40
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 196,40 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 7 – Krzesło biurowe obrotowe z mechanizmem CPTLp. Wykaz asortymentu J.m. Ilość
1 Miękkie tapicerowane siedzisko i oparcie, siedzisko o wymiarach: szerokość 440 mm, głębokość 395-420 mm, możliwość blokady kąta odchylenia oparcia w wybranej pozycji za pomocą śruby, regulowana wysokość krzesła, regulowana wysokość oparcia za pomocą śruby, stałe, wygodne podłokietniki, podstawa stalowa z nakładkami z tworzywa sztucznego szt. 15
2 Krzesło z siedziskiem z ekoskóra/skaj oparcie, siedzisko o wymiarach: szerokość 440 mm, głębokość 395-420 mm., możliwość blokady kąta odchylenia oparcia w wybranej pozycji za pomocą śruby, regulowana głębokość siedziska za pomocą śruby, regulowana wysokość krzesła, regulowana wysokość oparcia za pomocą śruby, stałe, wygodne podłokietniki, podstawa stalowa z nakładkami z tworzywa sztucznego szt. 30
4.5.3.) Główny kod CPV: 39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 8107,65 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 8 – Kawa, herbata, cukierLp. Wykaz asortymentu J.m. Ilość
1 Kawa średnio palona, mieszanka ziaren 100% Arabika - mielona 500g szt. 10
2 Herbata expresowa czarna z naturalnym aromatem konfekcjonowana pojedynczo opakowanie po 100 szt. /Lipton lub równoważna szt. 5
3 Herbata owocowa expresowa konfekcjonowana pojedynczo /op=20szt szt. 10
4 Cukier klasyczny biały o charakterystycznych kryształach i dobrej rozpuszczalności. 1op=1kg kg 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15831000-2 - Cukier
4.5.5.) Wartość części: 233,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w Części II - Opis przedmiotu zamówienia w Grupie 1 w poz. 22 Zamawiający wymagał zaoferowania Toner HP CE278A, jednocześnie w Części XVII - Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, Zamawiający błędnie wpisał do oceny w poz. 22 inny toner tj. Toner HP CF287 A. Błąd został ujawniony po otwarciu ofert i Zamawiający nie miał możliwości poprawienia go poprzez dokonanie modyfikacji SWZ na etapie od dnia wszczęcia postępowania do dnia składania ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136126,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136126,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136126,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma XerimaJan Szwakop
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171000011
7.3.3) Ulica: ul. Potockiego 9B - Oddział Al. Kwiatkowskiego 11
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136126,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-28 do 2022-09-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33526,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33526,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33526,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Xerima Jan Szwakop
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171000011
7.3.3) Ulica: Potockiego 9B - Oddział Al. Kwiatkowskiego 11
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33526,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-28 do 2022-09-28Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10583,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10583,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10583,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Xerima Jan Szwakop
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171000011
7.3.3) Ulica: ul. Potockiego 9B - Oddział Al. Kwiatkowskiego 11
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10583,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-28 do 2022-09-28Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6163,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6163,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6163,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Xerima Jan Szwakop
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171000011
7.3.3) Ulica: Potockiego 9B - Oddział - Al. Kwiatkowskiego 11
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6163,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-28 do 2022-09-28Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Xerima Jan Szwakop
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171000011
7.3.3) Ulica: Potockiego 9B - Oddział Al. Kwiatkowskiego 11
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-28 do 2022-09-28Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11298,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11298,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11298,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Xerima Jan Szwakop
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171000011
7.3.3) Ulica: Potockiego 9B- - Oddział Al. Kwiatkowskiego 11
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11298,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-28 do 2022-09-28Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Xerima Jan Szwakop
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171000011
7.3.3) Ulica: Potockiego 9B - Oddział Al. Kwiatkowskiego 11
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-28 do 2022-09-28INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Realizacja bonów żywnościowych
- Remont balkonów, tarasów i schodów zewnętrznych w Domu Pomocy Społecznej w Mielcu
- Przebudowa pomieszczeń sanitarnych w Zespole Szkół Budowlanych w Mielcu
- 44.24 Sprzedaż i dostawa gazów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- 45.24 Sprzedaż i dostawa pieczywa do Kuchni Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- Dostawa serwera plików NAS, komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, monitorów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania biurowego
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W MILANÓWKU CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 3
- Dostawę materiałów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych (I)
- Dostawy środków czystości i higieny oraz worków
więcej: Cukier »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.